Despre noi |
---|
Tot ce este mai bun pentru dumneavoastră și animalul dumneavoastră de companie zooplus vă oferă o gamă largă de articole pentru animalele de companie - peste 8000 de produse de top pe stoc, gata de a fi expediate. Cu peste 15 ani de experienţă în comerţul cu hrană şi accesorii destinate animalelor de companie, zooplus vă oferă mărci de top și produse de calitate la preţuri incredibil de avantajoase. Scopul nostru este să vă facem viaţa mai ușoară prin comenzi online simple și livrare convenabilă la domiciliu. Vă punem la dispoziţie facilităţi utile precum înregistrări video ale produselor, evaluări și fotografii trimise de clienţi și descrieri exacte ale produselor, prin urmare puteţi lua o decizie în deplină cunoştinţă de cauză cu privire la produsul adecvat pentru animalul dumneavoastră de companie. În cele 6 sedii ale noastre - München (Germania), Strasbourg (Franţa), Oxford (Anglia), Genova (Italia), Madrid (Spania), și Cracovia (Polonia) - membrii echipei noastre (de diverse naţionalităţi) colaborează pentru a îmbunătăţi serviciile zooplus în fiecare zi. Suntem mândri să vă oferim servicii și produse de cea mai bună calitate 365 de zile pe an. Suntem la dispoziţia clienţilor noştri şi a animalelor lor de companie de peste 20 ani, în 28 de ţări. |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre zooplus.ro! In opinia mea acest magazin...
Comand la ei de cativa ani, am fost multumita mai putin de ultima comanda unde s-a pus adresa gresita pe colet, acesta ajungand in alta parte... in urma a 3 tikete si o discutie telefonica nu s-s rezolvat nimic.
Deci parerea mea este ca au inceput sa dea buleala, mai ales ca hrana nu mai vine din Germania, vine din Cehia, calitate prosta bineinteles.
Nu recomand sub nicio forma! !! !... Mai multe detalii »! !!
Nu mai e ok ! !! !!
zooplus.ro (1 luni)
Ne pare foarte rău dacă ai avut o experiență neplăcută recent cu noi! Ne ești alături de mult timp și știi că nu este modul nostru uzual de a opera, iartă-ne dacă te-am dezamăgit! Te asigurăm că luăm activ măsuri pentru a îmbunătăți procesele de livrare și comunicarea cu clienții noștri.
Referitor la calitatea produselor, aceasta nu este modificată sau afectată în funcție de centrele logistice de distribuție. Colaborăm direct cu producătorii, iar produsele sunt distribuite spre centrele noastre logistice de pe teritoriul Europei. Livrările spre România se realizează de la unul dintre centrele noastre din Polonia, Cehia sau Ungaria, însă cum am transmis, acestea sunt puncte de distribuție, calitatea și caracteristicile produselor nu sunt influențate în vreun fel de acestea.
Îți mulțumim pentru feedback și încă o dată, ne cerem scuze dacă lucrurile nu au funcționat optim la comanda ta recentă!
Comand de aproximativ 1 an de la Zooplus și sunt foarte mulțumită de toate produsele lor. Într-un an de când comand am avut o singură problemă , o singură dată, cu un produs care a ajuns puțin deteriorat, problema s-a rezolvat în mai puțin de 2 zile.
Promptitudinea lor este un punct forte, produsele lor sunt variate, și tot ce am comandat am recomandat și altor persoane , împărtășind p... Mai multe detalii »ărerea despre calitatea produselor.
Prețurile lor sunt ok având în vedere raportul preț-calitate.
Good job, Zooplus!
Până acum câteva luni sincer nu credeam că o să fiu atât de dezamăgită de zooplus. Am fost clientă fidela timp de multi ani si speram sa folosesc in continuare serviciile lor, dar având în vedere că de câteva luni comenzile imi tot vin dupa 1-2 saptamani, sau ca in cazul de față nici după 2 săptămâni jumate , și în plus nici nu reusesc să primesc un răspuns la mesajele trimise la servici... Mai multe detalii »ul clienți, sunt atât de dezamăgită că nu o să mai comand niciodată de la ei.
Am stat 2 săptămâni dupa un amarat de nisip pentru pisici, am platit deja comanda si acum ce a trebuit sa fac? Sa ma duc sa iau acelasi nisip din alt magazin pt că de comandă nu se aude nimic. Nici in aplicație/pe site nu mai este updatat de mult timp statusul comenzii si la serviciul clienți nu răspunde nimeni. Înțeleg si am fost înțelegătoare primele luni cand s-a întâmplat asta. Dar continuă să se întâmple și devine tot mai rea situația. Dacă volumul de comenzi crește și sistemul actual nu face față, în atâtea luni de zile ar fi trebuit făcut ceva să se remedieze situația. Angajați mai mulți oameni, puneți o limită la comenzi, ceva, orice. Eu daca știam că este prea aglomerat și o să fie probleme așa mari cu livrarea m-aș fi dus liniștită să-mi iau ce-mi trebuie din alta parte, nu m-aș fi supărat și as fi revenit la zooplus cand se rezolva cu acest "volum ridicat de comenzi" care tot durează de ceva timp. Acum nici vorba. Banii inapoi nici nu cred că o să-i mai primesc, fiindca nu răspunde nimeni la serviciul clienți, iar coletul nici atat, pare uitat complet.
Iar pentru cei care zic ca nu ar trebui dat rating prost daca ai probleme cu livrarea, ba trebuie. Acesta este un magazin online, iar problemele apărute țin de ei, de faptul ca dau adresele gresite, sau nu le dau deloc livratorilor (am pățit asta lunile trecute) , ca nu trimit efectiv coletul mai departe (la sameday apare ca s-a incercat ridicarea coletului, dar nu a fost expediat coletul de catre zooplus) , sau că nu răspund la serviciul clienți.
Pentru astea merită mult mai puțin de o stea.
zooplus.ro (3 luni)
Vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat transmis fiindcă ne va ajuta să ne îmbunătățim serviciile. Ne pare foarte rău pentru problemele de livrare întâmpinate recent și vă asigurăm că lucrăm activ pentru a le remedia.
Referitor la comanda menționată, ați primit un răspuns de la echipa noastră, cu întârziere într-adevăr, ne pare rău, nu am reușit să răspundem în termenul nostru standard la toate solicitările în ultima perioadă, însă revenim întotodeauna către toți clienții care ne contactează. În ceea ce privește transmiterea adreselor, acestea sunt transferate electronic automatizat din sistemul nostru către sistemul partnerului de transport. Dacă ați întâmpinat probleme referitoare la acest aspect, a existat cel mai probabil o eroare tehnică în timpul transferului electronic. Vom transmite sesizarea dumneavoastră spre echipele interne aferente pentru a investiga mai departe.
Vă oferim întregul nostru sprijin pentru soluționarea oricărei situații problematice care ar putea afecta cumpărăturile la noi și încă o dată, ne pare rău pentru incidentele menționate.
Am cumpărat in decurs de 2 ani mancare de zeci de lei de la zooplus dar la ultima comanda au gafato, dupa 3 zile de la plasarea si plata comenzi mi-au anulat jumate din produse pe motiv ca nu sunt pe stoc si am ramas fara mancare la catel.
Asta a fost ultima comanda de la iei. Daca caut mai bine gasesc aceleasi produse mult mai ieftine in alta parte
zooplus.ro (3 luni)
Bună ziua, ne pare sincer rău pentru situația apărută la această comandă și vă înțelegem supărarea.
Astfel de cazuri sunt foarte rare, iar echipele noastre lucrează pentru a minimiza astfel de incidente pe cât de mult posibil, drept dovadă că ne sunteți alături de mai mulți ani și este prima dată când aveți parte de o astfel de experiență. Regretăm sincer incidentul, știm că aveți nevoie de produse pentru animăluțele dumneavoastră !
Vă mulțumim pentru feedback și pentru încrederea oferită în tot acest timp, vă asigurăm că luăm toate măsurile posibile pentru a evita astfel de incidente nefericite.
Nu recomand nimanui sa mai comande de la acest "magazin".
Am facut o comanda acum aproape 2 saptamani si nu am primit nimic. Pe site-ul livratorului apare "adresa gresita", desi am completat-o corect cand am facut comanda si apare corect si pe notificarea de livrare. Am deschis 3 tichete la suport clienti si nu am primit niciun raspuns in ultimele 4 zile.
Am cerut anularea comenz... Mai multe detalii »ii si sper sa imi primesc banii inapoi fara prea mult tamtam. Nu voi mai cumpara niciodata de la zooplus.
zooplus.ro (3 luni)
Bună ziua, vă mulțumim că ne-ați contactat și ne cerem scuze pentru problema de livrare apărută la comanda menționată. Echipa noastră de relații clienți a inițiat o investigația cu firma de transport referitoare la cauza problemei și v-a răspuns la tichetele de suport.
Vom reveni la dumneavoastră prin email cu mai multe detalii asupra situației sesizate.
Eu nu înțeleg de ce să te plângi ca vine comanda mai greu și dai și scor negativ pentru asta .
În primul rând , să luăm în considerare ca au mulți clienți , nu sunteți doar voi care comanda .
Mulți s-au plâns de prețuri , mie mi se par în acord cu piața . La accesorii poate sunt mai mari dar totuși depinde și de furnizorii pe care ei îi au , nu doar de ei .
Țin să precizez ca am vr... Mai multe detalii »ut să dau niște boluri înapoi pentru ca nu erau ce mă așteptam . Am sunat și au zis ca îmi vor da banii pe ele dar sa le donez la o asociație.
M-a surprins pozitiv pentru ca nu am mai auzit niciun magazin sa pună problema așa .
Sunt foarte mulțumită de zooplus .
In general sunt multumita de produse si livrare, dar cu ultima comanda au dat-o in bara rau de tot. Am facut comanda pe 14. 12 si din data de 17. 12 de cand urmaresc livrarea, coletul este in drum spre Romania , mi-au spus ca vine din Cehia, sunt deja 4 zile , astazi este a cincea si nu a ajuns. Nici nu cred ca mai ajunge anul asta. Exact cand aveam mare nevoie de niste produse pe care n... Mai multe detalii »u le gasesc in alte magazine!
zooplus.ro (3 luni)
Bună Ivanel, ne pare sincer rău pentru faptul că această comandă a ajuns la tine cu întârziere față de termenul nostru standard. Ne-am confruntat într-adevăr cu un volum ridicat de comenzi în perioada sărbătorilor, iar rețelele logistice au fost de asemenea supra aglomerate, factori care au dus la întârzieri de procesare și livrare a comenzilor în unele cazuri. Ne cerem scuze, facem tot posibilul pentru a procesa și livra toate comenzile cât mai repede către toți clienții noștri.
Părerea mea e că nu recomand nimănui să cumpere de pe acest magazin online.
Livrarea comenzii este extrem de greoaie.
Am comandat pe 21 noiembrie seara și azi, 27 noiembrie, încă nu am primit pachetul.
Din păcate, doar după ce am plătit și mi-au confirmat comanda am văzut că pachetul este trimis din Polonia.
Azi a trebuit să merg să cumpăr de mâncare pisicilor, nu le pot spune că... Mai multe detalii » pachetul de la Zooplus întârzie.
Pentru Zooplus: dacă vreodată o să vă faceți depozit în România și o să livrați din România cu o firmă de curierat serioasă în 2-3 zile, așa cum fac alte magazine, poate o să mai cumpăr.
Altfel, pentru câțiva lei pe care i-aș economisi cumpărând de la voi nu se merită așteptarea și incertitudinea că voi primi pachetul în timp util.
O să continui să cumpăr de pe eMag, poate un pic mai scump, dar știu că deseori, chiar în mai puțin de 24 de ore, am pachetul acasă, inclusiv sâmbătă.
Încă ceva, nu vă deranjați inutil cu scuze, așa cum ați făcut și la celelalte comentarii, problema livrărilor este foarte veche.
Din ce am văzut din celelalte comentarii, pur și simplu nu sunteți în stare să vă îmbunătățiți serviciul oferit.
zooplus.ro (4 luni)
Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o cu livrarea comenzii dumneavoastră și vă mulțumim pentru feedback! Înțelegem că durata lungă de livrare poate fi dezamăgitoare. Echipa noastră de relații clienți vă stă la dispoziție cu drag pentru a vă oferi ajutor în cazul oricărui incident sau întrebare.
În ceea ce privește originea expedierii din afara României, aceste informații se pot regăsi transparent pe website-ul nostru (https://www.zooplus.ro/info/about/shippingcosts). Ne pare rău pentru orice confuzie sau neînțelegere.
Vă asigurăm că oferim importanță fiecărui feedback și vom continua să lucrăm la îmbunătățirea serviciilor noastre!
Foarte nemultumita preturile au crescut in nesimtire mai mari decat la pet shopuri... sunt foarte dezamagita mai ales ca sunt clienta de cativa ani am comenzi de zeci de milioane facute, insa am avut o experienta urata cu ultima comanda plasata pe data de 10. 11. 2023 au fractionat comanda cu livrare prin doua firme de curierat o prostie , fara logica ca in final sa se , ,piarda "coletul... Mai multe detalii » in tranzit ! !! Schimbati firma de curierat respectiv DPD , altfel va pierdeți clientii , nu este unicul caz de pierdere al coletelor in tranzit sau depozite si pentru asta cine raspunde ... !! ?? ?? am avut produse comandate cu reduceri si oferte de Black friday si discounturi ! !!
zooplus.ro (5 luni)
Vă mulțumim sincer pentru feedback-ul transmis și ne pare rău pentru experiența neplăcută pe care ați avut-o cu ultima comandă. Vă înțelegem dezamăgirea și suntem dedicați să ne îmbunătățim serviciile.
Referitor la prețuri, facem tot posibilul pentru a le menține competitive, însă nu avem posibilitatea întotdeauna de a evita anumite creșteri de preț la unele dintre produsele noastre. În plus, oferim deseori prețuri și campanii promoționale, astfel că prețul unui anumit articol se poate modifica destul de mult într-o perioadă scurtă de timp. Bineînțeles, luăm toate măsurile necesare pentru a reduce pe cât posibil orice creștere de preț.
În legătură cu împărțirea coletelor și utilizarea a două firme de transport diferite, acest lucru s-a realizat deoarece produsele au fost expediate de la 2 centre logistice diferite, din motive legate de stoc. Ne pare foarte rău pentru neplăceri și pentru faptul că unul dintre coletele dumneavoastră a fost rătăcit în tranzit. În cazul în care nu ați făcut-o deja, vă rugăm să contactați echipa Relații Clienți (https://support.zooplus.ro/ro/support/tickets/new) pentru a vă ajuta cu înlocuirea produselor pierdute (la aceleași prețuri precum în comanda inițială desigur) sau cu o rambursare. Vă vom ajuta cu drag!
Vă asigurăm că luăm toate plângerile clienților noștri în serios și că vom depune eforturi pentru a îmbunătăți experiența de livrare.
Uitându-mă la comentarii… realizez ca trăiesc în România. Crize ca vine comanda in 4-5 zile. Nu stiu la voi dar la mine în aplicație scrie 2-5 zile. Normal ca dacă fac comanda vineri cum mai fac deseori, vine pe miercuri probabil. Cand fac sambata, duminica, luni-marți deja vine.
Citind comentarile, am impresia ca, cumpărăm de pe site-uri diferite.
Dragilor, cu prețurile la pliculețe... Mai multe detalii »le Felix ies cu 1, 9 sau chiar 1, 7 în funcție de pachetul luat. Unde naiba găsiți voi prețul ăsta în magazine? ! La Selgros e peste 3 lei și la Kaufland azi mâine e 3 lei, e 2, 90 parcă.
Și vă plângeți ca s-a scumpit? Voi vă uitați și vă informați așa de curiozitate cum e cu inflația și etc? E normal să crească prețurile, dar să vi să zici… ca s-a scumpit cu 80% mi se pare o tâmpenie.
80% din 1, 9… Doamne iartă-mă ca ne dădea pe gratis Felix-ul!
Pateu Gourmet in magazine gasesti clasicul de 4 feluri. Pe zooplus ai multe variante pe care ai nostri le adora.
La fel, in magazine mai nou prețul unui pateu e de 3, 85. Si pe zooplus, 2, 6, am prins oferta și mai ieftin. Și mai comentați ca sunt mari prețurile? ?! ! Ce ați fumați oamenilor?
De aproximativ un an sunt clienta, poate peste 1 an. Luna de luna comand, chiar și de două ori pe lună câteodată, comenzi de peste 500 lei. Niciodată nu am avut nici măcar o problemă. Nici cu livrarea nici cu mâncarea nici cu nimic.
Și cei care comentați aiurea de prețuri, eu dau pisicilor de pe strada Felix și Gourmet pateu, dau de mâncare cam la 6-8 pisici de la noi de la bloc, și la orice altă pisică care o găsesc pe stradă, și nu comentez de prețuri. Și voi cu o pisică, două, comentați ca au scumpit cu 0, 1 bani. Și nu cresc bani în pom la noi ca să îmi permit, și totuși nu comentez.
Și calitatea e altfel. Majoritatea din petshopuri și supermarketuri, 80% jeleu. La zooplus nu vezi așa ceva. 80% carne și restul jeleu.
Mergeți și luați de la supermarketuri, dacă la zooplus sunt “mari prețurile”.
Recomand cu mare drag la oricine si cand spun asta, chiar o fac!