Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant Finantare in Rate |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre PC Garage! In opinia mea acest magazin...
Cei mai neseriosi! Nu recomand! Am asteptat 1 saptamana sa imi trimita o factura di am facut 1 milion de solicitari in acest sens! Nu puteti lua legatura cu ei decat pe mail si raspund cand si cum au ei chef! Nu as mai achizitiona produse de la ei nici daca le dau gratis! Aaa! Si nu poti face retur pe persoana juridica decat in max 48 ore, ceea ce este practic imposibil pentru ca nu ii p... Mai multe detalii »oti contacta pentru a afla ce pasi trebuie sa urmezi pentru retur! Asa ca nu va sfatuiesc sa intrati cumva in contact cu ei! Pacat ca nu exista 0 stele ca asta merita!
Am returnat un monitor ca fiind defect pe eMag și a doua zi a apărut pe PC Garage la resigilate cu „urme fine de utilizare”. Pentru cine încă nu știa că sunt același magazin acum, doar numele diferă.
PC Garage au fost acel magazin unde știai că găsești produse și servicii de calitate la prețuri competitive. În ultimii ani au început să trateze clienții ca pe niște proști care „cumpăr... Mai multe detalii »ă oricum”. Prețuri mari, atitudine de superioritate nejustificată a reprezentanților față de clienți și răspunsuri seci la orice încercare de dialog cu ei. Nu știu care era deviza lor acum 11 ani când am făcut prima comandă la ei, dar în ziua de azi sigur este „Din păcate nu putem”. Rușine, ce-au ajuns să fie.
Dezamăgire de PC Garage: Monitor defect și lipsă de soluții
Recent am comandat un monitor Dell Ultrasharp U2724D de la PC Garage, cu o valoare semnificativă de 1800 lei. Din păcate, entuziasmul meu a fost spulberat la recepționarea coletului, când am constatat cu stupoare că hub-ul USB integrat în partea de jos a monitorului era rupt.
Am contactat imediat PC Garage pentru a solici... Mai multe detalii »ta o soluție, dar spre dezamăgirea mea, mi s-a comunicat că ar fi trebuit să observ defectul la livrare, deoarece coletul a beneficiat de opțiunea "verificare".
Consider că responsabilitatea pentru un produs defect nu ar trebui să fie pusă pe umerii clientului.
Pe lângă prejudiciul financiar considerabil, am pierdut și timp prețios așteptând livrarea monitorului și gestionând această problemă neplăcută.
Sper ca PC Garage să își reconsidere poziția și să ofere o soluție corectă și rapidă, pe măsura valorii produsului achiziționat.
Bună ziua. Am achiziționat, pe persoană juridică, de pe PC GARAGE un monitor, valoare 950 lei. La achiziție am bifat desfacerea coletului la livrare. Cand am primit coletul, au fost mai multe produse, cutia monitorului nu prezenta urme de lovituri sau găuri, doar urmele cum a fost manevrată cutia, l-am desfăcut și protecția era în regulă. Seara când l-am montat, am descoperit că se vede ... Mai multe detalii »o dungă neagră pe mijlocul ecranului ceea ce-l face nefuncțional. Le-am trimis poză cu el, iar ei susțin că atâta timp cât am optat pt. deschiderea coletului la livrare, ei nu-și asumă responsabilitatea și că vina este a mea că nu am vazut că pe cutie se “văd“ urme că a fost lovit și trebuia să cer returnarea lui. Eu nu am văzut aceste urme de lovitură, ea este întreagă, nu are găuri, are doar urme de la manevrarea de la transport. PC GARAGE susțin că nu-l înlocuiesc și fiind persoană juridică nu-l pot returna, deoarece OUG 34/2014 se aplică doar persoanelor fizice. De la prima interacțiune cu ei, prin chat normal, au avut numai răspunsuri de a pasa vina pe seama clientului, fără a încerca o modalitate de rezolvare a problemei.
Am comandat un Tefal airfryer care s-a defectat după 4 luni, l-am trimis înapoi în garanție, dar mi s-a respins și a trebuit să plătesc pentru piese. Supportul a vorbit foarte nepoliticos și unprofesional.
Comand de la ei de prin 2014, o singura data am avut proleme cu un ssd defect si acesta a fost inlocuit (am comenzi la ei in ultimii 10 ani de peste 50000 ron) pot spune ca e o firma serioasa si ok din toate punctele de vedere.
Am comandat prima si ultima data de la esti asa va zic sigur
1. la mână dai comandă la ei pe site iti faci un pc de 3000... euro pe componente ei nici măcar nu au componentele in service la ei... aștepți sa le vină lor componentele si mai stai alte 7 zile pana iti face pc ul..... ei estimează ca vine in minim ( bă... minim 10 zile) maxim 2 luni?
Mai dai si 500 de lei pentru montarea ... Mai multe detalii »de rahat.. care durează un test cică 24 de ore care iti freacă pc ul cu aplicații care îl forțează părerea mea...
Le scrii pe suport chat... da cica te ajuta.. dar defapt nu te ajuta cu nimic
Le scrii pe mail la fel... a spus ca face pc ul joi... dar cică nu e sigur daca il termină vineri.. bă... nici vineri nu ai terminat de făcut pc ul in 2 zile... dă-o-n măsa de treabă...
3000 de euro plată card... si nici nu știi daca iti mai ajunge sau nu comanda....
Si cand vezi ca ei zic ca il fac joi... si nici vineri nu s. a apucat de el.. e clar ce firmă slabă este... țeapă team...
totul bine pana la ultima comanda in care daca vrei sa trimiti un retur la ei nu prea gasesti ce trb sa faci si cum + ca la comenzi de pers juridice au termen 48 de ore? ? si nu gasesti informatia asta bine, te face sa crezi ca termenul de 14 zile se aplica la orice.
Un site de tepari care nu schimba produsele care sunt livrate defecte, avand pretentia sa plateasca clientul pentru reparatia produsului desi a fost livrat defect. Suport tehnic ignorant. Evitati sa cumparati de pe site-ul asta daca vreti sa aveti liniste.
Livrare rapida și gratuită, conforma cu ce am comandat.
Verificare la livrare inclusa. Mulțumit. Mai revin la ei.