iPon România

iPon România
Denumirea firmei
iPon Computer S.R.L.
Anul fondarii:
2012
Adresa:
410017 Oradea, str. Constantin Noica, nr.15, Bl Pb21, ap.2 (Nu este punct de preluare)
Email:
Tel.:
003615566565
3.5
20
2
0
0
12
Despre noi
Webshop IT Hardware Software Electronice
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
PayPal
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre iPon România!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
58.8 %
5.9 %
0.0 %
0.0 %
35.3 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Am cumparat un cooler procesor de la iPON, livrarea urma sa fie facuta intre data de 17 - 21, pe 17 am avut coletul, livrare prompta.
Am observat diverse comentarii despre produse defecte si asa mai departe, vreau sa mentionez ca produsul era foarte bine ambalat, putea sa vina defect doar daca, curierul juca fotbal cu el (probabil nici asa).
Bravo lor pt ca reusesc sa mentina preturi

 
Părerea Cumpărătorului

Comanda ok, retur fara problema in afara ca a costat 140 ron pana la Budapesta.
Garantie un 1 an in comparatie cu 2 ani oferite de alti comercianti.
Returul e valabil doar pentru persoane fizice, aveti grija, dar in unele cazuri admit exceptii.

 
Claudiu

Dau o stea pentru ca am dat 5 stele 2 comentarii mai jos (cel cu felicitarile) , deci nota mea finala este 3/5.

5 stele = pret si livrare, 1 stea = calitatea produsului pe care l-am achizitionat si lipsa perioadei de retur fara motiv pentru persoane juridice (si doar 14 zile pentru persoanele fizice, ceea ce este minimul legal).

Am cumparat o sursa pentru calculator, sursa ce est

 

iPon România (1 luni)

Stimat client, părerea dvs. pare să fie foarte confuză, sau direct răuvoitoare.
- Ce înseamnă că "este clar vina mea" dar ne atacați că nu știați, când clar v-am oferit Termenii și toate detaliile chiar înainte de cumpărare. Majoritatea informațiilor fiind Legi clare și proceduri de folosință comună de toate firmele de genul.
- "iPon nu a gresit cu nimic fata de mine, recunosc!" dar ne imputați o pierdere de 700 RON pe un produs fără probleme în posesia dvs., pe care v-am oferit gratis transport și analiză la service oficial, sau schimb?
- Dați vina pe un produs care funcționează dinamic și depinde de setări interne) și poate avea interferențe dacă nu e instalat corect (de ex un șurub nu e strâns, creând o deformare aparte care afectează ventilatorul). Care de fapt e modul de funcționare corect al acestuia.
- Perioada "mică" e perioada legală. Nu depinde de noi. E specificat în cel puțin 3 locuri pe site și nu puteți lansa comanda fără a o accepta. O confirmați chiar dvs. la început.
Sincer, suntem dezamăgiți că folosiți metode de genul ca să vă simțiți mai bine, (evităm a menționa șantajarea trimisîn pe alte căi) deși știți clar că problema e creată de dvs. .

Părerea Cumpărătorului

cand un busines (magazin) de vandut produse online este deschis, tu, magazin ul online, trb sa faci niste alegeri asupra cum/ pe baza carora vei functiona (ex: . de la etica - sa fim baieti seriosi, facem totul in regula in asa fel cat sa ne fie noua ca magazin bine + si clientului SAU sa facem smecherii, nu ne pasa de clienti, ne intereseaza banii, dam tepe - . la chesti ce tin de lega

 

iPon România (1 luni)

Vă mulțumim de feedback, însă nu e precis. E necesar de considerat că lucrăm cu furnizori. Ei umflă prețurile dacă găsesc orice motiv pentru a o face, deci prețul de 607- RON, e mult mai mare decât defapt ar trebui să fie (în plus, suntem afectați și noi grav de inflație). Totodată, discrepanța curentă constă în faptul că sunt prețurile unei alte țări și cu stoc care nu există în România (Posibil magazinele din România au prețul respectiv din cauza limitei de stoc.... și pentru că se cumpără și așa...) Devreme ce noi suntem în afara RO, suntem supuși verificărilor aferente, deci prețul reflectă corectitudinea legală. Totuși, costul de transport o pierdem și nu facem profit în România. Încă.
Scopul nostru e vizibilitatea națională și oferirea unor produse care nu se pot găsi în țara respectivă, la prețuri externe și livrare în timpul cel mai scurt posibil.
Garanția nu e posibil de rezolvat de noi. Suntem un serviciu de logistică/reseller. Însă dacă clientul e logic și rezonabil, oferim servicii gratuite de transport la service oficial, unde aparține. În toată Europa.
Din păcate afrontul unor clienți care nu acceptă o decizie legală de producători ne afectează foarte negativ majoritatea celor care verifică "steluțe" nu consideră efortul depus sau corectitudinea celui care a postat.

Părerea Cumpărătorului

Comanda a venit in doar 2 zile lucratoare, produsul sigiliat si in stare perfecta, transportul a costat numai 5, 87 lei (administrarea ramburs) , pretul a fost cu 40% mai mic decat la orice alt magazin online din Romania si beneficiaza de garantie de la producator (deci n-ar avea niciun motiv sa-mi refuze reparatia, daca nu este vina mea, desigur).

Am salvat magazinul in bookmarks si

 
Părerea Cumpărătorului

Totul a decurs ca la carte.
Coletul a venit dupa 3 zile in stare perfecta.
Multumesc!

 
Părerea Cumpărătorului

Feriși-vă de ei.
Sunt niște șarlatani.
Nu degeaba vin cu prețurile cele mai mici la majoritatea produselor.
Le-am trimis placa de baza (în garanție) și mi-au inventat tot felul de motive.
Firesc era să mi-o trimită înapoi.
Nici până astăzi nu am primit-o.
Practic mi-au confiscat-o.
Va urma evident o cercetare penală în cauză.
FERIȚI-VĂ DE EI!

 

iPon România (2 luni)

Ne pare rău de poziția dvs., Mai mult de lipsa de adevăr. Ați trimis un produs înapoi cu un soclu LGA avariat de dvs. Garanția s-a refuzat, dar vi sa oferit o reparație ieftină și rezolvare condiționată cu producătorul, pe costul nostru. Reparația a rezolvat problema inițială dar ați refuzat produsul și costul inform al reparației. Produsul era gata de trimis dar l-ați refuzat. În acest caz, după un timp, se conideră cost de stocare, care la depășirea valorii produsului, duce la distrugerea acestuia. Ați optat să o stocați la noin peste 200 zile. Nu e furt, e doar refuzul dvs. de a o recupera. Noi am procedat legal și în favoarea dvs. .
Suntem socați de ura exprimată pe baza unei probleme cauzate de dvs. .

Părerea Cumpărătorului

Am cumparat o pereche de casti steelseries 7P+. Comanda plasata marti, livrare pe vineri. Pret competitiv, ambalarea a fost putin superficiala, doar folie peste ambalajul castilor, insa pentru ele a fost de ajuns. Poate pt ceva mai fragil l se foloseste altceva. Am facut unboxing filmat in caz de defecte, fiind putin sceptic cu privire la integritatea produsului, insa nu a fost cazul. To

 
Părerea Cumpărătorului

Este a doua oara cand comand de la ei; tocmai ce mi-a venit o carcasa ce la noi in tara se gaseste cu cel putin 50% mai scumpa (panouri de sticla si tot soiul de elemente fragile) - nu are nici cea mai mica problema, doar ceva praf pe cutie.
In urma cu 3 ani am comandat un mouse, din greseala mi-au trimis garantie doar 1 an; dupa ce le-am sezizat problema mi-au retrimis garantia, corec

 
Părerea Cumpărătorului

Am comandat o placa de baza și când am dorit montarea am constatat ca are pini rupți și nu va funcționa.
Le-am trimis mail cu problema și răspunsul lor a fost ca nu cred ca eu așa am primit placa( adică noi am defectat-o).
Sincer nu ma așteptăm la așa un răspuns.
Din păcate doar acum am citit comentariile care sunt aici postate și constat ca au mai trecut și alte persoane prin expe

 

iPon România (8 luni)

Pierderea garanției pentru pini distruși e un fnomen destul de des. Refuzul garanției întotdeauna se întâmplă din partea producătorului/service oficial. Noi v-am transportat gratis produsul și ne-am ocupat de logistica necesară. Nici unde nu v-am negat garanția, pentru că nu avem drept. Iar în lipsa dovezii, cine l-a făcut, nu avem cum. Vă rog a vă rezuma la fapte adevărate.
Totodată v-am oferit reparație și posibilitate de a rezolva condiționat. Vă rog a prezenta toate detaliile dacă ne acuzați.