Condiţiile contractuale generale detaliate mai jos (în continuare: CCG) referitoare la utilizarea serviciilor paginii de web https://www.compari.ro (în continuare: Pagină web) din proprietatea Online Comparison Shopping Kft. (sediul: Rákóczi Street 70-72 R 70 office Building I st floor, Budapest Hungary 1074, număr de înmatriculare: 01-09-186759, C.U.I.: 24868291-2-42, în continuare: Prestator) conţin dispoziţiile esenţiale şi fundamentale ale contractului (în continuare: Contract) intervenit între Prestator şi Utilizator, astfel constituie parte integrantă a Contractului.

SERVICII

I. CONŢINUTUL CONTRACTULUI

  1. Prestatorul, în cadrul Contractului, se angajează în prestarea următorului serviciu, contracost, pe seama utilizatorului (în continuare: Utilizator) înregistrat pe pagina web.
    1. Serviciul de baza Compari.ro;
    2. Prestatorul poate oferi serviciile -conform celor stabilite de prezentul act - de forma gratuita.
  2. În cadrul servicului Compari.ro Prestatorul se angajează în prezentarea datelor Utilizatorului (numele firmei, sediul, numărul de telefon, adresa email, adresa web a webshop-ului, emblema, sigla magazinului) şi a produselor, sau datele produselor încărcate de terți pe pagina Utilizatorului (denumirea produsului, preţul, redirecţionare spre produsul dat din magazin) în catalogul de produse de pe Pagina web al Furnizorului (site de comparaţii de preţuri pe internet).Paleta de servicii oferite de ’Compari’ poate fi completată de către Prestator, condițiile cărora – pe lângă condițiile cuprinse de prezentul act – vor fi publicate pe pagina existentă a prețurilor, în Centrul de clienți sau pe interfața disponibilă în Centrul de clienți după logare.
    1. Poziţia produsului pe Pagina web poate fi schimbată prin licitaţie în baza celor descrise pe pagina https://www.compari.ro/admin/#sponsored-listing.
    2. Taxe, modul de decontare
      1. Prestatorul se angajează că afişează accesibil taxele actuale pe categorii prinicipale, respectiv cele referitoare la apariţii speciale pe pagina https://www.compari.ro/admin/#prices,
      2. În cazul serviciului Compari.ro baza decontării dintre părţi constituie numărul click-urilor efectuate de pe pagina Prestatorului pe pagina Utilizatorului (PPC). Prestatorul se angajează că prin sistemul de filtrare de mai multe nivele integrat în sistemul său va face tot posibilul, din punct de vedere tehnic, ca click-urile efectuate de un vizitator în decursul unei zile pe aceeasi pagina de produs al Prestatorului, să se contorizeze ca fiind un singur click catre Utilizator. In cazul in care Utilizatorului i se redirectioneaza mai multe clickuri de catre un vizitator intr-o zi pe pagini diferite de produs, numarul maxim al clickurilor contorizate nu poate sa fie mai mult decat 3. Iar in cazul in care de catre un vizitator se dau mai multe click-uri pe pagina de partener al Utilizatorului (pagina cu informatii despre magazin) numarul total de clickuri contorizate intr-o zi nu poate fi mai mult decat unu. Prestatorul se angajează că prin sistemul de filtrare de mai multe nivele integrat în sistemul său va face tot posibilul, din punct de vedere tehnic, pentru ca click-urile aşa numiţilor "roboţi" să nu fie luate în considerare cu ocazia efectuării decontării dintre părţi.
        1. Prestatorul se angajează că pe suprafaţa sa de administrare (în continuare Centrul de clienţi) asigurată pe seama Utilizatorului posibilitatea de verificare ale statisticile, cheltuielile, soldul actual şi starea actuală a facturării. Utilizatorul acceptă caracterul de adevăr al sistemului şi registrului, ca un sistem de IT închis, sistemul fiind dezvoltat şi operat de către Prestator; totodată recunoaşte autenticitatea registrului şi rezultatelor de măsurare, în această privinţă nu va depune/interveni cu nici o obiecţie.
    3. Soldul contului
      1. Contravaloarea serviciilor Compari trebuiesc achitate prepaid de catre Utilizator. Prin urmare Utilizatorul pentru a putea folosi serviciile Compari trebuie sa detina sold pozitiv. Exceptie reprezinta daca Utilizatorul se incadreaza la aparitia free. In lipsa unui sold pozitiv Prestatorul nu este obligat sa furnizeze serviciile. Exceptie reprezinta aparitia free.
      2. Încărcarea soldului necesar pentru recurgerea la serviciu Compari.ro cade în mod obligatoriu în sarcina Utilizatorului.Sumele plătite prin transfer bancar sau depunere numerar vor fi debitate în contul Utilizatorului, în cursul primei zile lucrătoare după înregistrarea plății în contul bancar al Prestatorului.
      3. Utilizatorul îşi poate încărca soldul actual (soldul negativ) prin achitarea facturii solicitate de la Prestator în Centrul de clienţi şi prin aceasta de a beneficia de serviciu.Utilizatorul odată cu acceptarea CGU accepta si formatul facturii emise, adică: e-factura. În cazul în care Utilizatorul dorește să primească facturi printate, este rugat să comunice această solicitare către Prestator la adresa info@compari.ro după crearea contului în decurs de 3 zile. Valoarea minimă brută a facturii conform pct. I./2.3.3. al prezentului CCG este de 150 (adică unasutăcinzeci) RON, respectiv totalul brut al sumei trebuie să fie divizibil cu 10,- (adică zece) RON.

        Fișierul care conține E-Factura va fi transmis Utilizatorului în email. Conținutul fișierului poate fi copiat, fără a pierde validitatea documentului, și poate fi oricând accesat în Centrul de Clienți. Validitatea si autencitatea E-Facturii poate fi verificată pe pagina Autorității Naționale de Media si Infocomunicări: http://english.nmhh.hu/ secțiunea: http://webpub-ext.nmhh.hu/esign/setLanguageAction.do?lang=en. Pentru a intra în posesia e-facturii Utilizatorul nu trebuie să achiziționeze și instaleze aplicații contracost. Validitatea și autencitatea e-facturii poate fi verificată cu programul gratuit Adobe Reader, în orice sistem de operare.
      4. Prestatorul actualizează și listează soldul Utilizatorului la fiecare oră fixă în Centrul de clienți (excepție fiind intervalul 01-06.00). În cazul în care soldul Utilizatorului devine negativ, Prestatorul este indreptățit să suspende serviciile „Compari” unilateral – fără notificare extra. Ca urmă a suspendării produsele Utilizatorului vor fi delistate din sistem, adică se vor delista de pe pagina Prestatorului (inactivare). Statutul inactiv al contului poate fi schimbat dacă se efectuează încărcarea contului. Utilizatorul va reveni la statutul de activ după debitarea plății, la urmatoarea oră fixă (în afară de intervalul 01-06.00). Ca urmare a statutului activ, se va relua listarea produselor Utilizatorului pe pagina Furnizorului pe baza datafeedului disponibil accesat la momentul activării.
      5. Utlizatorul nu are dreptul de a solicita ulterior suma achitată, cu excepţia cazului în care asigurarea serviciului nu se realizează dintro cauză imputabilă Prestatorului.
      6. Utilizatorul poate efectua prima alimentare a contului exclusiv in forma electronică definită de către Prestator (de ex. plata efectuată online cu cardul, sau transfer bancar). Acest aspect fiind necesar pentru identificarea Utilizatorului și pentru a garanta și efectuarea autorizației plății. Dacă Utilizator nu efectuează prima plată în forma electronică definită de către Prestator, plata îi va fi debitată doar dupa ce îndeplinește termenul prima alimentare de cont definit aici. Dacă Utilizatorul alege returnarea sumei, Prestatorul va iniția returnarea sumei prin transfer bancar, dacă Utilizatorul furnizează un cont bancar care poate fi identificat clar cu acesta (identificarea se efectuează printr-un sistem de informații despre firme).
      7. Utilizatorul ia la cunoștință că datorită aspectelor tehnice ale serviciului, se poate cumula sold negativ. Existența soldului negativ nu absolvă Utilizatorul de obligația de plată, soldul negativ va fi scăzut la următoarea alimentare a contului de către Utilizator. Dacă Utilizatorul care deține sold negativ nu plătește, acest sold negativ se va considera datorie și Prestatorul este îndreptățit să emite factura fiscală în vederea recuperării sumei.
      8. Condiții pentru pietele online Pentru Utilizatorul care furnizează piața online, Prestatorul de servicii permite afișarea unui produs în plus față de produsul propriu al Utilizatorului
    4. Alte dispoziţii referitoare la servicii
      1. Datele produselor care se vor afişa în cadrul servicul Compari.ro vor fi asigurate de către Utilizator pe seama Prestatorului în baza condiţiilor descrise pe pagina https://www.compari.ro/admin/#feed-format. În cazul piețelor online, Prestatorul de servicii poate impune condiții suplimentare cu privire la datele produselor, care vor fi publicate pe PartnerPortal. Prestatorul de servicii recunoaște că Utilizatorul piață online poate afișa același produs cu preț diferit sau cu date despre produse de livrare, care nu pot fi considerate date de produs duplicat.
        1. Prestatorul nu este obligat de a publica în catalogul de produse acele date care:
          • sunt furnizate de Utilizator nerespectând prevederile prezentului CCG
          • nu sunt reale
          • conţin informaţii despre produs care nu mai sunt actuale
          • contravin legii, sau lezează, pot leza drepturile, interesele de drept ale Prestatorului, respectiv terţelor persoane.
        2. În cazul prevăzut în pct. I./2.4.1.1. al prezentului CCG Utilizatorul nu poate prezenta nici un fel pretenţii faţă de Prestator.

          Produsele noi introduse în datafeedul pus la dispoziția Prestatorului de către Utilizator, vor fi listate pe pagina Prestatorului o dată pe zi, de regulă în intervalul mai puțin aglomerat (între orele 00-06).
      2. Prestatorul se angajează că prelucrează şi introduce în baza de date a produselor datele furnizate de Utilizator.
        1. Prestatorul îşi menţine dreptul de a clasifica, regrupa produsele date de Utilizator, după cum crede de cuviinţă, fără motivare. Referitor la cele de mai sus Utilizatorul nu poate prezenta nici un fel de pretenţii faţă de Prestator.
        2. Produsele noi introduse în datafeedul pus la dispoziția Prestatorului de către Utilizator, vor fi listate pe pagina Prestatorului o dată pe zi, de regulă în intervalul mai puțin aglomerat (între orele 00-06).
      3. În alte privinţe servicul Compari.ro nu atrage după sine vreun angajament, nici cheltuieli lunare minime.
    5. Serviciul Shopping
      1. Utilizatorii Serviciilor “Compari” pot beneficia de Serviciul “Shopping”. În cadrul acestui Serviciu Prestatorul încarcă datele relevante ale produselor comercializate de către Utilizator în Sistemul Google Shopping în cazul în care În cazul în care datele despre produse furnizate de Utilizator nu îndeplinesc condițiile de mai sus, Prestatorul de servicii poate refuza încărcarea datelor despre produse în sistemul Google Shopping. Furnizorul de servicii asigura utilizarea serviciului „Shopping” in legatura cu serviciul „Compari". Utilizatorul poate utiliza serviciul „Shopping” cu o declaratie online separata facuta in Centrul de clienti si il poate anula in acelasi mod.
        În cazul afișării anunțului Utilizatorului pe interfata Google Shopping, clickurile vizitatorilor vor fi redirecționate direct către magazinul online al Utilizatorului.
      2. Taxa pentru serviciul „Shopping” se bazeaza pe costuri si comisioane, adica costul perceput de Google catre Furnizorului de servicii pentru clickul dat care este transferat Utilizatorului, in plus fata de care Furnizorul de servicii percepe si un comision Utilizatorului. Nivelul comisionului este determinat de Furnizorul de servicii, care poate fi consultat in tariful actual al serviciului „Compari” (https://www.compari.ro/admin/Login#prices-shopping). Taxa pentru serviciul „Shopping” va fi dedusa din soldul Utilizatorului. În cadrul serviciului “Shopping” clickurile ofertelor redirecționate de Google către Prestator vor fi taxate, prin urmare Utilizatorul accepta ca Prestatorul de servicii este scutit de prevederile secțiunii 2.2.2. ale Condițiilor de utilizare generale. În ceea ce privește decontarea, Utilizatorul accepta relatarea Prestatorului fără a depune obiecție.
        Furnizorul de servicii se obliga sa crediteze valoarea clickurilor declarate ulterior nevalide de Google in soldul Utilizatorului până în data de 15 a lunii următoare celei în cauză.

II. ÎNCHEIEREA ŞI ÎNCETAREA CONTRACTULUI

  1. Contractul dintre Prestator şi Utilizator se încheie (intră în vigoare) prin activarea înregistrării de către Utilizator pe pagina web - cu excepţia cazului de refuz.
    1. În cursul înregistrării Utilizatorul este obligat de a completa formularul cu date reale, în mod corespunzător şi complet, respectiv de a alege parolă, de a specifica adresa de email şi de a accepta în mod expres prevederile prezentului CCG. Prestatorul impune condiţia deţinerii unui cod fiscal valid Utilizatorului pentru listare produselor comercializate de acesta în catalog. Totodată facturile se vor emite doar în cazul deţinerii unui codul fiscal valid.
      1. Păstrarea secretului în ceea ce priveşte parola şi contul cade în răspunderea Utilizatorului. Prestatorul nu-şi asumă răspunderea pentru daunele care provin din utilizarea ilegală a parolei sau conturilor Utilizatorului.
      2. Prestatorul decide în termen de 2 zile lucrătoare despre acceptarea înregistrării.
        1. Prestatorul are dreptul să asigure utilizarea serviciului numai pentru paginile web care au date corespunzătoare de rulaj şi incasare, şi astfel în unele cazuri să refuze - chiar şi prin atitudine tacită - acceptarea, activarea. Prestatorul pe lângă cele de mai sus este în drept să nu încheie contract cu paginile web care ar dăuna prin conţinutul lor bunei reputaţii şi ar influenţa în mod dăunător practica afacerială a sa, respectiv de a rezilia unilateral, fără motivare Contractul încheiat cu aceştia.
        2. In afara datelor de inregistrare Prestatorul poate solicita Utilizatorului furnizarea unor date specifice in vederea compararii produselor comercializate de acesta. Utilizatorul va furniza datele solicitate in contul creat in Centrul de Clienti. Furnizarea unor date incorecte, sau omiterea transmiterii acestora, pot duce la suspendarea inregistrarii si a listarii pe pagina oferita de Prestator.
        3. Prestatorul pe lângă cele de mai sus este în drept de a refuza - chiar şi prin atitudine tacită - înregistrarea Utilizatorului în cazul:
          • înregistrării unui Utilizator care a fost şters mai înainte;
          • înregistrarea nu este completă, corespunzătoare, datele furnizate în cursul înregistrării nu sunt reale sau nu corespund cu condiţiile CCG;
          • în alte cazuri menţionate în prezentul CCG.
    2. În cazul acceptării înregistrării Utilizatorul îşi poate activa înregistrarea cu ajutorul unui link pe adresa de email a Utilizatorului. După activarea acestuia Prestatorul asigură accesul la Centrul de clienţi pe seama Utilizatorului.
    3. Contractul încheiat între părţi se consideră contract scris.
    4. Prestatorul nu înregistrează Contractele.
  2. Contractul dintre părţi se încheie pe durată nedeterminată.
  3. Contractul se încheie prin:
    • încetarea unilaterală a Utilizatorului respectiv a Prestatorului;
    • rezilierea imediată, unilaterală, rezilierea extraordinară dacă:
      • Utilizatorul nu-şi onorează obligaţia de achitare a taxei nici la somaţia - cu termen prelungit cu 5 zile - Prestatorului;
      • Utilizatorul se foloseşte de serviciu în mod abuziv, ilegal;
      • Utilizatorul are un comportament care dăunează interesului legitim, mai ales bunei reputaţii a Prestatorului - respectiv ale celorlalţi utilizatori sau ale terţelor persoane - sau în urma comportamentului său, menţinerea în continuare a Contractului nu poate fi pretins de la Prestator;
      • ulterior iese la iveală că datele furnizate de Utilizator în cursul înregistrării nu corespund cu realitatea, respectiv cu dispoziţiile prevăzute în CCG, sau utilizatorul induce în eroare (a indus în eroare) Furnizorul în alt mod;
    • încetarea imediată, unilaterală, extraordinară a Prestatorului de servicii;
      • Utilizatorul comite infracţiune;
      • Utilizatorul cauzează daune, întrun mod imputabil pe seama lui;
      • Utilizatorul, de altfel, încalcă grav sau în mod repetat dispoziţiile prevăzute în CCG;
      • În alte cazuri prevăzute în prezentul CCG.
    1. În cazul renunţării din partea Prestatorului, Prestatorul - cu luarea în considerare cele prevăzute în pct. II./3.1.1. - returnează suma din soldul contului Utilizatorului în termen de 30 de zile.
      1. În cazul încetării Contractului Prestatorul este în drept de a factura întro singură sumă, respectiv de a trece în cont, creanţele ce are de primit de la Utilizator.
    2. În cazul încetării Contractului, dacă în cursul legăturilor contractuale are loc emiterea unei note contabile, Prestatorul administrează înregistrarea, datele Utilizatorului, în special datele referitoare la rulaj, în conformitate cu paragr. 169 al Legii C/2000, ca dovadă directă a decontării şi o păstrează până la sfârştitul termenului prevăzut de lege.
    3. Prestatorul nu răspunde faţă de Utilizator, respectiv faţă de terţe persoane pentru rezilierea (încetarea) Contractului în conformitate cu cele prevăzute în prezentul CCG. În cazul încetării contractului de către Prestatorul Serviciilor, există o perioadă de preaviz de 30 de zile, timp în care Prestatorul de Servicii are dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului la serviciu – la propria hotărâre. Prestatorul de servicii este obligat să justifice rezilierea, cu excepția cazului în care legea nu prevede acest lucru. Utilizatorul poate rezilia cu o perioadă de preaviz de 8 zile.
  4. Prestatorul are dreptul de a restricționa, suspenda serviciul în cazul în care se iveşte vreun dubiu cu privire la aceea dacă Utilizatorul în cauză corespunde sau nu condiţiilor CCG, respectiv în cazul în care Utilizatorul dă dovadă de un comportament care contravine Contractului sau este ilegal. Pentru consecinţele unui astfel de comportament Utilizatorul are răspundere nelimitată. Prestatorul de servicii este obligat să justifice suspendarea.

III. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

  1. Utilizatorul este obligat de a achita contravaloarea (taxa) serviciilor prin virament, în termen de 8 zile pe seama Prestatorului în contul prevăzut pe factură.
  2. Utilizatorul are obligația de a anunța Prestatorul despre orice modificare de date. Datele trebuiesc actualizate în Centrul de Clienți. Dacă Utilizatorului i s-a emis o factură de către Prestator, schimbările la datele de mai jos trebuiesc solicitate Prestatorului în Centrul de Clienți: date de înregistare și facturare (nume firmă, sediu, cod fiscal) datele firmei care emite factura cumpărătorului adresa paginii webshopului Utilizatorului (URL) Solicitarea de modificare a datelor de către Utilizator este onorată de către Prestator după verificarea datelor. Dupa verificare, datele noi sunt listate în contul Utilizatorului. Prestatorul își rezervă dreptul de a nega efectuarea solicitării de schimbare a datelor.
    1. Utilizatorul este obligat de a aduce imediat la cunoştinţa Prestatorului orice modificare intervenită în datele sale. In cazul in care schimbarea vizeaza date furnizate si listate anterior de Prestator cum ar fi: domain, denumirea magazinului online, logo, Prestatorul este indreptatit sa stearga parerile, reviewurile primite de Utilizator care fac referire directa la acestea.
  3. Se poate beneficia de servicii exclusiv în cadrul normelor de drept în vigoare, fără lezarea drepturilor terţelor persoane şi a Prestatorului, respectiv cu respectarea Contractului.
  4. Prestatorul nu răspunde şi nu are nicio obligaţie faţă de ceilalţi utilizatori, respectiv terţe persoane pentru comportamentul Utilizatorului.
  5. În cursul presării serviciilor Prestatorul nu efectuează comerţ cu amănuntul, doar permite accesul prin Pagina web, paginile serviciilor, la produsele şi serviciile utilizatorilor cu care a încheiat contract. În conformitate cu aceasta Prestatorul nu-şi asumă răspunderea, legat de caracterul serviciilor, pentru informaţiile furnizate de utilizatori şi pentru comportamentul utilizatorilor.
    1. Utilizatorul are răspundere necondiţionată şi nelimitată atât faţă de Prestator cât şi faţă de terţe persoane în ceea ce priveşte veridicitatea respectiv legalitatea datelor, informaţiilor furnizate de Utilizator. Pentru daunele ivite din nerespectarea prevederilor de mai sus Utilizatorul răspunde nelimitat.
  6. Prestatorul nu-şi asumă nicio responsabilitate pentru eventualele greşeli respectiv lipsuri din conţinutul serviciului. Contrar acestui fapt Prestatorul depune toate eforturile pentru ca asemenea greşeli să nu se întâmple. În cadrul serviciilor, conţinutul accesibil, pus la dispoziţie de Prestator, are numai caracter informativ, pentru exactitatea, autenticitatea, perfecţiunea conţinutului (inclusiv software-ul folosit în cursul exploatării serviciilor) şi pentru daunele indirecte sau directe care se ivesc din lipsa acestora Prestatorul nu-şi asumă nici o răspundere.
  7. Prestatorul nu-şi asumă nici o răspundere pentru daunele - în primul rând de cele cauzate de virusuri - care s-au produs în echipamentul de calcul sau alte bunuri ale Utilizatorului în cursul accesării, utilizării serviciilor, a Paginii web, respectiv în cursul corespondenţei pe cale electronică.
  8. Prestatorul nu răspunde pentru comportamentul (mai ales daune) care rezultă din utilizarea neprofesională, ilegală, contrar cu CCG a Paginii web.
  9. Prestatorul nu verifică conţinutul acelor site-uri pentru vizitarea cărora oferă linkul. Pentru conţinutul acestor off-site-uri Prestatorul nu-şi asumă nici o responsabilitate. Riscul accesării oricărul off-site îi revine Utilizatorului.
  10. Se interzice folosirea oricărui sistem sau soluţie care are ca scop blocarea serverelor utlizate pentru prestarea serviciilor, sau ar cauza aceasta, sau ar pune în pericol de altfel prestarea serviciului.

IV. Aparitia free ("free account")

  1. Conditiile descrise in prezentul punct complementeaza CCG-l. Pentru toate celelalte aspecte, neincluse aici, termeni descrisi in CCG ramane valide.
  2. In cazul unei inregistrari noi, Utilizatorul poate opta pentru aparitia free (free account). Conditiile pentru aceasta aparitie sunt listate mai jos. In cazul unui free account Utilizatorul este obligat sa efectueze o plata pentru autentificarea contului. Aceasta plata trebuie efectuata in forma descrisa de Prestator, adica electronic (plata online cu cardul in sistemul PayU sau prin transfer bancar). Suma platita trebuie sa fie 1 RON, in urma autorizarii platii se efectueaza identificarea Utilizatorului, suma nu se va debita.
  3. Utilizatorul deja activ la Prestator poate utiliza aparitia free daca soldul devine negativ. In acest caz Prestatorul poate solicita plata de autentificare daca este cazul.
  4. Prestatorul nu este obligat de a publica în catalogul de produse acele date care:
    • Prestatorul listeaza produsele insa isi rezerva dreptul sa
      • selecteze pentru listare din gama de produse;
      • produsele sunt listate de Prestator intr-o sectiune dedicata;
      • Utilizatorii cu sold cpc pozitiv vor fi privilegiati;
      • listarea poate fi suspendata sau limitata temporar;
      • listarea poate fi conditionata de interactia userilor pe pagina;
    • Prestatorul va lista logoul incarcat de Utilizator in forma grayscale. Utilizatorul accepta si isi da acordul pentru modificarea logoului cu acceptarea celor prezente;
    • Utilizatorul poate avea acces la serviciile extra cu plata (Pachetul premium);
    • Conform punctului I.2.1 din CCG se pot seta biduri, insa bidurile devin active doar in momentul alimentarii contului.
  5. Serviciile free, accountul free poate fi revocat in orice moment de Prestator fara oferirea explicatiilor suplimentare. Despre revocare Utilizatorul va fi notificat prin e-mail.
  6. Utilizatorul daca isi alimenteaza contul poate folosi toate serviciile fara restrictie si "accountul free" se va sista. Daca Prestatorul decide conform celor stipulate in prezentul CCG sa suspende listarea Utilizatorului sau daca Utilizatorul este exclus din sistem, nu va putea folosi nici aparitia free.

V. DREPTURI DE AUTOR

  1. Conţinutul Paginii web (ex.: text, date, imagini, sunet, etc.) - exclusiv materialele şi reclamele puse la dispoziţia Prestatorului de către Utilizator - respectiv softwarele utilizate pentru funcţionarea Paginii web, serviciilor, constituie proprietatea intelectuală exclusivă a Prestatorului, utilizarea acestuia - online, printat sau sub orice formă - poate avea loc numai cu acordul în prealabil al Prestatorului.
  2. Unele părţi ale Paginii web pot fi salvate sau printate numai în scop propriu. Acest drept însă constituie acord pentru multiplicarea, răspândirea, descărcarea cu scop comercial ale fişierelor descărcate, înmagazinarea acestora în baze de date, respectiv pentru orice prelucrare.
  3. Imaginile de pe Pagina web pot fi utilizate de către Utilizator respectiv terţe persoane numai cu acordul celui în drept. Utilizarea fără acordul acestuia contravine normelor de drept referitoare la protecţia drepturilor de autor şi de personalitate.
  4. Nerespectarea celor prevăzute în prezentul pct. atrage după sine răspunderea directă şi nelimitată a Utilizatorului.
  5. Prestatorul obţine dreptul de a utiliza conţinuturile şi imaginile de produse/servicii primite de la Utilizatori (Parteneri) sau Useri, acestea constituind o parte din foaia de date create de companie pentru produsul sau serviciul afisat pe site. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale prin înregistrare, Utilizatorul/ Userul este de acord să furnizeze companiei dreptul nelimitat în timp şi spaţiu de a folosi în mod gratuit conţinuturile si imaginile furnizate. Totodata Utilizatorul / Userul garantează că conţinutul şi imaginile oferite nu încalcă drepturile artistice ale terţilor. Utilizarea este limitată doar dacă drepturile legale nu sunt practicate conform celor intenţionate/destinate. Scopul de utilizare este crearea unei baze de date de către companie.

VI. PROTECŢIA DATELOR

  1. Datele personale puse la dispoziţie de către Utilizator în cadrul furnizării datelor în mod benevol sunt administrate confidenţial, numai pentru identificarea utilizatorilor, respectiv pentru prestarea serviciului în sine, în măsura în care sunt necesare pentru efectuarea cu succes, în conformitate cu cele definite în paragr. 13/A al Legi CVIII/2001 din Ungaria, referitoare la servicii comerciale electronice, precum şi la unele probleme legate de serviciile care au tangenţă cu societatea informatică.
  2. Utilizatorul, prin încheierea prezentului Contract, îşi dă acordul în mod expres pentru utilizarea datelor sale personale în condiţiile prezentului Contract.
  3. Prestatorul este obligat de a şterge imediat datele personale ale Utilizatorului la cererea acestuia.

VII. DISPOZIŢII MIXTE

  1. Prestatorul are dreptul de a modifica unilateral prevederile prezentului CCG. În acest caz Prestatorul este obligat de a publica pe Pagina web modificările, respectiv de a notifica Utilizatorul pe cale electronică despre acestea. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă modificarea, are dreptul de a rezilia Contractul unilateral, în termen de 15 zile după primirea anunţului, cu intrarea imediată în vigoare. În cazul în care în cadrul termenului de 15 zile Utilizatorul nu se foloseşte de dreptului de reziliere, modificarea se consideră acceptată de către Utilizator. Modificarea CCG intră în vigoare în a 16-a zi după notificare.
    1. Comandarea unui nou serviciu în plus față de serviciul utilizat în perioada de preaviz de 15 zile, atat de către Partener sau Utilizator, este considerat o declarație de renuntare la perioada de preaviz de 15 zile.
    2. Prestatorul își rezerva dreptul de a modifica prevederile prezentului CCG fără a aplica o perioada de preaviz în cazul în care:
      • Prestatorul de servicii are o obligație legală și oficială conform careia trebuie sa modifice actualul CCG într-un mod care nu îi permite respectarea termenului de preaviz de 15 zile sau
      • în urma unei amenințări neprevăzute, inevitabilă este necesară modificarea actualului CCG pentru a proteja Serviciul, Partenerul sau Utilizatorii respectiv consumatorii de fraude, programe malware, mesaje nesolicitate, confidentialitate sau alte riscuri de securitate cibernetica.
  2. Părţile în general acceptă ca mod de comunicare între ei corespondenţa prin e-mail. Adresa de contact al Prestatorului: info@compari.ro. Reclamațiile și observațiile legate de serviciu sunt primite și de către Prestator la info@compari.ro. Prestatorul nu-şi asumă răspunderea pentru asigurarea funcţionării comunicării prin email, respectiv pentru daunele care rezultă din accea dacă email-urile trimise pe adresa Utilizatorului nu ajung la destinaţie.
  3. Prestatorul îşi va valida pretenţiile de daune-interese imediat - chiar şi pe cale juridică - pentru daunele cauzate Prestatorului ilegal, în cursul utilizării, respectiv prin utilizare. În acest caz Prestatorul va oferi pe seama organelor de procedură tot ajutorul, ce poate fi aşteptat de la el şi este legal, pentru identificarea contravenientului.

    Prezentul Contract şi CCG sunt guvernate de dreptul maghiar, iar limba Contractului şi a CCG este cea maghiară.
    1. În cazul litigiilor de drept apărute între părţi Prestatorul şi Utilizatorul - în funcţie de competenţă - stipulează competenţa exclusivă a Judecătoriei Sectorului Central Pest, respectiv a Judecătoriei Metropolitane.

Versiunea CCG actuală în vigoare poate fi vizionata in sectiunea "Condiţii de utilizare generale" pe pagina https://www.compari.ro/admin/, sub optiunea

de Intrare/Inregistrare

CCG-ul in vigoare incepand cu 01.01.2024. este disponibil aici.