Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant Finantare in Rate |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre PC Garage! In opinia mea acest magazin...
Mi au refuzat un retur (carcasa PC) sub pretextul ca produsul trebuie sa fie sigilat deși le comunicasem ca aceasta carcasa nu se potrivește cu restul componentelor și doresc sa comand o alta carcasa mai. mare și mai scumpa, tot de la ei. Atitudine și abordare de magazin cu produse turcești din anii 90. Nu voi mai cumpara de la el chiar dacă au cel mai bun pret din piata!
Comand niște rami cu frecvență de 3200 și îmi vin rami cu frecvență de 2400, pe lângă faptu ca am primit mail cum ca comanda mi a fost anulată comanda și am mai făcut una în alta parte, foarte bine pc garbage
Experienta după cumpărarea unui produs în cazul în care ai probleme este un dezastru. Nu vreau să scriu prea multe că îmi pierd timpul și nu merită. Cumpărați și veți vedea.
Pana acum am primit 2 mouse-uri defecte g pro superlight 600 lei costand. Inteleg hai unu dar si al doilea nu stiu ce sa zic mi se pare ciudat
Fara telefon contact, experienta after-buy e dezastru. Marfa e ok , dar parca cumperi pe principiul "Da și fugi! "
Frauda PC Garage - Nu returneaza Banii Refuza cu orice PRET - 17700 RON
Buna ziua, daca vedeti aceasta reclamatie ce nu va fii retrasa pana PC Garage nu imi da toti banii 17660 RON INAPOI.
1. Au asamblat Placa video de 3 kg un 4080 RTX - cu pinii de sustinere in afara carcasei si strans in suruburi
2. Aceasta a fost vazuta de mine 2 zile mai tarziu placa video de asemenea fiin... Mai multe detalii »d putin inclinata asa ca am returnat produsul fara a-l repara eu.
3. La ei a ajuns si mai rau datorita montarii iregulamentare (pt care am platit 420 RON montare premium) Mi-au stricat astfel placa video 2000 EUR si placa de baza datorita montajului pana a ajuns la ei.
4. Ma acuza de o luna pe mine ca nu am verificat la primire desi carcasa si cutia sunt NEATINSE si este evident ca placa video nu e bagata in sloturi si are 3 kg. Normal m-am gandit asta in timp se deterioreaza si am avut dreptate. Pana a ajuns returul la ei a stricat si jumate din piese ce costa 7000 RON.
5. Refuza sa imi dea banii inapoi si cauta clause sa dea vina pe FANCURIER sau pe mine CUmva de parca l-am montat eu. Si nici nu sunt calificat sa fac astfel de verificari minutioase.
6. Nu recunosc si au CAZURI DE JUDECATA IN CARE AU PIERDUT.
7. Doar cu Politia ANPC si judecata iti poti lua toti banii de la acesti oameni cu servicii din 90' de cand se fura lumea pe fata. Sper sa ma insel si sa returneze toti banii nu doar 10000 din cei 17660 cum spun ei ca nu vor sa dea restul.
8. Nu au nr de contact ceea ce este ilegal in ziua de astazi. Nu au asteptat sa imi livreze produsul cand eram plecat din tara, au refuzat sa colaboreze cu mine.
9. Nu isi asuma nu au poze de la montaj.
Nu recomand Evitati cat mai mult cu putinta. Am ajuns sa sun sa fac rapoarte sa imi ocupe mult timp ca sa imi recuperez banii inapoi si dureaza efectiv cauzand stress si a trebuit sa apelez si la un avocat.
Nu au returnat inca banii. Sper sa ii returneze pe toti. Atunci voi face update la aceasta reclamatie si voi concluziona ca isi asuma responsabilitatea
confirm tot ce s a zis de rau de ei si imi pare foarte rau ca nu am ascultat din ce am vz aici
Cel mai gretos proces de retur posibil.
Trebuie tu, clientul sa faci cerere de curier si sa suporti cheltuielile de transport. In plus, la numarul de telefon care trebuie predat curierului pentru a fi contactat destinatarul(PC Garage) raspunde doar un robot care spune ca solicitarile se rezolva exclusiv online.
Deci ei foarte bine pot sa spuna ca nu au primit coletul daca curierul ii... Mai multe detalii » suna si nu da de ei si clientul ramane si cu prodsul pe care nu si-l doreste si cu transportul platit, care in cazul produselor mari poate fi destul de ridicat.
Sunt client de 10+ ani dar in ultimul timp au devenit de evitat.
Un magazin care nu acorda garantie! Feriti-va sa achizitionati produse de la ei! Daca produsul se strica constatarea va indica ca vinovat pe utilizator, pentru "utilizare necorespunzatoare"... Deci in pachetul de garantie primiti dreptul la retur, constatare si incriminarea dvs pentru utilizare necorespunzatoare!... ANPC va sustine investigatia lor si va confirma ca au respectat procesu... Mai multe detalii »l de acordare al garantiilor, asa ca daca vreti garantie mergeti la avocati si la firme de expertizare... In concluzie, nu va bazati pe asa zisa garantie sau garantie extinsa caci nu se acorda de acest vanzator cu capital de 200 lei! Am avut aceasta problema cu un telefon Xiaomi Redmi 8PRO! !! Xiaomi a fost contactat pentru problema si nu au fost interesati sa afle cauzele reale ale produsului fabricat de ei ... Asa ca , nu mai achizitionez produse Xiaomi...
E. Musat
Cei mai neseriosi! Nu recomand! Am asteptat 1 saptamana sa imi trimita o factura di am facut 1 milion de solicitari in acest sens! Nu puteti lua legatura cu ei decat pe mail si raspund cand si cum au ei chef! Nu as mai achizitiona produse de la ei nici daca le dau gratis! Aaa! Si nu poti face retur pe persoana juridica decat in max 48 ore, ceea ce este practic imposibil pentru ca nu ii p... Mai multe detalii »oti contacta pentru a afla ce pasi trebuie sa urmezi pentru retur! Asa ca nu va sfatuiesc sa intrati cumva in contact cu ei! Pacat ca nu exista 0 stele ca asta merita!