După 43 păreri
26
4
1
1
11
 

evoMAG.ro

Logo-ul magazinului: evoMAG.ro
Anul fondarii: 2005
Denumirea firmei Evolution Prest Systems SRL
Adresa: 030302 Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 251-253 (Punct de preluare)
Web: http://www.evomag.ro
Email: vanzari@evoMAG.ro
Tel.: 0372173600

PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI

Evaluare %43
  60.5 % 26
  9.3 % 4
  2.3 % 1
  2.3 % 1
  25.6 % 11
STATISTICILE LUNARE ALE PĂRERILOR
LunaEvaluarePunctajPăreri
Octombrie 2014   0 0
Septembrie 2014   3 1
August 2014   5 1
Iulie 2014   0 0
Iunie 2014   0 0

Toate părerile

Filtrare după: 
1 luni
Diaconu
Am comandat o tableta cu o reducere de 150 lei cand am primit-o era o tableta resigilata. nu avea folie de protectie urme de uzura un pixel blocat rosu internetul mergea cu 0, 68 Mbps din 20Mbps, se bloca , imi aparea sigla android....... . Am returnat-o si am luat in schimbul ei o alta tableta la acelas pret insa nu la oferta . De data asta sunt multumit de produs insa ambalajul original era desigilat ...
Ce sa zic eu cred ca au foarte multe produse returnate si incearca sa scape de ele trimitindule la persoanele care nu isi cunosc drepturile!
Consideri această părere utilă? Da (3) | Nu (0)
2 luni
Marian Raducanu
Am cumparat HTC desire 816 dual si dupa o luna de folosire, telefonul a inceput sa se restarteze fara motiv.
La-m dat la reparat la garantie si dupa aprox 14 zile mi-au dat banii inapoi ceea ce consider ca este ok.
Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (1)
8 luni
Oprea Bogdan-Mihaita
Eu am cumparat un mouse Segotep V130. L-am folosit si mergea cu intreruperi. De multe ori chiar aprindeam PC-ul si nu mi-l recunostea, trebuia sa scot firul si sa il bag iar in USB. Am incercat un mouse pe care il am de 2 ani sa vad daca nu cumva e problema de la placa de baza.

- 19. 12. 2013: l-am dus la service;
- 6. 01. 2014(4 zile intarziere) primesc sms ca a fost reparat;

M-am dus sa ridic produsul de la service si m-am intors acasa. Cand am pornit PC-ul am constatat ca problema era exact aceeasi ca si inainte, nimic reparat.
Deci, cam atat si cu evoMAG.
Consideri această părere utilă? Da (14) | Nu (2)
9 luni
TEO CEL MULTUMIT DE SERVICIILE EMAG
AM LUAT MARFA DE MULTI BANI DE LA EVOMAG SI TOTUL A FOST OK, INSA SUNT SI RECLAMAGII DE PROFESIE CARE DACA CUMPARA UN CUI SE PLANG DE CAPUL PATRAT , FAPTUL CA EVOMAG SE DEZVOLTA IN MAI MULTA TARI SPUNE MULT DESPRE CALITATEA SERVICIILOR BUNE PE CARE LE PRACTICA.
Consideri această părere utilă? Da (1) | Nu (22)
9 luni
victor radu
Pentru mine au fost foarte seriosi. Am comandat un laptop in valoare de 3. 400 lei si cand mi-a ajuns acasa am constatat ca nu era ceea ce m-am asteptat. L-am trimis inapoi si mi-au returnat banii. Am mai avut inainte o comanda la ei, un dvd player portabil si a fost totul ok.
Consideri această părere utilă? Da (4) | Nu (0)
10 luni
Dan
Sunt neseriosi total! Am cumparat un Iphon5 de la ei. Aflandu-se in perioada de garantie l-am retrimis catre ei si de 1 luna se afla in service. Povestea lor este ca serviciul apple trebuie sa schimbe aparatul. Nimic mai adevarat, insa au depsit cu 15 zile termenul limita de solutionare a garantiei. O firma care se respecta iti schimba aparatul automat si asteapta ei serviciul apple. Cei de la apple nu cred ca ar fi incantati despre aceasta poveste made in Romania (Evomag). Conform legislatiei in vigoare daca se depasesc cele 15 zile ai dreptul sa ceri contravaloarea achizitiei +se ocupa OPC-ul de ei cu amenda minima de 2000 de lei.
In decursul saptamanilor am discutat cu Roxana Patrascu, care mi-a tot amanat solutionarea problemei. De o saptamana nu catadicseste sa raspunda la telefon sau sa-mi trimita exact informatii adevarate.
Nu stiu ce sa va sfatuiesc, insa cantariti bine daca doriti sa achizitionati ceva de la evomag.
Consideri această părere utilă? Da (43) | Nu (1)
1 ani
Petre
Am comandat un Samsung Galaxy S4 mini dual sim (i9192) si a ajuns repede. Comandat vineri, ajuns luni de la furnizor (vineri nu era in stoc).
Am primit ce am comandat, doar ca telefonul a venit cu incarcator pentru SUA si am primit un adaptor pt prizele europene, dar de foarte proasta calitate...
Continutul cutiei, in regula. A venit cu sigiliu dar sper sa fie cel de la Samsung pentru ca nu are si emblema... ci doar un mesaj (sa nu accepti produsul daca este desigilat, sau ceva de genu, doar text).
Sunt multumit de telefon.
Singurul magazin online ceva mai mare la care am gasit sa mi se aduca mai repede. E si model nou.. iesit de o luna pe piata din Asia.
Service-ul am inteles ca e la Baia Mare, dar sper sa nu am nevoie.
Consideri această părere utilă? Da (8) | Nu (2)
1 ani
Catalin Fetita
EVOMAG – nu respecta termenii de garantie
EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
iata, pe scurt, faptele:
- pe 15. 07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
- pe 23. 07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15. 07. 2013. ”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23. 07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
Trecand peste faptul caMai departe
Consideri această părere utilă? Da (56) | Nu (0)
1 ani
Catalin Fetita
Buna ziua,

doresc sa semnalez o problema legata de EvoMAG - un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie, pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.

- pe 15. 07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului - si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
- pe 23. 07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15. 07. 2013. "la putin timp dupa predarea initiala a tabletei" in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23. 07 nu mi-au semnatal aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ulMai departe
Consideri această părere utilă? Da (38) | Nu (1)
1 ani
liviu
AM CUMPARAT f multe produse de la evoMAG, DAR nu am avut probleme cu nici un produs, f promti si ma declar multumit!
Consideri această părere utilă? Da (6) | Nu (15)
Spune-ţi părerea