iPon România

iPon România
Denumirea firmei
iPon Computer S.R.L.
Anul fondarii:
2020
Adresa:
410017 Oradea, str. Constantin Noica, nr.15, Bl Pb21, ap.2 (Nu este punct de preluare)
Email:
Tel.:
003615566565
3.5
14
1
0
0
8
Despre noi
Webshop IT Hardware Software Electronice
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
PayPal
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre iPon România!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
60.9 %
4.3 %
0.0 %
0.0 %
34.8 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

-Ar fi bine sa cititi si restul de comentarii negative de la alti cumparatori inainte de a cumpara de la acest magazin online
-Ambele produse primite au fost defecte. Produsele au venit doar trase in putina folie de plastic care le tinea impreuna, fara cutie, fara protectie sau macar o punga pentru a masca continutul.
-Una din cutii a ajuns gaurita. Avem poze.
-Transportul pentru as

 

iPon România (3 săptămâni)

Vă mulțumim frumos de părerea oferită! Suntem bucuroși când primim chiar și păreri negative. Ne ajută să vă deservim mai bine și oferă un exemplu excelent pentru ca publicul să vadă cu ce fel de clienți lucrăm.
În primul rând dorim să adresăm problema informațiilor atent selectate de dvs. care în context au o complet diferită înțelegere.
Deși ați citit, luat la cunoștință și acceptat Termenii, vă reamintim, că:
- Suntem o firmă din Ungaria. Costul transportului e o sumă infirmă considerând costul real al acestuia.
- Pentru a vă factura cu TVA de 19% în loc de 27%, suntem nevoiți să avem CF Român. normal aceasta presupune firmă înregistrată în România.
- Transportul poate să fie cu probleme, e responsabilitatea curierului, dar vă putem ajuta dacă ne semnalați problema.
- Produsele „Satechi” sunt de calitate mare, dar totuși nu noi le fabricăm, însemnând că nu noi avem responsabilitate în cazul problemelor de calitate.
- Fiind o firmă din străinătate, suntem obligați a vă oferi serviciu gratuit de transport a bunurilor în garanție, dus-întors, la service oficial. Nicicum nu vă obligăm să trimiteți produsul la noi pe costul dvs.
- Funcționalitatea produselor e foarte posibil să fie împiedicat de eroare de utilizator, incompatibilitate, sau pur şi simplu folosirea acestuia în mod neintenționat.
- Proprietatea produselor e un termen mai complicat însă vă ofer exemple care vă protejează ca şi client.
– odată ce trimiteți produsele dvs. intră în posesia noastră. De ce? Pentru ca în cazul produselor care dispare sau sunt distruse în timpul logisticii garanției, noi suportăm costul, nu clientul.
– totodată dacă un document e necesar să rămână la service oficial, nu avem cum să o returnăm. Acest aspect se referă şi la componente sau produse care nu fac parte produsului și sunt uitate sau inserate intențional în produs, care în timpul garanției dispar din motive diverse.
- Produsele trimise repetat, abuziv, sunt returnate cu cost de transport. Nu se referă la prima ocazie, ar fi banal, produsul posibil având probleme ascunse sau alte probleme/funcții neidentificabile de client.
Vă înțelegem frustrarea, însă ideal, înainte de a vă exprima părerea în acest fel, e indicat a ne contacta pentru a vă putea oferi un remediu. Din păcate nici până acum, chiar după ce v-am contactat, nu ați răspuns și nu ați cerut serviciile noastre pentru rezolvarea problemei.

Părerea Cumpărătorului

Produsele au venit in termenul mentionat, pretul a fost mult mai mic comparativ cu alte magazine de la noi. Nu pot decat sa recomand.

 
Părerea Cumpărătorului

Comanda facuta Vineri la pranz si livrata Miercuri la 10: 30 in jud. Tulcea. 1 buc SSD NVMe Crucial 500 GB, 1 buc adaptor NVMe la PCI-e x4, 1 buc adaptor HDD/SSD la DVD 12mm
Transport 40, 5 Lei. Per total cu aproape 100 lei mai puțin ca din tara.

 
Părerea Cumpărătorului

Salut!

Am comanda o carcasa CoolerMaster Nr200P - varianta cu tempered glass.

1. A fost cea mai eftina din tara la acel moment. ( cu tot cu livrare )
2. Livrarea a fost in 72h in Cluj-Napoca exact cand au precizat.
3. Factura e pe firma din Oradea, deci nu cred ca sunt probleme cu ANPC-ul.
4. Carcasa a sosit FARA vreo problema, neefind lovita sau sparta, prin GLS.

 
Părerea Cumpărătorului

Am vazut ca sunt multe pareri negative dar acest fapt nu ma oprit sa comand produse de pe acest site , produse care doboara multe preturi din Romania si sigur si de calitate , coletele au sosit ambalate cu grija si rapid la destinatie de produs ... ce mai ... ventilatoare Azza Huricane II , super faine si puternice , de asemenea, sunt foarte multumit de magazin si cu siguranta voi mai co

 
Părerea Cumpărătorului

In afara de faptul ca singura posibilitate de contact este mailul (unde ce-i drept se raspunde repede, cel putin in cazul meu) , la plata cu cardul default apare sa platesti in $ unde se aplica un comision de 4. 5% care apare scris mic undeva, eu n-am stat sa fac echivalenta intre pretul in $ si cel specificat in lei, ma asteptam sa n-am interactiune cu camatari.
Pe scurt am fost taxat

 

iPon România (1 luni)

Ne pare foarte rău, dar Plăţile cu card în valută au taxe setate de băncile la care aparţin. Devreme ce metoda de plată a băncii e integrată în site, nu avem control asupra cum apare informaţia. La noi ajunge suma fără taxă şi nu avem control asupra acestuia. Sugerăm a cumpăra cu atenţie în viitor. Mai nou băncile acceptă doar card-uri care au doar conturi în RON, pentru a evita aceste probleme.

Părerea Cumpărătorului

Recomand sa evitati aceasta firma intrucat este din Ungaria si foloseste o firma paravan din oradea numita IPON Computers SRL inexistenta! Desi factura este de la aceasta firma, toate procesele de retur sau garantie se fac prin firma din Ungaria si comunicarea printr-un "traducator" asa cum se intituleaza singur ce semneaza Váradi Zoltán iPon S. R. L / Artorange Kft.
Am trimis retur un

 

iPon România (1 luni)

Pentru a vă putea oferi produse cu preţ competitiv pentru produse lipsă sau mai rar întâlnie în România, cu TVA Românesc, suntem nevoiţi a avea o firmă Română pentru a putea plăti acest TVA şi a vă putea oferi acest preţ. Acest aspect însă nu înseamnă că avem un depozit unde putem accepta produsele comandate incorect sau nedorite.
Pentru a vă informa din timp, înainte de comandă aveţi posibilitatea de a sturia Termenii, unde e specificat clar metodologia pe care o folosim pentru a vă asigura produse şi cum, mai precis unde se pot returna.
Nu e indicat a trimite produse la adresa de facturare, pentru că o poate ridica oricine şi nu vor ajunge la noi, deci nu le putem intercepta dintr-o altă ţară.

Părerea Cumpărătorului

40 lei transport pentru o comanda de 500+ lei si garantie doar 1 an
marsh

 

iPon România (1 luni)

Vă ruăm frumos a înţelege că transportul spre România coastă mult mai mult decât 40 RON, iar garanţia depinde de ţara de provenienţă a produselor sau de la furnizorul care o vinde. Totuşi, garanţia asigurată de producător e încă validă, dar se poate rezolva cu producătorul.

Calin

Stati departe de ei. Nu recomand sa va riscati cu aceasta firma fiindca sunt niste neseriosi.
Am comandat un monitor ce a venit cu un defect si anume o pata mare in coltul din stanga. L-am trimis inapoi in garantie si dupa o perioada lunga de timp in care a fost trimis in Ungaria am primit raspuns ca nu vor sa il schimbe ca cica este vina mea. L-am primit inapoi tot cu defect si a mai

 
Părerea Cumpărătorului

Am apelat la siteul ipon. ro din cauza stocurilor limitate din Romania. Am facut doua comenzi in zile diferite, ambele ajungand in termenul specificat - 4 zile calendaristice (de la comanda la livrare). Produsele au fost ambalate cu grija, au ajuns intacte si functioneaza corespunzator.