Dunlop SP SPORT MAXX RT 225/45 ZR17 91Y

Localizare:
Traseu sugerat:  
Descrierea produsului
Categoria de vehicule Autoturism
Sezon  Vara
Latime  225
Inaltime  45
Diametru  R17
Indice de sarcina  91
Indice de viteza  Y (300 km/h)
Clasa eficientei consumului de combustibil  E
Aderenta pe suprafata umeda  B
Zgomotul exterior 69 dB
Anvelopa runflat  Nu
Anvelope reinforced  Nu

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Producator: Dunlop
Model: SP Sport Maxx RT 225/45 ZR17 91Y


Descriere

Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic

Aderentă exceptională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderentă pe carosabilul ud si uscat, datorită tehnologiei compusilor adaptivi. Polimerii utilizati în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafetei drumului, mărind contactul si îmbunătătind aderenta.

Control îmbunătătit la viraje

Bucurati-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranzitii line de la deplasare în directie dreaptă la curbe. Aderenta la viraje si stabilitatea sunt îmbunătătite si de blocurile exterioare de cuplare masive.

Frânare pe distantă mai scurtă la viteze de autostradă

Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distante de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru sofatul de înaltă performantă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare. Design pentru eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o constructie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenta la rulare, conducând la un consum redus de combustibil si la emisii scăzute de CO2

Sistemul specific pentru locasul talonului. Consolidează legătura între anvelopă si jantă, asigurând un sofat mai precis. La fel ca aderenta dintre mâna dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigură un feedback exceptional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătătit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate si precizie.

Compus adaptiv . O tehnologie a compusilor care utilizează polimeri din compozitia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafetei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creste contactul per ansamblu dintre anvelopă si drum.Beneficii Aderentă superioară si performante de frânare

Blocuri de frânare puternice. Blocuri rigide care mentin rigiditatea atunci când se aplică forta de frânare. Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obtinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânati la viteze mari.Beneficii Distante de frânare mai mici, mai ales la viteze mari.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compozitia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderentă, în special pe carosabilul ud si la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare si accelerare exceptionale, aderentă crescută pe carosabilul ud si pe vreme rece, grad scăzut de uzură.

Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB) . O tehnologie de căptusire hibrid care reduce deformările circumferintei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară si uniformă.

Protectie maximă pentru flansa jantei (Maximum Flange Shield - MFS) . Un sistem de protectie a flansei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protectie. Beneficii Protejează rotile din aliaj scump fată de lovirea de borduri. Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătătită si rezistentă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăteste aderenta pe suprafete ude si uscate.Beneficii Performantă îmbunătătită pe drum drept si la viraje; rezistentă sporită la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generatie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate si un feedback mai bun din partea drumului, permitând anvelopelor să reactioneze rapid si precis.Beneficii Stabilitate sporită si precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate si precizie excelente la viraje; aderentă superioară pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reactii mai precise si progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătătit asupra evolutiei amprentei în toate conditiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud si uscat; control sporit la viraje.

Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăteste acceleratia si reduce uzura. Beneficii Frânare si accelerare exceptionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară si toamnă, aderentă sporită, rezistentă la uzură.


Denumiri similare la Anvelope Dunlop SP SPORT MAXX RT 225/45 ZR17 91Y: SP SPORT MAXX RT 225 45 ZR 17 91 Y, SPSPORTMAXXRT22545ZR1791Y, SP SPORT MAXX RT 225/45 ZR17 91 Y
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^