zooplus.ro

zooplus.ro
Denumirea firmei
zooplus AG
Anul fondarii:
1999
Adresa:
80331 Munich, Sonnenstrasse 15 (Nu este punct de preluare)
Skype:
3.5
9
3
0
1
5
Despre noi
Tot ce este mai bun pentru dumneavoastră și animalul dumneavoastră de companie

zooplus vă oferă o gamă largă de articole pentru animalele de companie - peste 8000 de produse de top pe stoc, gata de a fi expediate. Cu peste 15 ani de experienţă în comerţul cu hrană şi accesorii destinate animalelor de companie, zooplus vă oferă mărci de top și produse de calitate la preţuri incredibil de avantajoase.

Scopul nostru este să vă facem viaţa mai ușoară prin comenzi online simple și livrare convenabilă la domiciliu. Vă punem la dispoziţie facilităţi utile precum înregistrări video ale produselor, evaluări și fotografii trimise de clienţi și descrieri exacte ale produselor, prin urmare puteţi lua o decizie în deplină cunoştinţă de cauză cu privire la produsul adecvat pentru animalul dumneavoastră de companie.

În cele 7 sedii ale noastre - München (Germania), Strasbourg (Franţa), Oxford (Anglia), Genova (Italia), Madrid (Spania), Cracovia (Polonia) și Istanbul (Turcia) - membrii echipei noastre (de diverse naţionalităţi) colaborează pentru a îmbunătăţi serviciile zooplus în fiecare zi. Suntem mândri să vă oferim servicii și produse de cea mai bună calitate 365 de zile pe an.

Suntem la dispoziţia clienţilor noştri şi a animalelor lor de companie de peste 15 ani.

Aceasta înseamnă că am livrat peste 48 de milioane de colete în 28 de ţări.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Transfer bancar
e-paymant
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre zooplus.ro!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
50.0 %
16.7 %
0.0 %
5.6 %
27.8 %
Toate părerile

Nu considerati ca opiniile negative sunt exceptii asa cum sugereaza zooplus.
1. Iti iau banii inainte
2. Livreaza cu intarziere sau deloc. Dupa doua saptamani am cerut banii inapoi.
3. Iti promit ca ii restituie in 7 zile lucratoare dand vina pe banci. Orice decontare europeana se face automat in aceeasi zi sau a doua zi lucratoare. Deci pur si simplu au o politica de a-si finanta c

 

De evitat maxim. Nu va lasati pacaliti de pret. Va cer banii inainte si apoi apar motive pentru intarzieri mari si nejustificate. Pierdeti timp si bani in plus. Am patit-o si am ramas cu un gust amar.

 

zooplus.ro (2 săptămâni)

Stimate domnule Cristea Ovidiu Cătălin,
În primul rând, dorim să vă mulțumim pentru feedback. Părerile clienților ne ajută și ne motivează să ne imbunătățim continuu.
Vă asigurăm ca acesta a fost un eveniment izolat. Ne pare rău pentru interacțiunea neplăcută de care ați avut parte.
În perioada curentă lucrăm la îmbunătățirea procesului de livrare.
Am fi încântați să avem în viitor posibilitatea de a vă demonstra că am optimizat acest pas.
Cu stimă,
Echipa zooplus

Eu unul sunt multumit de zooplus, gasesc produse ce nu sunt prin alte shopuri si ptr caini (am 2) si ptr pisica mea (au mai ales un nisip silica bun tigerino pe care nu-l gasesc altundeva si pretul e mult mai mic). am scazut o stea fiindca nu pot selecta ora de livrare, deci nu e perfect.. dar e foarte aproape!

 

zooplus.ro (3 luni)

Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedback. Vom trasmite sugestia dumneavoastră departamentului logistic.
Cu stimă,
Echipa zooplus

Prima comanda iti da oferta 15 kg +3 kg mai cumperi un castron ajungi la suma de 204 ron transport gratuit a doua comanda poti comanda numai 15 kg cost 194 ron si transport 19 ron total 211 ron. Deci sant foarte neseriosi si codul de vaucher este valabil doar daca mai faci cumparaturi intr-o perioada scurta de timp. NU RECOMAND, FOARTE NESERIOSI

 

zooplus.ro (5 luni)

Buna ziua. Ne pare rau că sunteti nemulțumit de zooplus, însa nu este vorba de neseriozitate. Ofertele si cupoanele sunt valabile, la fel ca în majoritatatea magazinelor, pentru perioade limitate de timp, in functie de stocul disponibil si/sau de campania speciala din care fac parte. Va multumim pentru ințelegere si va rugam sa contactati echipa de relatii cu clientii daca aveti intrebari referitoare la anumite oferte sau campanii promotionale din magazin. Cu stima, Echipa zooplus.

Doar pe acest site gasesc mancarea cu care-mi hranesc cainele. De aici si constantele comenzi la ei. Produsele sunt bune, preturile usor sub ce gasesti in pet shop, iar siguranta ca nu sunt contrafacute este mare.
Am vazut ca nu sunt singurul, care din pacate a avut comanda pierduta si din 7 zile pentru livrare, s-au facut 15... Ce e drept, comanda a fost pierduta doar odata timp de 1

 

zooplus.ro (1 ani)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru comentariu și pentru sugestii! Ne pare rău pentru experiența neplăcută cu pierderea pachetului în tranzit, astfel de cazuri sunt însă excepția de la regulă. Referitor la timpul de ambalare, atât depozitul din Germania, cât și cel Polonia deservesc mai multe țări spre care zooplus efectuează livrări, procesul de ambalare este automatizat și se procesează zilnic mii de comenzi, de aceea durata este mai mare. Transportul durează în mod normal 3 zile lucrătoare din momentul expedierii, acum partenerul nostru de livrare este DPD, am făcut schimbarea recent tocmai pentru a scurta durata de livrare. În ceea ce privește optimizarea website-ului, vă mulțumim pentru observații, le-am transmis mai departe echipei responsabile (astfel de modificări sunt parte dintr-un proces de durată, dat fiind că nu pot efectuate pentru un singur site zooplus, ci pentru toate deodată, dar se lucrează constant pentru îmbunătățirea acestora). Cu stimă,
Echipa zooplus

Site-ul e accesibil si bine aprovizionat cu tot felul de produse, la preturi decente si au un "magazin" de recompense din care poti alege in functie de numarul de puncte bonus adunate in urma comenzilor achitate. La prima comanda experienta a fost initial neplacuta, un recipient cu pudra s-a varsat peste celelalte produse din colet. Am semnalat imediat, iar raspunsul a fost pe cat de pro

 

zooplus.ro (1 ani)

Stimate client, Vă mulțumim pentru feedback. Suntem încântați ca ati avut parte de o interacțiune plăcută cu magazinul nostru. Vă mulțumim că ne-ati dat încă o șansă și vă mai așteptăm pe la noi!

Excelent! Un site bine facut si cu o gramada de produse, de la hrana la tot felul de accesorii, sunt super incantat de ei, preturile sunt foarte decente..

 

zooplus.ro (1 ani)

Stimate client,

Va mulţumim pentru mesaj. Ne bucurăm că aţi avut parte de o experienţă plăcută atunci când aţi ales să faceţi cumpărăturile de la noi. Dacă sunteţi interesat să fiţi la curent cu promoţiile noastre frecvente, va invităm să va abonaţi la newsletter-ul nostru: https://www.zooplus.ro/newsletter. La abonare veţi beneficia de un cupon de 5%reducere pentru următoarea comandă.

Cu stimă,
Echipa zooplus

Usor de folosit.
Livrare rapida!

Website foarte bogat in produse. Mereu gasesc tot ce am nevoie!

 

zooplus.ro (1 ani)

Buna ziua,

Va multumim pentru acest feedback pozitiv si pentru decizia de va impartasi public opinia. Va mai asteptam in pet shop-ul nostru online!

Dintr-o comanda de 15 produse , am primit unul singur si nici acela in forma prezentata pe site, restul , adica cel de-al doilea colet (? ) am fost anuntata ca "s-a pierdut" . De 11 zile astept sa mi se intoarca banii in cont ! Sunteti foarte neseriosi ! Voi scrie pe toate site-urile unde voi gasi informatii despre aceasta firma !
Probabil daca s-ar fi intamplat cu un client din German

 

zooplus.ro (1 ani)

Stimate client,

Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o. Ne cerem scuze pentru complicatiile survenite. Va asiguram ca ceea ce vi s-a intamplat este un caz izolat. Cazurile de pierdere in tranzit sunt foarte rare. Am demarat o investigatie pentru identificarea cauzelor si vom lua masurile necesare pentru a ne asigura ca o astfel de situatie nu se va repeta. Operatiunea de ramburs a sumei virate catre noi a fost initiata pe data de 16.06.16. Procedeul de rambursare este efectuat din contul zooplus din Germania. Din aceasta cauza, poate dura pana la 5 sau 7 zile lucratoare pana cand suma este vizibila in contul dvs. bancar. Suma ar trebui sa fie deja vizibila in contul dvs. In caz contrar, avem rugamintea sa ne transmiteti un email pe aceasta tema pe adresa service@zooplus.ro.

Cu stima,
Echipa zooplus

Au produsele pe stoc si sunt mai ieftini, plus ca site-ul e profi facut, descriereile produselor sunt clare, se vede ca se ocupa cineva de magazin... nu stai sa cauti ceva pana imbatranesti ca la alte siteuri care nu-s aranjate... eu unul sunt multumit de ei.

 

zooplus.ro (1 ani)

Stimate domnule Pop, vă mulțumim pentru evaluare și ne bucurăm că sunteți mulțumit de magazinul nostru!

^