Despre noi |
---|
• Anul 1994 a reprezentat pentru SC M&S VIAMOND SRL startul in competitia pe piata romaneasca a celor mai bune companii de birotica si papetarie si dupa 24 ani de activitate ne situam in TOP. • Importam, preluam comenzi, distribuim, colaboram, intr-un cuvant suntem la dispozitia dumneavoastra STIMATI CLIENTI! • In Bucuresti sau in orice alt oras din tara suntem prezenti direct sau prin distribuitorii zonali si ne dorim un singur lucru: utilul si calitatea sa ajunga in birourile dumneavoastra cu ajutorul nostru. • De la marunta agrafa de birou si pana la suportii pentru afisarea datelor tehnice orice produs de birotica si papetarie de marca exista in oferta noastra pe care o puteti consulta in diferite moduri: - magazin on-line: www.viamond.ro - e-mail: vanzari@viamond.ro; contact@viamond.ro - telefonic: 021/310 54 75; 021/310 54 88 - prin intermediul agentilor de vanzari - prin posta • Nu trebuie STIMATE CLIENT decat sa te decizi asupra produsului, ca acesta sa-ti fie la indemana in cel mai scurt timp prin SC M&S VIAMOND SRL! Echipa M&S VIAMOND |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant Finantare in Rate |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Fax Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre Viamond.ro! In opinia mea acest magazin...
La prima vedere pare ok, însă după două comenzi plasate, confirmate (una din ele are și factura proformă) , anulate ulterior pe motiv că produsul nu este in stoc, fără a specifica și care produs, arată cât de serioasa este firma! Tipic românesc! Din punctul meu de vedere și interacțiunea cu această firmă un mare nu, nu recomand, deși cum am spus preturile par ok?
NU COMANDATI, PIERDERE DE TIMP
Comanda confirmata cu livrare pe mail pentru martea urmatoare, dar marti a devenit joi si am fost anuntat ca mi s-a facut o maxima favoare pentru ca nu au mai livrat alte comenzi astfel incat mi s-a livrat comanda la ora 17: 45 desi intervalul de livrare comunicat si confirmat a fost 8-15.
Comunicare zero, customer service inexistent, daca va place batai... Mai multe detalii »e de joc pe banii platiti in avans comandati de aici, eu unul totusi va recomand sa cautati alternative mai bune.
La telefon se raspunde din cand in cand, desi departamentul de vanzari are 4 numere de telefon ... nu stiu cum poate o persoana si "directorul de vanzari" sa raspunda la toate cele patru numere afisate.
La mail se raspunde sporadic fara sa se semneze , astfel ca uneori limbajul este probabil al portarului centrului logistic sau o fi al "directorului de vanzari", inca nu am elucidat "misterul".
As da -5 stele daca ar permite sistemul si nu recomand sub nici o forma acest comerciant.
Viamond.ro (1 ani)
Distins domn General Manager,
Este adevarat ca suntem neseriosi si am livrat comanda dvs. pe un drum de tara 59 km dus si 59 km intors ca, clientul dvs. sa fie multumit de produsul nostru cum a si fost dealtfel.
E usor la birou, dar e greu atunci cand soferului i se aduce la cunostiinta in ultimul moment ca trebuie schimbata adresa de livrare si este la 400 km de noua adresa cu livrare in aceeasi zi ca sa ne tinem de promisiunea facuta catre dvs.
Incercam sa fim eficienti si Directorul de vanzari cateodata mai si livreaza pe langa cele 4 -5 telefoane la care raspunde, este si general manager ca dvs :).
Ce sa facem incercam sa fim eficienti dar nu pentru dvs ci pentru miile de comenzi pe care le livram lunar si unde produsele sunt apreciate.
PS: Comportamentul si limbajul cu care va onorati clientii este probabil rezultatul mesajelor pe care le primiti, asa cum a fost onorat si soferul nostru cu injuraturi si urlete.
Dar noi suntem bucurosi ca produsul nostru a fost apreciat de clientul dvs. iar efortul nostru de a livra intr-o zona foarte greu accesibila a fost incununat de aprecierea acestuia. Nu o sa ne coboram la limbajul dvs., ramanem noi teparii care v-am facut serviciul de a livra comanda in locul dvs.
Super
Am comandat un raft, am plătit cu cardul, mi s. au luat bani de pe cont, am primit confirmarea plăti, și a doua zi am primit e-mail, cum ca plata nu a fost efectuata și produsul nu poate fi livrat, încerc sa sub pe numărul de contact și nu raspunde nimeni, o sa merg la protecția consumatorului am rămas și fără bani și fără produs
Viamond.ro (1 ani)
Buna Cosmin,
Daca ai primit e-mail ca plata nu a fost efectuata! inseamna ca nu ai platit, sau ca plata a fost refuzata la furnizor si se afla in contul tau si suma care va fi deblocata de catre banca emitenta a cardului.
Asa ca nu ai ramas fara bani! Teapa este acea ca nu te-ai informat inainte de a scrie o mare porcarie fara logica!
După o livrare întârziată, am primit alt produs decât ce am comandat și achitat. La telefon oferă informații false și par deranjați de clienții care au pretenția sa le fie livrate produsele achiziționate.
Puteti avea surpriza sa ceara costuri suplimentare dupa ce comanda a fost plasata si sa conditioneze livrarea comenzii de plata taxelor suplimentare.
Pierdere de timp cu ei.
Nu am primit produsul nici dupa 30 zile, niciun angajament asumat de reprezentantii vanzatorului nu a fost respectat in conditiile in care am contactat vanzatorul de foarte multe ori. Plata a fost efectuata imediat dupa efectuarea comenzii, au fost necesare 2 saptamani pentru a fi confirmata, inca nu am primit banii inapoi!
Buna ziua! Comanda a fost livrata in cel mai rapid mod si in perfecta stare. Personalul da dovada de mult profesionalism si bun simt. Produse de calitate superioara. Recomand aceasta firma celor interesati de produsele comercializate de ei.
Am primit dulapul care prezenta defecte (usa stramba, polita de jos deplasata) si zgarieturi, desi am platit extra cost pentru ambalare, tocmai pentru a nu fi zgariat. Incercand ca returnam produsul, am avut surpriza neplacuta sa aflam ca firma nu primeste produsul inapoi decat daca este in perfecta stare, probabil se asteptau sa il reparam noi. Raspunsul lor la semnalarea defectelor a ... Mai multe detalii »fost ca semnatura de confirmare a primirii obiectului este egala cu confirmarea ca obiectul nu prezinta defecte, desi cand primesti obiectul, nu ai cum sa il verifici pentru ca este ambalat. Dar nici nu il poti desface, pentru ca livrarea se face la intrarea in cladire,
Sfat, desi este absolut penibil sa desfaceti ambalajul in fata blocului, este preferabil sa o faceti, decat sa platesti 1200 lei pentru un produs pe care nu il poti folosi.
Este un magazin bun, ne place. Nimic probleme