Ce vă oferă serviciul?

Cu siguranță vi s-a întămplat si Dumneavoastră ca plimbandu-vă printre rafturile unui magazin să vă intereseze un produs despre care ați dorit să primiți mai multe informații, decăt cele puse la dispozitie.Ce ați făcut in acea situație? Desigur ați întrebat vănzătorul!

Situatia aceasta a adus in funcție secțiunea "Întrebări si răspunsuri"care funcționează ca atunci când cereți ajutorul vânzătorului in magazinul tradițional.

Cum funcționeză serviciul?

La întrebările puse -după ce trec prin procesul de moderare- în legătură cu produsul respectiv, toate magazinele partenere care au în ofertă articolul respectiv au posibilitatea să răspundă.La cererea Dumneavoastră, vă putem transmite notificări în e-mail.

În cazul în care răspunsul primit este în conformitate cu așteptările Dumneavoastră, cu un singur click puteți închide întrebarea, așa va fi clar pentru toate magazinele partenere că nu mai asteptați alte răspunsuri. În cazul în care nu ați primit toate informațiile dorite, atunci asteptați trimiterea următorului răspuns, sau adăugați un comentariu răspunsului existent.

Cum pot să adresez întrebări reprezentanților magazinelor în legătura cu produsul ales?
^