Dintre cumpărătorii magazinului
94.92% ar recomanda magazinul cunosțintelor
99.47% a primit produsul in mai putin de 10 zile
Despre noi |
---|
Magazin online si offline de scule electrice si accesorii Makita si Bosch. Sculele vandute de magazinul nostru beneficieaza de Garantie valabila in Romania.
CGU: https://www.compari.ro/static/general_terms_and_conditions.html |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Cos cumparaturi |
Calificativ obţinut | |
---|---|
![]() Programul Magazin de încredere
Acest magazin a devenit "Magazin de încredere" după părerile cumpărătorilor reali. Programul "Magazin de încredere" a fost creat în interesul cumpărătorilor, pentru a stimula webshop-urile să ofere servicii de o calitate cât mai bună. Are scopul de a transmite opinia utilizatorilor, care deja au efectuat cumpărături, catre cei care intenționează să cumpere de la magazin. După cumpărarea produsului userul va primi un chestionar, prin care poate evalua serviciile magazinului. |
Spune-ţi părerea despre www.sculeprime.ro! In opinia mea acest magazin...
Excelent relațiile cu clienții.
Da
Nu
No coment
Este ok
Super
Foarte usor de comandat
Pretul cel mai avantajos
Nu sunt dezavantaje
Am aflat de sculeprime. ro de fiecare data cand cautam ceva, iar site-ul compari. ro afisa preturi comparative, iar cel de la sculeprime. ro era avantajos.
Apoi am incercat sa aflu mai multe, iar acum sunt la a doua comanda.
Probabil cumparam mai multe, daca site-ul ar fi avut o structura in beneficiul cumparatorului. Am enumerat la Avantaje si Dezavantaje ce si cum.
1) Un pret mai mic decat aceleasi echipamente cumparate de pe eMAG.
2) Desi credeam ca am lectia invatata inainte de a comanda, o scurta discutie cu doi consilieri de vanzari m-a indreptat catre o achizitie mai bine adaptata nevoilor mele.
3) O i... Mai multe detalii »dee foarte buna sa fii sunat dupa plasarea comenzii, pentru ca mai poti lamuri aspecte, face o comanda mai bine adaptata etc. Apreciez comunicarea directa, om la om.
1) Livrarea in 5 zile este medie ca timp de asteptare, din punctul meu de vedere, aceleasi echipamente daca le-as fi luat de la eMAG ar fi fost livrate in ziua consecutiva comenzii. Dar e ok si in 5 zile.
2) As sugera niste imbunatatiri aduse site-... Mai multe detalii »ului, care e foarte greoi si nu foarte performant, respectiv as fi vrut sa vad un sumar al comezilor mele, deja sunt la a doua comanda. Asta ar ajuta si pentru loializarea clientilor dvs, intrucat puteti oferi bonificatii in functie de valoarea vanzarilor si numarul comenzilor. Cu sau fara bonificatii, cred ca un profil al clientului este necesar, asa cum exista la eMAG.
3) Nu poti face o sortare a produselor alese din pdv valoric, de la ieftin la scump sau invers. Nu e ok sa pierzi timpul sa vezi 20 de pagini de preturi aleatorii, daca tu vrei, de exemplu, sa te incadrezi intre doua limite valorice. Asa ceva exista la eMAG si fct. bine.
4) Urmaresc pagina FB, este elegant facuta, corect. V-as sugera insa o abordare ceva mai dedicata si creativa, postari de genul: stii ca daca folosesti cutia X, ai cumparat o masina de gaurit cu 2 acumulatori, cutia mai permite inca un acumulator sau un set de bitzi intr-o carcasa sub forma unui acumulator? Exact asta am observat eu, dar preferam sa mi-o spuna cineva de la dvs, in momentul in care am spus ca vreau masina de gaurit, 2 acumulatori, cutie dedicata si plastic termoformat, apoi acasa m-am trezit ca n-am burghie si biti. Am fost consiliat vizavi de ce doream, dar nimeni nu a fost proactiv, sa faca o vanzare incrementala, de genul: aveti masina, acumulatori, cutie, nu va trebuie biti si burghie? Nu vreti si o lanterna care merge cu acumulatorule de 6Ah? La picnic merge un radio sau o cafetiera, va intereseaza? Consider ca un training de acest gen si implementarea unei noi abordari poate aduce cresteri de vanzari si satisfactie, ca sa nu zic ca vorba merge mai departe si creste masa clientilor.
Super magazin. Exista promotii
Promptitudine
Nu este
Foarte bune
Proces simplu de la comanda online până la intrarea in posesia acesteia
Scurt si la obiect.
Produsele livrate in cutia makpac ar putea fi ambalate in cutie de carton apoi in folie, datorita protectiei suplimentare la transport si manipularea acesteia, insa nu au fost probleme la livrare
Profesionisti.
Procesul de achizitie a durat f putin
sculeprime.ro(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
410144 Oradea, Matei Corvin 58
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0744102410 |
Imagini despre magazin: | ![]() ![]() |
Program de lucru | |
Luni | 08:00 - 18:00 |
Marti | 08:00 - 18:00 |
Miercuri | 08:00 - 18:00 |
Joi | 08:00 - 18:00 |
Vineri | 08:00 - 18:00 |
Sambata | Inchis |
Duminica | Inchis |
Hartă | |
---|---|
Posibilitatea de stabilire a locaţiei nu este suportată de catre browserul Dvs. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Stabilirea locaţiei de către browser a fost nereuşită. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Pentru adresa mentionată se găsesc prea multe posibilităţi de pornire. Vă rugăm să precizați adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Localizare
Adresa de pornire
OK
|
|
Magazine | |
sculeprime.ro
410144 Oradea, Matei Corvin 58
|
Confidentialitate date |
---|
In cursul lansarii unei comenzi prin Compari. ro, datele Dvs personale, nume, adresa de email, numar de telefon, date de livrare si facturare vor fi inregistrate. Dallos Levente Ferencz Intreprindere Individuala, 410133 Oradea Dornei nr2, 27014210 este entitatea care gestioneaza datele. Datele sunt gestionate in conformitate cu GDPR, Regulamentul Uniunii Europene si a Consiliului European 2016/679. Bazele gestionarii datelor sunt pe de o parte respectarea obligatiilor contractuale si pe de alta parte respectarea legilor legare de emiterea facturilor (GDPR paragraf 6, punctul 1 b si c). Datele inregistrate sunt gestionate maxim 5 ani, pana la pierderea validitatii, iar datele de facturare (nume, adresa) sunt gestionate 8 ani. Stergerea acestor date gestionate este posibila conform articolului 17 (1) din GDPR daca gestionarea lor nu este necesara. Stergerea datelor poate fi solicitata la adresele noastre de contact. Persoana responsabila de protejarea datelor. Adresa de email: dpo@compari. ro Datacontrollerul pentru gestionarea datelor inregistrate conform articolului 28 din GDPR a desemnat urmatoare companie: -Online Comparison Shopping Kft (Compari. ro; sediu: H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72), scopul gestionarii datelor: Compari. ro cumparatura prin Compari Marketplace, datele personale inregistrate: nume, adresa de email, numar de telefon, adresa de facturare si livrare. - %Fan Courier si GLS % - %Dallos Levente Ferencz I I% - %www. sculeprime. ro% Plangere legata de gestionarea datelor poate fi inaintata la Hungarian National Authority for Data Protection and Freedom of information (adresa: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, telefon: +36 (1) 391-1400, fax: +36 (1) 391-1410, email: ugyfelszolgalat@naih. hu, pagina web: www. naih. hu) |