La ce se referă acest serviciu?

Acest serviciu este menit să ajute potenţialii cumpărători cu informaţii relevante despre calitatea şi uzabilitatea produselor.

De ce a luat fiinţă?

Serviciul Părere de Încredere a luat fiinţă pentru a sprijini utilizatorul, potenţialul cumpărător în alegerea produsului adecvat dorinţelor şi nevoilor proprii. Dorim să acordăm informaţii relevante privind uzabilitatea şi calitatea produselor. Iar părerile celor care au achiziţionat deja produsul vizat sunt mereu importante și utile.

Cum funcţionează serviciul?

Clienţii magazinelor partenere participante la programul Magazin de încredere primesc un chestionar după efectuarea comenzii. Cu ajutorul chestionarului ei pot evalua produsul comandat. Chestionarul cuprinde o serie de întrebări care vizează atât evaluarea cât şi opinia personală a cumpărătorului. Întrebările puse se referă la criteriile pe baza cărora a fost selectat produsul, care sunt avantajele sau dezavantajele produsului cumpărat, cât de mulţumit este cumpărătorul de produsul achiziţionat şi în ce măsură corespunde cerinţelor. Un alt aspect important abordat în cadrul chestionarului este dacă cumpărătorul ar recomanda produsul şi altora sau nu.

Aceste păreri sunt diferenţiate pe paginile noastre cu logoul galben numit Părere de încredere.

Unde găsesc părerile de încredere?
Avantajele serviciului
  • Părerile transmise sunt bazate pe cumpărături reale.
  • Aceste păreri sunt diferenţiate de celelalte păreri, astfel căutaţi după sigla galbenă.
  • Părerile vă facilitează decizia înaintea plasării unei comenzi.
Ce zic cumpărătorii despre noi?

„De regulă în lipsă de timp îmi cumpăr cele necesare online. Site-ul compari.ro şi părerile de încredere îmi sunt de mare ajutor, deoarece îmi oferă o imagine despre un anume magazin. Îmi place să mă documentez în prealabil şi de foarte multe ori părerile citite mi-au influenţat selecţia unui produs sau a magazinului online.”

Maria, Galaţi


„În opinia mea părerile cumpărătorilor sunt foarte utile. Eu ţin cont de ele, pentru că vreau să am parte de o experienţă pozitivă de shopping. Deasemenea dacă primesc un chestionar sau trebuie să îmi exprim părerea o fac deoarece vreau să încurajez sau descurajez utilizatorii în alegerea unui webshop sau altuia. Consider că se ţine cont de părerea mea şi doresc să ajut şi pe alţii în alegerea serviciilor şi a produselor de calitate.”

Dan, Bucureşti

^