Regius

NAVI MEDIA GROUP
Anul fondarii:
1998
Adresa:
062214 BUCURESTI, Str. DOBRENI NR.1 Bloc P23, Scara 5, Etaj 1, Ap. 66 (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0758428452
3.5
13
1
0
1
7
Despre noi
Suntem prezenti in piata de electronice si electrocasnice din anul 1998. Anul acesta vom serba “majoratul” – ceea ce inseamna ca suntem deja maturi, cu o bogata experienta in acest domeniu. Experienta pe care suntem bucurosi sa o impartasim cu toti cei care doresc sa ne fie parteneri, cu toti cei care doresc sa ne fie clienti. Pentru ca bucuria noastra cea mai mare este sa avem clienti multumiti. Multumiti de noi, de produsele noastre, de serviciile pe care le oferim.

Am debutat ca firma de distributie a produselor electronice si electrocasnice, domeniu in care suntem prezenti si in acest moment, avand in jur de 100 de firme partenere. Am crescut an de an, ne-am imbogatit continuu gama de produse pe care le oferim.

Din anul 2015 am deschis si magazine proprii. Dorim sa fim prezenti si in mediul online – astfel a luat nastere Regius – magazinul tau. Magazin in care ne bucuram ca te afli in acest moment, magazin care dorim sa-ti ofere tot ce cauti la cele mai bune preturi, magazin in care te asteptam mereu dorind un singur lucru : sa fii tratat regeste!
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Modalitati de comanda: Prin telefon
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre Regius!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
59.1 %
4.5 %
0.0 %
4.5 %
31.8 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Am conandat o lada frigorifica model HEINNER HCF-205NHA+, Clasa A+.
Când am instalat lada și am citit instrucțiunile, am constatat ca am primit alt model HEINNER HCF-205NHF+, Clasa F.
Având în vedere ca am primit-o de doua săptămâni dar de abia azi am vrut sa o folosesc și am constatat eroarea, as vrea sa știu cum facem sa primesc ceea ce am comandat. Multumesc anticipat.

 
Părerea Cumpărătorului

Am comandat un robot de bucatarie , la pretul 626 lei + 37. 5 transport... dupa 3 zile , nu am fost contacta , si am intrat pe site... stupoare ... comanda mi-a fost anulata ! ! problema este : nici un respect pt client ! ! am avut inregistrat contul ... nici mail nici telefon sa ma informeze... eu asteptam coletul sau un telefon in care sa spuna problema.... dar nimic ! ! Pe site de dat

 

Regius (3 ani)

Buna ziua,
In legatura cu mesajul dumneavoastra, am verificat comenzile anulate (comanda nr. 52648)si am gasit comanda de care spuneti dumneavoastra doar ca in aceasta comanda nu sunt trecute deloc date de contact (nume, prenume, adresa, telefon, adresa de mail). Daca ne lasati un numar de telefon si o adresa de mail va putem contacta si sa va trimitem pe mail printscreen cu comanda sa vedeti si dumneavoastra de ce a fost anulata si de ce nu ati fost contactat. Ne cerem scuze pentru aceasta problema. Multumim, Echipa Regius.

Părerea Cumpărătorului

Am comandat si platit online la ei niste electrocasnice iar ei au gresit AWS (au trecut ramburs). Am incercat sa vorbesc cu ei insa nu au fost foarte colaborativi. A trecut mai bine de o saptamana si marfa nu a fost livrata. Foarte dezamagit. Nu recomand.

 
Părerea Cumpărătorului

Cea mai penibilă firma posibila, existenta în momentul actual pe piața! Halal! Deci sunt mega dezamăgită ca nu am făcut poza aparatului pe care ei mi l au livrat! Cum e posibil în secolul ala.. Sa dai comanda de produsul afișat pe site.. si sa îți vina o panarama de uscator.. Trimiți fisa de retur, se livrează produsul după aproape 2 săptămâni și îmi spun ca le am înapoiat produsul cu zg

 
Părerea Cumpărătorului

Niste incepatori foarte foarte slabi

 
Părerea Cumpărătorului

Dragi potentiali clienti, va rog aveti mare grija la aceasta firma!
Sunt jalnici, atat din punct de vedere al performantelor de expediere cat si de livrare prin firma de curierat Nemo!
Mai bine cumparati de pe un website cunoscut si serios!
Acesti oameni trag de timp, trimit cu totul alte produse fata de ce se comanda pana se gasesc cu banii in cont apoi pt returnare iti gasesc nod

 

Regius (4 ani)

Buna ziua. Va multumim pentru mesajul Dvs. In cazul comenzii Dvs. o serie de factori au dus la erori in livrarea produsului comandat. Ne asumam aceasta vina, la fel cum ne asumam si nerespectarea performatelor de expeditie ale curierului. Suma pe care ati achitat-o, s-a restituit in contul Dvs. bancar.
Cu prietenie, echipa Regius.

Părerea Cumpărătorului

a 4-a zi in care comanda mea (un frigider) e in statusul "in asteptare".
Nu raspunde nimeni la telefon.
Intre timp pe Site produsul a sarit de la 695 la 999 lei.
Probabil le convine sa nu imi raspunda la telefon decat sa suporte asa o diferenta.
La crearea contului mi-ai trimis pe email parola IN CLAR!
Este incredibil.

 

Regius (4 ani)

Buna ziua. Persoana care s-a ocupat de raspusuri a fost in concediu. S-a rezolvat problema Dvs. intre timp?
Multumim. Echipa Regius.

Părerea Cumpărătorului

Am facut comanda pentru un frigider Heinner HF-V213 in data de 07. 04. 2019.
Desi am trimis mesaj operatorului, nu am primit raspuns pana in data de 11. 04. 2019.
Am anulat comanda si am facut alta comanda la REGIUS, care s-au miscat foarte rapid.
In ziua in care am trimis comanda, au si predat produsul la curier NEMO.
Recomand REGIUS, diferenta de pret fiind de numai 20 lei.

 
Părerea Cumpărătorului

... comandat TV de pe site + plata online, dimineata aflu ca nu este pe STOC, primesc oferta pentru un alt TV aflat pe stoc pe care il refuz si cer restituirea banilor. Dupa 3 zile sun sa verific daca banii vor si inapoiati si aflu ca nimeni nu a facut cererea de restituire. Sper ca dupa o saptamana sa reusesc sa-mi recuperez suma platita!

Ganditi-va bine inante sa comandati sau tele

 

Regius (5 ani)

Buna ziua, ne cerem scuze pentru acest eveniment! In cazul in care mai doriti sa comandati de la noi, va rugam sa va orientati dupa produele aflate "in stoc" sau sa ne adresati o intrebare fie telefonic (L-V ; 9-17), fie http://regius.ro/contacts inainte de a face o comanda platita cu cardul pentru produsele "La comanda".
Echipa Regius va ureaza o zi buna!

Părerea Cumpărătorului

Sunt mulțumit de serviciile dumneavoastră . Ați dat dovadă de promptitudine și de profesionalism . Voi apela cu încredere și pe viitor . Concurența își spune cuvântul. În opinia mea , aveți prioritate înaintea eMag . Felicitări !