Despre noi |
---|
Webshop IT Hardware Software Electronice |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant PayPal |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre iPon România! In opinia mea acest magazin...
Dezastru. 0 relații cu clienții pentru România, 0 posibilitate de a returna un produs. NU EMIT FACTURI pentru România, prima data am crezut ca este o gresela, dar după am aflat de la mai multe persoane ca să-i chinuit o luna de zile sa primească o factura, pentru ca achizitionase-ra produsele pe firma.
Am comandat o sursa care nu s-a potrivit in carcasa si am vrut sa ii fac retur, da... Mai multe detalii »r coletul a venit fără factura si certificat de garanție, nici in platforma lor nu ai posibilitatea sa le vezi.
Pentru a putea sa returnezi un produs ești obligat sa completezi un formular (care necesita nr factura si detalii din factura) pe care îl trimiți la info@ipon. ro, am trimis acest email de mai mult ori specificând ca nu am primit factura, dar încă nu mi-au răspuns la nici un email după 15 zile.
Nu am trimis produsul pentru ca trebuia sa trimis si factura atașată in colet si mai amenință pe aici ca distrug si produsele daca le primesc ca retur si nu știu ce este cu ele.
Mai bine dai cu 50-100 lei pe produs dar beneficiezi de garanția produsului si retur decât cu scamerii de ipon.
iPon România (3 zile)
Avem relații cu clienți pe Meta, Discord, telefon și e-mail. Returul este posibil în cele 14 zile legale și emitem facturi pe România, firma iPon SRL fiind înființată îna cest scop. Sigur vă referiți la noi?
Documentele oficiale nu le putem trimite la oricine, decât propriertarul comenzii. Dacă nu vă puteți identifica, nu se trimit. Iar dacă nu primim un nesaj, mai ales dacă e trimis repetat, poate ajunge în spam. Conform celor de mai sus ați ales doar o singură modalitate de a o cere, ceea ce pare abuziv considerând acuzațiile anterioare.
Conform Termeni, documentele nu sunt în colet. Le emitem doar digital pe adresa cerută de dvs. ducând la concluzia că nu ați acceptat Termenii în bună credință dar ați acceptat comanda. rezultând în probleme adiționale pentru dvs. .
Mai mult, factura nu este obligatoriu de pus în colet. Este indicat introducerea formularului de anulare, dar nicidecum obligatoriu în forma aceasta.
Presupunem că nu ați citit informațiile corect, dar ne acuzați pe noi pentru că ați fost neatent dar ați ieșit posibil din timpul de anulare.
Distrugerea produselor este automată și suntem obligați de a vă anunța dacă refuzați primirea acestuia și nu avem ce să facem cu ea, acumulând taxe de stocare. Dar conform indicației dvs. nici nu ați vorbit cu noi, deci unde s-a comunicat aceasta??? Să nu mai vorbim de faptul că un produs nu se distruge decât costul depășește valoarea acestuia, ceea ce poate dur ani.
În final, devreme ce ați identificat comanda, am descoperit problema, creată în totalitate de dvs. .
Adresa de e-mail mag.xxxxxxxxx@aleeas.com unde XXXXXXX sunt ascunse ca să nu vă divulg adresa înrtegistrată de dvs. returnează : Recipient address rejected: Address does
not exist
Ceea ce înseamnă că probabil ați înregistrat aliasul adresei dvs. de e-mail, sau una incorectă unde s-au trimis documentele și nu au ajuns, contul fiind expirat sau nici nu a existat. Dacă ne-ați scris de pe această adresă și este un alias, nici nu pleacă mesajul.
Vă mulțumim însă de steluța stelară....
O ... de magazin online, fac manevre cu coletele la retur si nu returneaza banii ! !! Efectiv hoti! !! !
iPon România (1 luni)
Stimat Alex, nu știm la ce vă referiți, dar însă nu s-a întâmplat să nu returnăm sume pentru produse retur, decât dacă nu erau conform legilor de anulare, caz în care produsul se returnează sau cu acceptul proprietarului, se distrug, pentru a minimiza costurille aferente.
Acest procedeu este atestat de documente oficiale obligatorii, și defapt raportat la organele competente, nefiind posibil funcționarea noastră la nivel de țară, dacă am fi procedat conform celor de mai sus.
Sugerăm a verifica afirmația, fiind ori o încercare de defaimare, sau adresată la un alt webshop?
Foarte rau, am comandat o tastatura, totul ok a ajuns prin gls, dar problema a aparut cand am vrut sa-i fac retur, greu si cu operatorii de support sa vorbesc, nu vorbesc foarte bine nici romana, nici engleza, m-au pus s-o trimit in ungaria pe banii mei, sa completez ceva formular sa-l pun in colet, cand a ajuns tastatura la depozitu lor mi-au trimis un mail sa ma intrebe ce-i cu ea.... ... Mai multe detalii »efectiv le-am zis ca e pentru retur si mi-au spus sa completez formularul again ... si le-am zis ca este acolo in colet, dupa ce au verificat era tot acolo.
Am pierdut 100+ lei cu transportul.
iPon România (1 luni)
Stimat client, din păcate sunt prea multe discrepanțe în acest mesaj, Singurul adevăr este că ați cerut anulare, și a fost acordat.
În singurul mesaj inițial trimis de dvs., ați cerut metoda de rezolvare, care era oferită imediat "Metoda e descris aici: https://ipon.ro/anulare-in-14-zile", fiind 0 bariere de comunicare.
Returnarea produsului e posibil și direct la noi, dar pentru a vă scuti de cost, în link-ul respectiv e specificat clar adresa punctului de colectare din România... lângă formularul de retur completat și ascuns de dvs. între ambalaj, motiv pentru care v-am cerut ajutorul.
Ne pare rău de incident, însă este foarte indicat a citi informațiile de anulare și a proceda conform, ca să nu ajungem în situații de genul din cauză că ați procedat pe cont propriu, dar ne învinovățiți pe noi :( .
Am cumpărat o sursă Deepcool PQ1000M de la iPon (cel scăzut preț de pe piața de e-commerce din România pentru acest model) , derularea comenzii a fost rapidă, am primit factura și garanția electronic pe mail iar coletul a fost livrat la data și în intervalul orar menționate (în mail și SMS-ul primit de la firma de curierat). Produsul este nou (sigilat de producător) , l-am montat, funcți... Mai multe detalii »onează în parametrii specificați, nu știu ce pot spune mai mult. Per total - mulțumit, preț bun, livrare rapidă, produs nou, fără nicio problemă.
Am comandat un Vitamix care pe site-ul din Romania era mult mai scump. In urma review-urilor de pe aici mi-a fost teama sa platesc in avans. A sosit la timp, sigilat, am primit mailuri pe tot parcursul expeditiei. Foarte seriosi. Sper sa nu am nevoie de garantie, aparatele sunt foarte fiabile de obicei. Oricum, as achizitiona fara emotii de la ei.
Multumit. Am comandat in doua randuri. Comenzile au fost onorate la timp. Am primit facturile pe mail.
Foarte multumit. Am comandat in doua randuri de pe Ipon, comenzile fiind onorate la timp cu facturile pe mail.
Este o firma Ungureasca din Budapesta cu acceasi ideologii si mai scumpe decat din Romania !
Sa nu cumparati de la ei ca nu ofera garantie si sunt mai scumpe de pe alte Site-uri Romanesti !
Nu sunt impotriva nimunai dar am avut o experienta foarte proasta cu ei cand vine vorba de garantie, nesimtiti si neserios, cand vine vorba de garantie ei invart in asa fel incat sa pierzi gar... Mai multe detalii »antia si daca insisti ei vin cu alte minciuni sa se repara contra cost sau sa suporti tu transportul pana la Producator ca ghici ce ei au afacere dar omul care cumpara e luat de fraier iar cand vine vorba de reparat ceea ce nu ei ar trebuii sa repara ci producatorul pur si simplu te REFUZA !
Cealalta problema nu am numar de telefon si nu iti raspund doar prin mail ca sa trimiti cererea de retur o faci pe site si aici incepe distractia cu raspunsuri ca te doare sulfetul si mintea. Dupa 25 mailuri m-a luat durera de cap, niste injuraturi si blestem asa ceva nici in epoca de piatra nu exista. Ca ei nu raspund la telefon si nici nu au din cauza GDPR ului ca sa nu se fure informatii personale !
Deasemena o se revina pe aceasta evaluare ca defapt eu sunt de vina ca atata stiu !
La revedere nu cumparati absolut nimic de la ei daca nu doriti teapa cu Garantie !
Apropo daca ma luati cu amenantiri ca sa sterg adevarul pentru acest comentariu o sa caut ANPC-ul direct pentru ca am acest drept de a spune opinia mea si experienta personala !
iPon România (3 luni)
Proveniența noastră nu e secretă. E sepcificată în Termeni, fiind obligatoriu de citit și acceptat înaintea comenzilor. Cât despre garanție, e al producătorului, deci noi vă oferim un lux prin transmiterea acestuia la ei, gratuit. Puteți proceda și pe cont propriu, fără a ne include.
O garanție negată, nu e din partea nostră, ci a producătorului, nemulțumirea o întoarceți spre noi, nefondat.
Avem număr de telefon, clar specificat în Termeni ,care se pare că le-ați omis, un detaliu foarte negativ, dacă o reproșați ulterior.
Menționăm că înjurăturile din partea noastră nu sunt posibile, dar posibil se vede din mesajul dvs. cine le-ar fi făcut.
Sistemul de comunicare prin e-mail nu e un chat. Dacă insistați pe detalii deja clar comunicate, vă enervați inutil doar din cauza dvs. .
Ca și o glumă proastă, nici identificatorul comenzii nu pare să fie al nostru, comentariul posibil fiind direcționat spre un alt webshop?
Mult mai seriosi decat multe altele din Romania, inca nevanate de ANAF deoarece 'rudenii'. In general, ungurii sunt mult mai seriosi decat romani, dar ramane un subiect extrem de tabu si subiectiv.
(mi-am luat PC-ul la cel mai bun pret acum 4 ani de la ei, n-am avut vreo problema)
Fata de ..., care a ajuns Teapa nr. 1 a Romaniei(doar verificati pretul de referinta @.... de-- aici... Mai multe detalii » mi-as dori tare sa intre ... si sa zboare toti escrocii) , unii chiar se chinuie sa fie cinstiti.
Din pacate, ce observ in ultimele luni, mai toti s-au calicit, nu mai dau detalii ca nu-i frumos dar e frumos sa-ti faci temele minutios cand e vorba de banii tai, muncit din greu, care, pana la urma, reprezinta pretul la care te vinzi si ai doar o viata.
Una peste alta, urmeaza sa-mi mai achizitionez cate ceva dupa mai bine de 4 ani, desi vad ca la placile video e jale cu calicia iar la anul daca apar /3nm arhitectura, mi-e sa nu ma doara sufletul ca n-am mai rabdat un an pt. c-o sa fie game-changer daca respecta 'Legea' lui Moore. (care-i despre costuri de productie si nu despre tranzistori)
Oamenii ar trebui sa fie mult mai atenti cand ating portofelul, d'asta 'Compari. ro' este un Atuu bine-venit in Romania si chiar ar trebui o Legislatie care-i sa-i oblige pe toti participantii la Piata sa Participe pe astfel de site-uri, implicit acesta.
Multumesc oamenilor seriosi care inca se chinuie sa fie cinstiti intr-o lume profund bolnava ! (lacomia este o boala principala, cea mai mare fiind invidia)
Am comandat pe firma o imprimantă de aproape 1000 de lei. Domnii refuză să îmi trimită factura invocând gdpr si faptul ca nu a fost trimisa comanda de pe mail-ul de pe care am cerut-o. Cel mai probabil factura nu există, desi am incercat să ii conving cu emailurile primite atunci cand am făcut comanda. Le-am spus ca pot trimite certificatul firmei pentru a demonstra. Nu se poate si nu se... Mai multe detalii » poate. Voi face plangere si la ANPC.
iPon România (4 luni)
Conform convorbirilor nenumărare, factura nu se poate cere de oricine ci doar de proprietarul contului, aceasta se cere prin contul de e-mail atașat comenzii. E interzis să trimitem documentele la altcineva.
Deși v-am cerut acest detaliu, nu vă putem ajuta dacă insisteți de pe un cont de e-mail aleator.
Documentul firmei nu le-ați trimis, deși nu contează, pentru că nu e un document de identificare a comenzii.
Factura e interzis a fi distrusă de Lege, defapt s-a trimis automat la expediere pe adresa de unde s-a făcut comanda.
Ne pare rău că insistați să cereți documentul de pe o adresă complet diferită, la fel ca și cum exploitatorii de date ar face.