evoMAG.ro

evoMAG.ro
Denumirea firmei
Evolution Prest Systems SRL
Anul fondarii:
2005
Adresa:
Tel.:
0372173600
3
30
4
4
1
29
Despre noi
Cel mai bun raport calitate/pret si informatii complete al laptop-urilor din Romania si al optiunilor/accesoriilor/serviciilorcomplete ce se alatura acestora.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Fax
E-mail
Prin telefon
Modalitati de plata: Finantare in Leasing
Finantare in Rate
e-paymant
Transfer bancar
Numerar
Modalitati de livrare: Mesagerie rapida
Serviciu de curierat
Personal, de la sediul magazinului
Păreri

Spune-ţi părerea despre evoMAG.ro!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
43.5 %
5.8 %
5.8 %
1.4 %
43.5 %
Toate părerile

In legatura cu comanda despre care am scris mai jos (sub acelasi nume - Gabriel) , facuta de Black Friday - cu un telefon si o bicicleta.

In urma postarii feedback-ului negativ am fost contactat de catre cei de la evoMAG. Am avut o discutie amiabila, din care sper ca vor invata atat ei, cat si eu. Exista posibilitatea ca ambalajul produsului (telefonului) sa fi fost in regula, insa e

 

evoMAG.ro (1 luni)

Buna ziua, Apreciem feedback-ul dumneavoastra, doar astfel reusim sa evoluam si sa devenim mai buni. Multumim.

Am comandat un sandwich maker care, din pacate, avea carcasa sparta. Am returnat produsul iar evoMag mi-a returnat banii. Totul a decurs fara probleme.

evoMag, felicitari! Ati dovedit ca sunteti un magazin de incredere si cu siguranta am sa mai comand de la voi!

 

Am facut o comanda in data de 20 noiembrie (Black Friday) pentru o bicicleta de camera si un telefon. Mi s-a transmis ca livrarea se va face in 5 zile de la comanda. Cei de la EvoMAG au trimis coletul in aceeasi zi in care am facut comanda. In ziua urmatoare (conform AWB Cargus) aceasta a ajuns in Timisoara pentru a fi livrata. Nu am fost contactat in niciun fel de catre Cargus/Evomag. D

 

evoMAG.ro (1 luni)

Buna ziua, Multumim pentru problema semnalata. Am verificat istoricul comenzii dumneavoastra. Ne pare rau pentru intarzierea cu care au ajuns coletele la dumneavoastra. Intelegem faptul ca timpul fiecaruia e foarte pretios tocmai de aceea regretam problemele intampinate. Unul dintre motivele pentru care au ajuns mai greu coletele la dumneavoastra este faptul ca in acea perioada a fost Black Friday si au fost mult mai multe comenzi de procesat si livrat decat de obicei. Noi incercam continuu sa imbunatatim timpul de livrare al produselor dar nu intotdeauna lucrurile depind exclusiv de noi. In ceea ce priveste starea ambalajului in care se afla unul dintre colete (telefonul), acel ambalaj nu are legatura cu ambalajul produsului sau cu produsul in sine. In timpul manipularii si al transportului, ambalajul coletului poate fi usor deteriorat – pana la urma, chiar asta e scopul lui: sa pastreze intregritarea ambalajului produsului si a produsului. Conform fotografiilor primite, ambalajul coletului in care se afla cutia cu telefonul nu este rupta sau deteriorata in sensul descris de dumneavoastra. Daca va putem ajuta cu alte informatii, va rog sa ne anuntati. Multumim.

Foarte neseriosi. Nu răspund la apeluri , comenzi neonorate....
Evitati daca vreți sa nu va pierdeti timpul.

 

Niste hoti! Vand produse expuse, desigilate, chiar folosite ca noi.

Am luat de black friday produsul Fierbator electric Oursson EK1775MD/IV, 2400W, 1. 7 (Bej) , produsul a venit desigilat, cutia de carton rupta in interior, si piciorusele de la fierbator murdarite.

In concluzie nu era un produs nou, l-au folosit altii si l-au returnat apoi l-au dat la unul care poate nu se prinde

 

vinde produse desigilate cu probleme de fabricatie ca si noi. am cumparat o carcasa cooltek ct-x2 .
cutia carcasei avea x scotch dat peste carton. acasa dupa desfacere carcasa nu statea fixa pe cele 4 picioare pe suprafata dreapta fiind un pic deformata. partea cea mai nasoala ca avea tabla dintre i/q si sursa un pic deformata bucla de nu puteai lipi sursa pana la capat(sa prinzi cele 4

 

Este prima data cand am vrut sa cumpar de pe acest site. Motivul era pretul cel mai mic. Asadar am avut intentia de a cumpara un monitor in valoare de 800 de lei pentru a-l face cadou finului meu cu ocazia zilei de nastere. Am fost avertizat printr-un e-mail ca s-a lansat comanda de care se va ocupa cineva(un nume pe care nu-l mai retin) si ca se va onora in 5 zile. Pana la onomastica ma

 

evoMAG.ro (2 luni)

Buna ziua, Imi pare rau ca ati avut o experienta neplacuta cu acea comanda. Am vorbit cu colegul meu care s-a ocupat de cererea dumneavoastra, furnizorii l-au asigurat ca va primi produsul in intervalul precizat de dumneavoastra. Dar, din pacate, acest lucru nu s-a intamplat. Sper ca va veti reconsidera parerea la urmatoarea comanda. Multumim

Mai cumpara mamaia de la astia care nu stie sa foloseasca pc-ul. Ma pus dracu sa iau de la ei pentru ca era cu cateva sute de mii mai ieftin. Numai probleme am avut de atunci. A durat peste o saptamana sa ajunga coletul; produse dead on arrival; probleme returnare, etc. Nu va recomand sa cumparati de la astia chiar daca au unele produse mai ieftine ca la altii.

 

evoMAG.ro (2 luni)

Buna ziua, Multumim pentru feedback, orice informatie venita din partea clientilor ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Noi incercam sa facem experienta cumparatorilor cat mai placuta, atat in showroom cat si in comenzile online. Uneori, anumite situatii nu le putem controla, cele care nu tin de organziarea noastra ci de cea a furnizorilor si a curierilor. Multumim.

Prima si ultima data cand comand de pe acest site. Miercuri seara am dat comanda si vineri (astazi) nu am primit-o cum era stabilit (si necesar! )
Eu platesc un serviciu de la A la Z si nu ma intereseaza cui ii apartine vina (evoMAG isi alege partenerii! ). Cu eMAG/pcGarage de ex. niciodata n-am avut astfel de probleme. Nu voi mai comanda cu siguranta! Va recomand sa nu platiti in avans

 

Sfatul meu: NU apelati la Evomag.
Este un shop foarte neserios. Am plasat o comanda, mi s-a spus c-o primesc in 24 de ore, 2 zile mai tarziul diminetaa la 11 comanda era in curs de livrare, se presupune ca astazi la ora asta(20: 20) trebuia deja sa o testez, nu? Pa' dracu. M-au luat acum ca ajunge maxim maine. Foarte slab. Operatorul cu care am discutat ieri la telefon a fost foarte fl

 

evoMAG.ro (2 luni)

Buna ziua, Multumim pentru faptul ca ne-ati sesizat problema pe care ati intampinat-o. Noi incercam continuu sa imbunatatim atat experienta pe care o au cumparatorii in momentul in care interactioneaza cu showroom-ul nostru cat si cu site-ul evoMAG.ro. De aceea, speram ca veti avea o parere mult mai buna la urmatoarea comanda. Multumim.

Magazine

Punct de preluare

evoMAG.ro(punct de preluare)
Adresa: 030302 Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 251-253
Hartă » | Localizare »
Telefon: 0372173600
Hartă
Hartă
Localizare:
Traseu sugerat:  
Magazine
evoMAG.ro
030302 Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 251-253
^