Despre noi |
---|
elefant.ro este un proiect al companiei elefant online S.A. lansat în 17 iunie 2010. Proiectul a început prin a fi o librărie online oferind o experiență complexă de shopping cultural online, iar ulterior a devenit Mallul Online al Familiei Tale, în ofertă regăsindu-se produse pentru cei mici și pentru cei mari, pentru casă și pentru grădină. elefant.ro comercializează în prezent în jur de 110.000 de produse din categoriile carte, jucării, ceasuri, parfumuri, îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi produse de îngrijire personală, electronice și electrocasnice. |
Spune-ţi părerea despre Elefant.ro! In opinia mea acest magazin...
Daca puteam dadeam minus 5 stele. Cel mai ....... magazin de unde am cumparat impreuna cu SC ATU IT SRL care vinde produse prin Elefant. ....... este un cuvant pe care mai bine nu scriu acolo. Adica nu vinde , face promotii , le ia banii de pe card si tu astepti mult si bine si nu primesti nimica . Peste patru zile tot in procesare este comanda. Dupa ce la sesizare prin mail nu primesc r... Mai multe detalii »aspuns am sunat sa vad ce se intampla ...... aaaa stiti ca furnizorul a anulat comanda pentru ca nu au pe stoc. Am rugat sa fiu contactat de catre ATU IT sa clarificam situatia , nici vorba . Am primit un mail de la elefant ca scuze mai primesti o p.... a nimic si asteapta ca o sa primesti banii inapoi. Cand? ?? Suntem in data de 27 ianuarie si nimic. Nici produsul nu am si nici banii. Deci te prostesc si mai foloseste si de banii tai. Ma gandesc sa fac o sesizare la ANPC. Am cumparat in 23 ianuarie un produs la promotie de -97% vandut de SC Atu It srl prin Elefant. ro . Am vrut sa cumpar 6 buc. Primesc notificare ca numai 5 bucati mai este pe stoc. No problem cumpar 5 buc . Si acuma peste 4 zile cand sun la Elefant , Alo Alo cand ajunge comanda , primesc raspuns ca nici nu este pe stoc. Sau au facut o discriminare si au vandut la neamuri la pret bun. Deci din 5 bucati cat a avut pe stoc nici una nu mai era.... hai sa fim seriosi. Sunt curios daca o sa fac sesizarea la ANPC si face o verificare la SC ATU IT SRL ca in data de 23 ianuarie oare au avut pe stoc produsul respectiv , ce raspuns o sa primesc.
Deci aveti grija cu Elefant. ro si in special cu produsele vandute de Atu IT srl. Profesionalism =0/ Rezolvarea problemei =0/ Platforma online este 0, Elefant. ro da vina pe Atu It ca ei nu sunt de vina si asa mai departe. Mai astept pana luni sa vad ce se intampla dupa care fac sesizarea la ANPC.
Am cumparat de la foarte multe magazine online dar dintre toate Elefant. ro este cel mai slab. Si o pagina simpla de unde am mai cumparat online era mai profi decat Elefant. ro ..... Elefant. ro si ATU IT este sub orice critica.
O jena de magazin.
Am comandat un ceas pe 12 septembrie 2022 cu livrare aproximativa intre 21-29 septembrie. Am zis ok, poate ca nu-l au pe stoc, il aduc de undeva, in fine, mi-am asumat acest interval mare de la momentul plasarii pana la timpul estimativ al livrarii, cat si intervalul mare in care ar fi putut fi livrat.
In intervalul 21-29 septembrie, am inceput sa verific statu... Mai multe detalii »sul comenzii sa vad daca a fost actualizat, daca a fost expediat, etc. Era " In procesare", nimic schimbat din ziua in care l-am comandat. Am mai asteptat, cu gandul ca intervalul de livrare aproximativ oricum era mare, mai era timp sa se modifice ceva.
Pana pe 26 septembrie am tot verificat statusul comenzii, nicio modificare: "In procesare". Ma gandeam ca devine din ce in ce mai putin plauzibil sa il primesc in intervalul promis, asa ca am incercat sa contactez prin email echipa elefant. ro. La intrebarea "in cat timp se va livra? " mi s-a raspuns cu "21-29 septembrie", de parca eu eram complet rupta de realitate si n-as fi vazut intervalul asta in email-ul de confirmare al comenzii.
In tot acest timp, statusul comenzii ramane "In procesare". I-am rugat intr-un mail care a urmat raspunsului lor daca imi pot oferi un awb sau mai multe detalii legate de comanda sau sa-mi transmita care este statusul actualizat, intrucat ma interesa sa stiu macar daca mai ajunge si daca nu, sa il iau de altundeva macar, ceasul fiind un cadou (nu ca ar fi neaparat relevant). Nu mi s-a raspuns la acest email.
Astazi, 29 septembrie, n-am primit niciun mesaj de la curier si niciun update de niciun fel legat de comanda, statusul comenzii in continuare "In procesare" dupa 3 saptamani de la plasarea comenzii. Am trimis din nou mail catre echipa, intr-un final "s-au deranjat" sa imi spuna ca, de fapt, ceasul nu mai exista pe stoc. Un fel de "sa fii sanatoasa cu comanda ta cu tot".
Am vazut in tot acest timp ca ceasul disparuse de pe stoc ( la un anumit timp dupa plasarea comenzii cu succes) , dar nu am primit absolut nicio instiintare cum ca nu le ajunge stocul nici pt comenzile plasate deja. Comanda o plasasem cu succes, am primit email de confirmare etc. Cred ca daca nu ii contactam, puteam linistita sa mai astept dupa ceas si anul viitor pe vremea asta, ca nu s-ar fi deranjat sa-si instiinteze clientii.
In dreapta acestui box de feedback spune asa : " ... si dați un sfat magazinului cum ar putea să se îmbunătățească". Ce sfat sa mai dau? Sa va numarati bine produsele? Sa gasiti cum se updateaza din sistem statusul? Sa trimiteti un email catre client ca sa nu mai astepte ca prostul dupa ceva ce oricum nu mai ajunge?
Problema mea cu aceasta comanda nu a fost nici intervalul de livrare mare, nici faptul ca nu mai ajunge. Ok, sa spunem ca se mai intampla si la case mai mari, cum va tineti ca sunteti, dar cel si cel mai dezamagitor este faptul ca nu s-a deranjat nimeni sa-mi trimita un mail in momentul in care stocul s-a epuizat si nu sunt destule produse incat sa se onoreze toate comenzile plasate cu succes.
Mentionez ca comanda a fost plasata cu plata la livrare. Inca ma intreb daca acesta a fost motivul pt care nu s-a deranjat nimeni cu un update si daca ar fi fost platit online, care ar fi fost outcome-ul sau daca s-ar fi agitat mai tare sa imi rezolve intr-un fel sau altul problema. N-am comandat o guma de sters de 3 lei, era un produs in valoare de 460 lei, chiar si asa, orice as fi comandat, consider ca era normal sa mi se spuna ca produsul nu mai e in stoc nici pt comenzile deja plasate si la revedere.
Cert este ca nu voi mai cumpara vreodata ceva de la acest magazin, cum nici nu ma voi grabi sa il recomand cuiva prea curand sau vreodata, de ce sa mint.