Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant Finantare in Rate |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre PC Garage! In opinia mea acest magazin...
totul bine pana la ultima comanda in care daca vrei sa trimiti un retur la ei nu prea gasesti ce trb sa faci si cum + ca la comenzi de pers juridice au termen 48 de ore? ? si nu gasesti informatia asta bine, te face sa crezi ca termenul de 14 zile se aplica la orice.
Un site de tepari care nu schimba produsele care sunt livrate defecte, avand pretentia sa plateasca clientul pentru reparatia produsului desi a fost livrat defect. Suport tehnic ignorant. Evitati sa cumparati de pe site-ul asta daca vreti sa aveti liniste.
Livrare rapida și gratuită, conforma cu ce am comandat.
Verificare la livrare inclusa. Mulțumit. Mai revin la ei.
Am achizitionat pe societate un laptop ASUS, a venit din prima stricat, l-am trimis in service, cica i-au inlocuit placa de baza, dupa doua saptamani s-a stricat iar. Sunt praf la capitolul client service, ca persoana juridica nu accepta retur, nu inlocuiesc produsul, ramai cu teapa! ANPC-ul se pare ca este mana in mana cu ei, deci cu siguranta nu voi rezolva nimic cu ei, ii voi da in ju... Mai multe detalii »decata si aia e! Problema e ca pana se rezolva ceva te mananca sfintii si cea mai buna cale este sa NU CUMPARATI nimic de la ei! !!
Ultima (nu cea mai recenta ci chiar ultima) mea comanda a fost pentru un mouse pe care l-am achizitionat pe persoana juridica. Nu am fost multumit de el si am dorit sa il returnez. Surpriza, la achizitiile pe persoana juridica, pc garage nu accepta retururi. Fiind vorba de o relatie B2B e la discretia vanzatorului daca doreste sa accepte retururi sau nu. Asadar aici s-a si inchieat colab... Mai multe detalii »orarea mea cu pc garage atat pe persoana juridica cat si pe persoana fizica. Noroc ca a fost o greseala de o valoare relativ mica.
Am comandat un produs, am primit alt produs, mult mai ieftin, nu au suport telefonic, doar posibilitatea de a le trimite un mesaj la care nu mai raspunde nimeni, ramai cu paguba.
Au trecut vremurile bune cand garaj si computergames aveau parteneriat .. aveau oferte bune, erau mai apropiati de comunitate. De cand au fost preluati de emag s a cam dus totul de rapa.. e anevoios totul la ei, cu returul e jale cel puțin.
E jale cu returul la ei, le-am trimis mail ca vreau sa dau retur la un produs in cele 14 zile. Eu nu am avut cont creat, si nu ma lasa sa dau eu de la ei direct pe site. De telefon nu mai zic ca nu raspunde nimeni, iar in cele din urma m-au raspuns ca au expirat cele 14 zile, mail ul meu fiind trimis inainte de cele 14 zile.
Am comandat o tastatura de la acest "magazin". Tastatura nu functioneaza ok si am vrut sa o returnez. Surpriza : pentru ca am facut comanda pe persoana juridica, cica , nu imi accepta returul, va las si un log cu conversatia "Specialistului" Iulian :
Specialist Iulian sentBuna seara, numele meu este Iulian si sunt specialist acreditat PC Garage. Daca va incadrati in conditiile de ret... Mai multe detalii »urnare puteti completa cererea de returnare din contul de client.
you sentma incadrez in termenii de recrutaredarin sectiunea returimi apareReturnare produse
Nu aveti produse in perioada legala de returnare sau deja ati facut cerere de returnare pentru toate produsele comandate in ultimele 14 zile.
Specialist Iulian sentAchizitia a fost facuta pe persoana fizica?
you sent14530143 Joi, 21 Decembrie 2023 20: 23juridica
Specialist Iulian sentPentru PJ aveti drept de retur 48 de ore, si doar daca produsul prezinta defecte dn fabrica.
Am facut destul de multe comenzi de-a lungul anilor la ei, prima fiind prin 2018, ultima fiind ieri. Nu am avut niciodata probleme cu ei, atat pe partea de achizitie si transport, cat si pe partea de retur sau garantie.
Preturile, in general, sunt asemanatoare cu ale competitorilor, insa ai sanse sa gasesti oferte foarte bune la unele produse, sau oferte foarte proaste la altele.
Sin... Mai multe detalii »gura "nemultumire" pe care o am fata de ei este ca de la inceputul pandemiei nu au mai permis ridicarea personala a coletelor, ceea ce ma ajuta, mai ales cand aveam nevoie de ceva urgent si nu aveam timp sa astept sa puna ei pe curier. Pandemia a trecut, dar ei inca nu au schimbat aceasta regula, probabil pentru "Livrare in aceeasi zi" care costa dublu, cine stie : ))