La ce se referă serviciul?

Serviciul "Magazin de încredere" a fost creat în interesul cumpărătorilor, pentru a stimula webshop-urile să ofere servicii de o calitate cât mai bună. Are scopul de a transmite opinia utilizatorilor, care deja au efectuat cumpărături, către cei care intenţionează să cumpere.

Mai multe detalii despre Program pentru magazinele online »

De ce a luat fiinţă?

Am realizat acest serviciu mai ales pentru stimularea magazinelor şi pentru a înlătura neîncrederea cumpărătorilor. Dorim să arătăm o imagine autentică despre magazinele la care merită să cumpăraţi pe internet. Această imagine poate fi creată doar pe baza părerilor cumpărătorilor reali.

Tocmai din acest motiv am lansat programul "Magazin de încredere", prin care dezvăluim cumpărătorilor unde merită să efectueze cumpărăturile, cum pot afla mai multe informaţii legate de livrarea produsului, modul de comandă, despre serviciul clienţi şi nu în ultimul rând despre calitate.

Cum funcţionează programul?

Cumpărătorii îşi pot da cu părerea legat de întreaga procedură de cumpărare şi livrare, prin completarea unui chestionar la 10 zile de la cumpărarea produsului.

Dacă un magazin în interval de o lună va primi calificativul corespunzător pe baza opiniei cumpărătorilor, adică în ultimele 30 de zile calificativul final obţinut de magazin este de minimum 4.2, atunci, pe paginile noastre, va primi calificativul de Magazin de Încredere.

Dacă într-o lună va avea un rezultat nesatisfăcător, acest calificativ poate fi și pierdut.

Informaţiile aşadar sunt reale, provin în exclusivitate de la utilizatori, care au deja experienţă cu magazinul respectiv. Prin consecinţă merită să căutaţi pe paginile noastre magazinele evidenţiate cu logoul verde, deoarece cumpărătorii sunt mulţumiţi de acestea. Dacă vă intereseză experienţele concrete, merită să citiţi şi opiniile despre magazin.

Cum pot acorda un calificativ serviciilor magazinului?
Avantajele serviciului pentru cumpărători:
  • Puteţi fi siguri că în spatele opiniilor stau cumpărători reali, astfel veţi putea decide pe baza informaţiilor reale transmise de aceştia.
  • Opinia utilizatorilor sunt transmise şi magazinelor, deci aceste opinii ajung nu numai la cumpărători ci şi la vânzători.
  • Magazinele nu numai că pot urmări aceste opinii, dar pot şi răspunde la reacţiile cumpărătorilor, astfel poate să se dezvolte un schimb de opinie, un proces de feedback constructiv. Astfel magazinul poate să-şi tragă concluziile şi poate să aducă modificări în beneficiul cumpărătorilor.
  • Pe pagina noastră diferenţiem Magazinele de Încrederem, prin urmare merită să căutaţi magazinele evidenţiate cu logoul verde.
În opinia noastră...

„Cu ajutorul serviciului Magazin de încredere oferim răspunsuri cumpărătorilor legat de întrebarea unde se merită să facă cumpărături, le punem la dispoziție informațiile despre livrare, despre comandă, despre serviciile oferite de magazin, și nu în ultimul rănd despre calitate.”

Rácz Csaba
Directorul General al Compari.ro

^