Profiscule

Profiscule
Denumirea firmei
Letter sounds s.r.o
Anul fondarii:
2021
Adresa:
102000 Praha, Chudenická 1059/30 (Nu este punct de preluare)
Tel.:
+40748925086
4
167
74
37
25
37
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre Profiscule!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
49.1 %
21.8 %
10.9 %
7.4 %
10.9 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

... . Le-am spus să anuleze comanda , când a sunat să îmi spună ca durează 8-10 zile până vine coletul . Că azi să îmi ajungă coletul acasă , și bineînțeles ca nu răspunde nimeni la numărul de telefon atașat în e-mail

 
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Am făcut comanda in data de 22. 11. 2023 , azi fiind 4. 12. 2023. Am plasat comanda , am primit un email cum că comanda a fost primită și mâine o să mă contacteze cineva pentru a confirma comandă. Nu am fost contactată va mai mult am primit email cum că eu am confirmat comanda cea ce nu e adevărat. După vreo 5 zile mai primesc un email cum că , comanda a fost dată curierului. Adresa de l

 
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Exact 2 saptamani de la comanda , coletul nu a ajuns

 
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Astept dupa comanda din 14/12023

 

Profiscule (1 săptămâni)

buna
comanda dvs nu a fost livrata ? comanda dvs a avut reclamacie si nu ati primit ?sau sa intimplat ceva anume deca scrieti ca asteptati de atita timp ? multumim

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Perioada prea lungă de la plasare la recepția comenzii. În rest totul a decurs în regulă. Vă mulþumesc !

 

Profiscule (1 săptămâni)

buna ,ne pare rau pt lunga durata asteptare ,dar in ultimul timp avem mai multe comenzi de aceea procesul de livare poate durra putin mai mult decit este in plan ,dar facem tot posibilu ca pe viitor comenzile dvs sa ajunga cit mai repede posibil la dvs ,multumim pt rabdare

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Foarte bun!

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Preț avantajos.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Încă nu am găsit

 
Părerea Cumpărătorului

Am făcut un retur de mai bine de o lună, un aspirator cumpărat de la ei, valoare de 1350. La telefon mi s-a zis că aspiratorul a fost expus, nu m-ar fi deranjat, dar am primit un aspirator uzat. Nu răspunde nimeni nici la telefon nici la email, banii nu mi-au fost returnați. Urmează să depun plângere la protecția consumatorului european, protecția consumatorului din Cehia și organele fis

 

Profiscule (2 săptămâni)

buna ziua
aspiratorul ne pare foarte rau dar aveti dreptate a avut mai multe defecte decit am presupus noi ca vinzatori ,produsul a fost returnat de dvs impreuna cu noi ,deci toate datele dvs inclusim contul dvs bancar il avem ,deci facem tot posibilu ca clienti nostri si fie cit mai multumiti si sa fie totul in regula ,va rugam rabdare si intelegere multumim ,bani dvs vor ajunge la dvs cu siguranta

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Mulțumit

 
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Tot procesul a fost foarte usor.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Pret mic, produse de calitate

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Nu

 
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Am facut o comanda pentru o ruleta stanley fatmax xtreme 10m pe data de 20 octombrie, am intrebat o data de comanda daca o mai primesc ca nu am primit nici-o informatie cu privire la comanda daca a fost sau nu expediata si desigur ca asteptam si un nr de awb dupa ce era expediata, suntem in data de 17 noiembrie si la ultimul mail nici nu am mai primit raspuns daca se expediaza sau nu. Nu

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Nu sunt

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Timp mare de asteptare dupa comenzi si este posibil sa nu se livreze, comunicarea lasa de dorit.

 

Profiscule (2 săptămâni)

buna ziua ,ne pare rau pt aceasta dezinformacie ,dvs ati facut comanda ,daca ati facuto operatorul nostru va contactat pt informacie in privintra livrari .deci inseamna ca ati primit informacie in privinta livrari daca nu npe telefon atunci pri e mail , noi avem e mailurile dvs vedem ca ati primit info in privinta pregatire comanda si expediere comanda ,e mailurile trebuie controlate si vazut informacile .multumim pt intelegere