Despre noi |
---|
Webshop IT Hardware Software Electronice |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant PayPal |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre iPon România! In opinia mea acest magazin...
Recenzie negativă pentru Ipon România
Am avut o experiență foarte neplăcută cu serviciul de garanție al Ipon România. Am trimis un mouse la garanție acum aproape 3 săptămâni, după ce scroll wheel-ul a încetat să funcționeze corect în prima săptămână de utilizare, iar click dreapta s-a rupt complet. După trei zile am primit un singur update, iar apoi tăcere totală timp de aproape trei ... Mai multe detalii »săptămâni.
În cele din urmă, am primit un email în care mi s-a comunicat că garanția a fost refuzată, cu explicația vagă că problema ar fi fost cauzată de mine, deși defectele apăruseră extrem de rapid, fără uzură normală. Mouse-ul mi-a fost returnat exact în aceeași stare în care l-am trimis, fără să fie reparat sau înlocuit.
Lipsa de comunicare și refuzul unei garanții evident justificate arată o atitudine complet neserioasă față de clienți. Nu recomand acest magazin dacă aveți nevoie de suport real pentru produsele achiziționate.
iPon România (3 săptămâni)
Ne pare rău de probleme, dar ați interpretat greșit garanția. Ați trimis un produs clar deteriorat fizic, care nu cade sub regulile de garanție. Producătorul este responsabil pentru garanții, el l-a refuzat, nu noi. Produsul nefiind în garanție, am încercat să o rezolvăm alternativ, dar producătorul nu a fost agreabil. Suntem triști că aruncați vina pe noi din cauză că nu sunteți la curent cu regulile de garanție. V-am oferit și transport internațional gratuit care nu v-am imputat, și nici nu v-am încărcat cu cost de stocare pentru produsul refuzat de dvs., dar se pare că bunăvoința nu este niciodată răsplătită.
Am ajuns la concluzia că magazinul vinde produse refurbished. Am dat retur un ceas Smart și l. am primit înapoi exact la fel, primind un email din câteva cuvinte cum că ceasul este in regulă, iar in colet in cutie este o foaie in ungurește... din care nu înțeleg un cuvânt. Eu am scris totul în engleză... NU SUNT DE INCREDERE. EI STIU CA PRODUSELE SUNT REFOLOSITE/ RETURNATE DE ALTII. știa... Mai multe detalii »u de la bun început când am cerut refund și mi. au spus că "sa vedem daca e defect"... și "nu au găsit nimic defect"! !! !!
.... din ianuarie 2024 de cand am cumparat (#2402621) astept factura produsului !
Acum, octombrie2024, am nevoie de factură pentru ca produsul este in garanție si s-a defectat iar iPon ma trimite pentru service la producător care nu este in Romania ! !! ! Dau 1 - 3 - 5 stele sperand ca primesc factura in timp util .....
iPon România (2 luni)
Nu v-am trimis la service oficial. Produsele se rezolvă prin noi. Strict. Posibil ați înțeles greșit mesajul?
Factura nu este necesară, doar numărul acestuia, pentru identificarea produsului. Acest document este trimis la toată lumea obligatoriu, prin e-mail, la expediere.
Factura a fost însă retrimisă imediat cupă ce l-ați cerut, vă rog a citi și verifica mesajele atent, pentru că comunicarea cu dvs. este extrem de grea, și omiteți toate informațiile trimise.
Adițional, vă rog a nu împărtăși public numere de comenzi, pentru că sunt cazuri în care unii au trăit cu oportunitatea și au abuzat cu folosirea acestora.
Am cumparat un air fryer xiaomi 3. 5l, a venit cu defect la display, afisajul se vede 10%. Produsul a fost resigilat vândut ca nou. Nu am timp sa umblu dupa curier sa il returnez.
Prima oara cand cumpar un produs si imi vine defect. Nu recomand acest magazin!
iPon România (3 luni)
Ne pare rău de incident, dar câteodată este posibil ca furnizorii să trimită produse de genul din greșeală.
În acest caz, produsul se schimbă automat, și nici nu este necesar să umblați după curier!
Conform Termeni, aveți acces la curier gratuit trimis de noi, completând doar formularul de la capătul acestei pagini: https://ipon.ro/curiergarantie
OK - cumparat pe firma procesor AMD 7950x3D la pret bun. Livrarea mai rapida decat era estimat. Produs nou sigilat, ambalat OK si cu factura.
Un magazin de evitat! !Pe partea de garanție sunt inexistenți! Trimis cerere pt ridicare produs defect, Xiaomi Trueclean W10 ultra, fără răspuns.
iPon România (5 luni)
Din păcate nu am primit nici o cerere de genul pe căi oficiale.
Vă rugăm a încerca a ne contacta în mai multe moduri dacă aveți o urgență de genul, înainte de a posta iresponsabil.
Metoda de rezolvare a garanței este clar specificată pe hârtia de garanție, în Termeni și pe orice pagină al site-ului nostru, în meniul Informații de garanție.
Procesul este automat, fiind necesar doar comanda curierului gratuit de garanție. Din păcate nu ați cerut deloc acest serviciu.
Am comandat de la iPon o carcasa PC miercuri noaptea (practic joi) si luni a fost livrata la usa la etajul 4. Erau singurii cu un timp de livrare estimativ de ~7 zile, pe cand celelalte magazine 14+ zile, asa ca am comandat de la ei.
Estimativul initial era de 7-9 zile calendaristice, dar carcasa a fost livrata dupa 5 zile calendaristice (3 lucratoare).
Am platit ramburs deoarece par... Mai multe detalii »erile negative de aici m-au speriat. 20 de RON transportul din Ungaria cu tot cu taxa administrare ramburs.
Foarte prompti, carcasa perfecta, curierul de treaba.
Am primit automat factura si certificatul de garantie 24 luni pe adresa de email prin care m-am inregistrat, cu datele pe care le-am introdus eu la plasarea comenzii.
Mare recomandare din partea mea!
Am comandat o boxa de la Divoom , a ajuns repede si impachetata foarte bine.
E prima mea comanda pe acest site da clar nu va fi ultima .
Multumit de achiziție !
Totul a mers bine în timpul cumparaturi. Pachetul a ajuns in 3-4 zile. Produsul a fost si el ok, nu a fost sigilat, dar se pare ne atins, functioneaza.
Singurul meu inconvenient a fost că mi-am dat seama după aceea că am cumpărat produsul la unul dintre cele mai scumpe prețuri de pe piață... Alții au scris că au prețuri bune, ceea ce nu exclud, dar produsul l-am cumpărat, pe alte 10 si... Mai multe detalii »te-uri a fost cam 40 % mai ieftin și aceasta este deja o diferență semnificativă de preț! : (
Dezastru. 0 relații cu clienții pentru România, 0 posibilitate de a returna un produs. NU EMIT FACTURI pentru România, prima data am crezut ca este o gresela, dar după am aflat de la mai multe persoane ca să-i chinuit o luna de zile sa primească o factura, pentru ca achizitionase-ra produsele pe firma.
Am comandat o sursa care nu s-a potrivit in carcasa si am vrut sa ii fac retur, da... Mai multe detalii »r coletul a venit fără factura si certificat de garanție, nici in platforma lor nu ai posibilitatea sa le vezi.
Pentru a putea sa returnezi un produs ești obligat sa completezi un formular (care necesita nr factura si detalii din factura) pe care îl trimiți la info@ipon. ro, am trimis acest email de mai mult ori specificând ca nu am primit factura, dar încă nu mi-au răspuns la nici un email după 15 zile.
Nu am trimis produsul pentru ca trebuia sa trimis si factura atașată in colet si mai amenință pe aici ca distrug si produsele daca le primesc ca retur si nu știu ce este cu ele.
Mai bine dai cu 50-100 lei pe produs dar beneficiezi de garanția produsului si retur decât cu scamerii de ipon.
iPon România (8 luni)
Avem relații cu clienți pe Meta, Discord, telefon și e-mail. Returul este posibil în cele 14 zile legale și emitem facturi pe România, firma iPon SRL fiind înființată îna cest scop. Sigur vă referiți la noi?
Documentele oficiale nu le putem trimite la oricine, decât propriertarul comenzii. Dacă nu vă puteți identifica, nu se trimit. Iar dacă nu primim un nesaj, mai ales dacă e trimis repetat, poate ajunge în spam. Conform celor de mai sus ați ales doar o singură modalitate de a o cere, ceea ce pare abuziv considerând acuzațiile anterioare.
Conform Termeni, documentele nu sunt în colet. Le emitem doar digital pe adresa cerută de dvs. ducând la concluzia că nu ați acceptat Termenii în bună credință dar ați acceptat comanda. rezultând în probleme adiționale pentru dvs. .
Mai mult, factura nu este obligatoriu de pus în colet. Este indicat introducerea formularului de anulare, dar nicidecum obligatoriu în forma aceasta.
Presupunem că nu ați citit informațiile corect, dar ne acuzați pe noi pentru că ați fost neatent dar ați ieșit posibil din timpul de anulare.
Distrugerea produselor este automată și suntem obligați de a vă anunța dacă refuzați primirea acestuia și nu avem ce să facem cu ea, acumulând taxe de stocare. Dar conform indicației dvs. nici nu ați vorbit cu noi, deci unde s-a comunicat aceasta??? Să nu mai vorbim de faptul că un produs nu se distruge decât costul depășește valoarea acestuia, ceea ce poate dur ani.
În final, devreme ce ați identificat comanda, am descoperit problema, creată în totalitate de dvs. .
Adresa de e-mail mag.xxxxxxxxx@aleeas.com unde XXXXXXX sunt ascunse ca să nu vă divulg adresa înrtegistrată de dvs. returnează : Recipient address rejected: Address does
not exist
Ceea ce înseamnă că probabil ați înregistrat aliasul adresei dvs. de e-mail, sau una incorectă unde s-au trimis documentele și nu au ajuns, contul fiind expirat sau nici nu a existat. Dacă ne-ați scris de pe această adresă și este un alias, nici nu pleacă mesajul.
Vă mulțumim însă de steluța stelară....