Open Home

Open Home
Denumirea firmei
OPEDECOHOME SRL
Anul fondarii:
2021
Adresa:
200065 CRAIOVA, BLD DACIA, NR 92 (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0757455428
3
4
0
0
0
4
Despre noi
OpenHome.ro este una dintre cele mai variate și user friendly platforme de mobilier și decorațiuni
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Finantare in Rate
Modalitati de comanda: Prin telefon
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre Open Home!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Comandat in 6 octombrie cu termen livrare "4-6 săptămâni". Inca nu a venit comanda. Nu raspund le e-mail si nici la telefon (odata a intrat robotul si acum "nr. telefon nu e disponibil"). Cel mai probabil e un site teapa!

 

Open Home (3 luni)

Buna ziua, cererea dvs a fost solutionata. Ne pare rau pentru orice fel de neplacere cauzata. Va multumim pentru intelegere si cooperare! O zi frumoasa si sarbatori fericite!

Părerea Cumpărătorului

Produse de calitate, comunicare ok dar se mai poate lucra la asta, termen usor depășit 5-6 zile în cazul unui colțar

 
Părerea Cumpărătorului

Am plasat o comanda in showroom de un coltar kendal, am vrut sa-l vad live si am reusit sa-mi fac drum pana in Craiova. L-am primt cam in 10 saptamani au si optiune de livrare pana la etaj care pe mine m-a ajutat foarte mult. O experiența buna cu ei iar produsul este de foarte buna calitate. Pe viitor daca ar reusi sa reduca aceste termene de livrare ar fi perfect dar nu ei sunt producat

 
Părerea Cumpărătorului

Nu am primit nici acum produsul comandat pe 30 sept. Am contact Protectia Consumatorilor.

 

Open Home (4 luni)

Buna ziua,
In lipsa mai multor detalii care sa ne ajute sa indentificam comanda dvs. nu va putem ajuta (nume, nr. comanda, produs comandat etc.) Totusi am vrificat comenziile din data specificata de dvs. si toate sunt finalizate cu succes cu exceptia uneia, o lustra in valoare de 351,50 RON cu plata RAMBURS. Produsul a fost trimis catre dvs insa fiind o perioada extrem de aglomerata pentru curieri au fost intarzieri destul de mari, ieri in data de 3 decembrie s-a incercat livrea catre dvs dar nu a fost reusita.
Va multumim,
O zi frumoasa!

Părerea Cumpărătorului

Am avut o experienta si o colaborare foarte buna. Produsele foarte calitative, atat material cat si gradul de confort. Am comandat un bufet si 1 coltar! Personal recomand!

 
Părerea Cumpărătorului

Am dat comanda de o canapea pe 21. 09. 2023 si deși livrarea ar fi trebuit să fie conform site-ului de 8-10 săptămâni, au trecut 18 săptămâni. Spun că ajunge in depozit in x miercuri si de atunci trec alte 3 săptămâni. Sun iar si mi se spune că o sa fim contactați a doua zi. Care, openhome? Sunteti neserioși.

 
Delia S.

Am avut o experienta foarte placuta cu cel care administreaza magazinul online, plus site-ul este simplu de folosit. Produsele sunt premium si am gasit cele mai bune preturi. Au un termen de livrare, dar care este respectat, si deja sunt la a doua comanda. Eu recomand aceste magazin, conunicarea, produsele lor si profesionalismul!

 
Părerea Cumpărătorului

Termenul de livrare a fost de 8 saptamani, comanda a ajuns in 9 saptamani (5 scaune tapitate). Am incercat sa ii contactez pt un retur pe email, niciun raspuns, online sunt absenti. I-am contactat la telefon pt acelasi retur de 7 ORI pana sa trimita un curier sa ridice produsul. Doar procesul de a trimite un curier la retur a durat 1 luna jumatate. Dupa ce, in final, au ridicat produsul,

 

Open Home (2 ani)

Buna ziua,
Plata a fost efectuata in totalitate desi in cazul dvs nu facea obiectul unui retur. Cum s-a explicat si in discutilie avute pe email, v-am trimis si poze, nu ati respectat politica de retur. Ati dorit returul pentru un singur scaun, pe motiv de gusturi ( culoarea nu a fost pe gustul dvs ). Nu ati ambalat scaunul in ambalajul original iar produsul a ajuns la noi deteriorat, aveati obligatia sa trimiteti coletul exclusiv in ambalajul original, scaunul a fost afectat la nivelul picioarelor( au iesit prin carton). Feedback-ul din depozit a fost clar, returnarea coletului catre dvs. Am incercat insa sa remediem situatia cu furnizorul, sa nu fim nevoiti sa va returnam coletul. In privinta returului daca s-a intarziat, a fost doar pentru ca am incercat sa venim cu o varianta buna pentru dvs.
Speram sa intelegeti si pozitia noastra, ca dorim in cazul unui retur sa primim produsele intacte si exact cum au fost trimise.
Refertor la termenul de livrare, comanda dvs a fost plasta pe data de 26 septembrie iar in data de 15 noiembrie scaunele au plecat de la noi din depozit. In luna noiembrie si decembrie pot exista intazieri din partea curierilor( Black Friday, sarbatori ), in special pentru produsele supradimensionate.
Multumim,
O zi buna!