iPon România

iPon România
Denumirea firmei
iPon Computer S.R.L.
Anul fondarii:
2012
Adresa:
410017 Oradea, str. Constantin Noica, nr.15, Bl Pb21, ap.2 (Nu este punct de preluare)
Email:
Tel.:
003615566565
3.5
29
2
0
1
20
Despre noi
Webshop IT Hardware Software Electronice
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
PayPal
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre iPon România!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
55.8 %
3.8 %
0.0 %
1.9 %
38.5 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

O ... de magazin online, fac manevre cu coletele la retur si nu returneaza banii ! !! Efectiv hoti! !! !

 

iPon România (6 zile)

Stimat Alex, nu știm la ce vă referiți, dar însă nu s-a întâmplat să nu returnăm sume pentru produse retur, decât dacă nu erau conform legilor de anulare, caz în care produsul se returnează sau cu acceptul proprietarului, se distrug, pentru a minimiza costurille aferente.
Acest procedeu este atestat de documente oficiale obligatorii, și defapt raportat la organele competente, nefiind posibil funcționarea noastră la nivel de țară, dacă am fi procedat conform celor de mai sus.
Sugerăm a verifica afirmația, fiind ori o încercare de defaimare, sau adresată la un alt webshop?

Părerea Cumpărătorului

Foarte rau, am comandat o tastatura, totul ok a ajuns prin gls, dar problema a aparut cand am vrut sa-i fac retur, greu si cu operatorii de support sa vorbesc, nu vorbesc foarte bine nici romana, nici engleza, m-au pus s-o trimit in ungaria pe banii mei, sa completez ceva formular sa-l pun in colet, cand a ajuns tastatura la depozitu lor mi-au trimis un mail sa ma intrebe ce-i cu ea....

 

iPon România (2 săptămâni)

Stimat client, din păcate sunt prea multe discrepanțe în acest mesaj, Singurul adevăr este că ați cerut anulare, și a fost acordat.
În singurul mesaj inițial trimis de dvs., ați cerut metoda de rezolvare, care era oferită imediat "Metoda e descris aici: https://ipon.ro/anulare-in-14-zile", fiind 0 bariere de comunicare.
Returnarea produsului e posibil și direct la noi, dar pentru a vă scuti de cost, în link-ul respectiv e specificat clar adresa punctului de colectare din România... lângă formularul de retur completat și ascuns de dvs. între ambalaj, motiv pentru care v-am cerut ajutorul.
Ne pare rău de incident, însă este foarte indicat a citi informațiile de anulare și a proceda conform, ca să nu ajungem în situații de genul din cauză că ați procedat pe cont propriu, dar ne învinovățiți pe noi :( .

Părerea Cumpărătorului

Am cumpărat o sursă Deepcool PQ1000M de la iPon (cel scăzut preț de pe piața de e-commerce din România pentru acest model) , derularea comenzii a fost rapidă, am primit factura și garanția electronic pe mail iar coletul a fost livrat la data și în intervalul orar menționate (în mail și SMS-ul primit de la firma de curierat). Produsul este nou (sigilat de producător) , l-am montat, funcți

 
Părerea Cumpărătorului

Am comandat un Vitamix care pe site-ul din Romania era mult mai scump. In urma review-urilor de pe aici mi-a fost teama sa platesc in avans. A sosit la timp, sigilat, am primit mailuri pe tot parcursul expeditiei. Foarte seriosi. Sper sa nu am nevoie de garantie, aparatele sunt foarte fiabile de obicei. Oricum, as achizitiona fara emotii de la ei.

 
Părerea Cumpărătorului

Multumit. Am comandat in doua randuri. Comenzile au fost onorate la timp. Am primit facturile pe mail.

 
Florin

Foarte multumit. Am comandat in doua randuri de pe Ipon, comenzile fiind onorate la timp cu facturile pe mail.

 
Părerea Cumpărătorului

Este o firma Ungureasca din Budapesta cu acceasi ideologii si mai scumpe decat din Romania !

Sa nu cumparati de la ei ca nu ofera garantie si sunt mai scumpe de pe alte Site-uri Romanesti !

Nu sunt impotriva nimunai dar am avut o experienta foarte proasta cu ei cand vine vorba de garantie, nesimtiti si neserios, cand vine vorba de garantie ei invart in asa fel incat sa pierzi gar

 

iPon România (2 luni)

Proveniența noastră nu e secretă. E sepcificată în Termeni, fiind obligatoriu de citit și acceptat înaintea comenzilor. Cât despre garanție, e al producătorului, deci noi vă oferim un lux prin transmiterea acestuia la ei, gratuit. Puteți proceda și pe cont propriu, fără a ne include.
O garanție negată, nu e din partea nostră, ci a producătorului, nemulțumirea o întoarceți spre noi, nefondat.
Avem număr de telefon, clar specificat în Termeni ,care se pare că le-ați omis, un detaliu foarte negativ, dacă o reproșați ulterior.
Menționăm că înjurăturile din partea noastră nu sunt posibile, dar posibil se vede din mesajul dvs. cine le-ar fi făcut.
Sistemul de comunicare prin e-mail nu e un chat. Dacă insistați pe detalii deja clar comunicate, vă enervați inutil doar din cauza dvs. .
Ca și o glumă proastă, nici identificatorul comenzii nu pare să fie al nostru, comentariul posibil fiind direcționat spre un alt webshop?

Părerea Cumpărătorului

Mult mai seriosi decat multe altele din Romania, inca nevanate de ANAF deoarece 'rudenii'. In general, ungurii sunt mult mai seriosi decat romani, dar ramane un subiect extrem de tabu si subiectiv.

(mi-am luat PC-ul la cel mai bun pret acum 4 ani de la ei, n-am avut vreo problema)

Fata de ..., care a ajuns Teapa nr. 1 a Romaniei(doar verificati pretul de referinta @.... de-- aici

 
Părerea Cumpărătorului

Am comandat pe firma o imprimantă de aproape 1000 de lei. Domnii refuză să îmi trimită factura invocând gdpr si faptul ca nu a fost trimisa comanda de pe mail-ul de pe care am cerut-o. Cel mai probabil factura nu există, desi am incercat să ii conving cu emailurile primite atunci cand am făcut comanda. Le-am spus ca pot trimite certificatul firmei pentru a demonstra. Nu se poate si nu se

 

iPon România (3 luni)

Conform convorbirilor nenumărare, factura nu se poate cere de oricine ci doar de proprietarul contului, aceasta se cere prin contul de e-mail atașat comenzii. E interzis să trimitem documentele la altcineva.
Deși v-am cerut acest detaliu, nu vă putem ajuta dacă insisteți de pe un cont de e-mail aleator.
Documentul firmei nu le-ați trimis, deși nu contează, pentru că nu e un document de identificare a comenzii.
Factura e interzis a fi distrusă de Lege, defapt s-a trimis automat la expediere pe adresa de unde s-a făcut comanda.
Ne pare rău că insistați să cereți documentul de pe o adresă complet diferită, la fel ca și cum exploitatorii de date ar face.

Părerea Cumpărătorului

Nu ofera garantie si nu isi asuma nici un fel de raspundere. Tot timpul este vina furnizorilui cu care va si pune in legatura. Practic eu sunt niste intermediari m. Firma nu este romaneasca ci ungureasca. NU CUMPARATI ca va luati tzeapa.

 

iPon România (3 luni)

Conform Legii curente, suntem obligați să oferim garanție de 2 ani pe orice neperisabil și produse care nu sunt de consum. Lucrăm cu furnizori, ca de exemplu Amazon, iar garanția e de producător. Vă oferim totuși curier gratuit pentru a transporta produsele în garanție, dus-întors la service oficial. Suntem intermendiari în acest sens ca să vă ajutăîm, transportul fiind de 100-200 RON doar într-o direcție. Aceste detalii sunt disponibile în Termeni.