Despre noi |
---|
iSTYLE este primul partener cu statut de Apple Premium Partner din România. Statutul de Apple Premium Partner este acordat numai partenerilor selectați care îndeplinesc cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți, împreună cu alte cerințe de calitate. La noi, poți încerca cele mai recente produse Apple și poți participa la cursuri în care vom arăta și vom demonstra produsele noastre în detaliu. Suntem bucuroși să îți împărtășim cunoștințele despre Apple. Doar întreabă-ne. Consultanții noștri de vânzări sunt instruiți la cel mai înalt nivel, sub atenta supraveghere Apple. Pur și simplu vei vedea că împreună cu produsele Apple poți obține soluții de calitate, confortabile și simple, care te vor încânta. Magazinul nostru oferă întotdeauna o selecție largă de accesorii pentru Mac, iPad, iPhone, Apple Watch, AirPods și multe altele. În plus, experții noștri calificați Apple te vor ajuta să găsești produse și soluții terțe disponibile pentru produsele Apple. Vei găsi întotdeauna la noi ceea ce ai nevoie. |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant Finantare in Rate Finantare in Leasing |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre iSTYLE! In opinia mea acest magazin...
- 01. 01 am comandat un Macbook Air, optimist ca pe site se afisa ca livrarea se face dupa 03. 01.
- In email-ul primit dupa comanda apare afisat ca livrarea se va face dupa 06. 01.
- Pana in 06. 01 nu am primit nici o confirmare de procesare a comenzii, astfel ca trimit un email ca sa intreb statusul, nici un raspuns.
- In 08. 01 trimit un nou email, nici un raspuns.
- Tot in 08... Mai multe detalii ». 01 deschid un ticket pe site, primesc un raspuns ca a intrat in procesare.
- In 09. 01 primesc un alt email cum ca comanda mea ‘va fi’ procesata (what, nu ati zis ieri ca a intrat in procesare? ).
- Anyway, inca astept …
p. s. pe emag acelasi produs, la acelasi pret, se livreaza a doua zi.
Dupa aproape o saptamana de la comanda
...
"Buna ziua,
Ne pare rău pentru situația creată!
Dorim să vă informăm că, în momentul plasării comenzii, a apărut o eroare pe site, iar mai multe produse care nu erau în stoc sau erau defecte au fost afișate ca fiind disponibile. Din păcate, nu putem onora comanda, deoarece acest produs este defect si este EOL (End of Life) și nu m... Mai multe detalii »ai poate fi comandat de la furnizor.
Comanda xxxxxxxxx va fi anulată automat.
Vă mulțumim pentru înțelegere,
Echipa iStyle
I. L"
NESERIOSI.
Scria pe site ca produsul pe care l-am achizitionat este în disponibil în stoc, apoi scrie în mail ca livrarea poate dura pana la 8-12 săptămâni. Cum vine asta? Daca știam, nu mai luam de la voi.
Mai mult de atât, am banii blocati pentru ca i-ați extras și banii de pe card și nici nu mi-ați oferit factura fiscală. Lucru pe care o sa îl verific daca nu cumva e ilegal.
Apoi, pare ca nu... Mai multe detalii » răspundeți la formularul pe care vi l-am trimis.
iSTYLE (3 săptămâni)
Bună ziua,
Ne cerem scuze pentru confuzia creată în privința statusului stocului și termenului de livrare. În anumite cazuri, chiar dacă produsul apare ca fiind disponibil, stocul efectiv depinde de livrarea acestuia de la furnizor, iar termenul de 8-12 săptămâni este comunicat în secțiunea Informații despre livrare de pe site-ul nostru.
Legat de plata efectuată, aceasta este procesată la momentul achiziției, iar factura fiscală este emisă în momentul în care comanda este pregătită pentru livrare. Asigurăm că toate procedurile noastre respectă legislația în vigoare.
Vom verifica solicitarea transmisă prin formular și revenim cu un răspuns cât mai curând posibil. Dacă aveți întrebări suplimentare, ne puteți contacta și la adresa webstore@istyle.ro.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient și vă mulțumim pentru răbdare.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
Aștept deja de câteva zile să îmi confirmați dacă o comandă a fost înregistrată cu succes, iar produsele sunt rezervate.
V-am sunat, degeaba, pentru că nu aveți suport telefonic.
V-am dat email, tot degeaba, nu ați răspuns.
Dacă nu puteți onora comanda, vă rog să o anulați și să inițiați procesul de returnare a sumei plătite.
iSTYLE (3 săptămâni)
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru răbdare și ne bucurăm să vă informăm că comanda dumneavoastră a fost procesată și livrată. Ne cerem scuze pentru întârzierile inițiale și pentru orice neplăceri cauzate în acest proces.
Dacă mai aveți alte întrebări sau nelămuriri legate de comanda dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați la webstore@istyle.ro. Suntem aici să vă ajutăm!
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales iSTYLE.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
cumva relația e de love-hate cu acest magazin. love produsele, uneori dai de vânzători chiar ok, dar de cele mai multe ori sunt înfiorători. anul ăsta au fost o dată ok și de 3 ori dezastru - indolenți, fără cunoștințe minime ce face stânga sau dreapta, etc. și spun asta ca persoană juridică. în fine, sper să am cât mai puține de cumpărat de la ei în viitor, că planuri să mai continui co... Mai multe detalii »laborarea cu ei sigur nu mai am.
iSTYLE (1 luni)
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru că ne-ați împărtășit feedback-ul dumneavoastră sincer. Regretăm experiențele negative pe care le-ați avut și ne cerem scuze pentru situațiile în care standardele noastre nu s-au ridicat la așteptările dumneavoastră.
Ne dorim ca fiecare interacțiune să fie una pozitivă și lucrăm constant pentru a îmbunătăți serviciile oferite, inclusiv pregătirea echipei noastre și procesele interne. Feedback-ul dumneavoastră este extrem de valoros pentru a ne ajuta să remediem aceste aspecte și să oferim o experiență mai bună clienților noștri, persoane fizice sau juridice.
Dacă mai există alte detalii pe care ni le puteți împărtăși pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine situațiile menționate, vă invităm să ne contactați. Vă mulțumim pentru răbdare și încrederea pe care ne-ați acordat-o până acum.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
1. Mi sa parut de mare ... ca produsul fiind pe stoc sa nu fie livrat macar intr-o zi.
2. A trebuit sa plec din magazin sa ma duc acasa sa fac plata online deoarece nu aceptau decat carduri Ing bank.
3. Acum astep si ma intreb intreb ce .... fac cu leptopul meu daca totusi este in raft pe stoc in magazin. O fi indolenta romaneasca , lipsa de respect fata de banii nostri , va avertize... Mai multe detalii »z ca nimeni nu isi bate joc de banii mei si de mine!
iSTYLE (1 luni)
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău pentru experiența neplăcută pe care ați avut-o. Înțelegem nemulțumirea dumneavoastră și ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Procesarea comenzilor și politica de plată pot varia în funcție de procedurile noastre interne, însă apreciem sugestiile dumneavoastră și le vom analiza pentru a îmbunătăți experiența clienților în viitor. Dacă mai aveți întrebări sau nevoie de clarificări suplimentare, vă încurajăm să ne contactați la webstore@istyle.ro.
Vă mulțumim pentru răbdare și pentru că ați ales iSTYLE.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
Am comandat niste Airpods Pro 2 si bineinteles ca m-am uitat dupa la review-uri si m-am sperit putin cand am vazut ca sunt atatea proaste. Imi pare rau de cei care nu-si primesc produsul la timp si inteleg ca asta este o problema la ei, insa mie mi-a venit chiar cu o zi mai devreme si in timpul Black Friday cand presupun ca erau mai multe comenzi.
iSTYLE (1 luni)
Bună ziua,
Vă mulțumim că ați ales iSTYLE și pentru că ați împărtășit experiența dumneavoastră! Ne bucurăm să aflăm că produsul a ajuns mai devreme decât vă așteptați, mai ales într-o perioadă aglomerată cum este Black Friday.
Deși ne străduim să oferim o experiență pozitivă tuturor clienților noștri, știm că există situații în care apar întârzieri. Feedback-ul dumneavoastră ne motivează să continuăm să îmbunătățim procesele și să oferim servicii de calitate.
Vă mulțumim pentru încredere și vă așteptăm cu drag și la următoarele comenzi!
Cu respect,
Echipa iSTYLE
Incerc de doua zile sa plasez o comanda, vreau sa dau comanda cu plata la livrare, incerc sa ii contactez pentru ca nu exista optiunea asta la finalizarea comenzii, am sunat la ei de 2 ori si nu raspunde nimeni, nu se pot face comenzi telefonice asa cum zic ei , iti intra un robot care se scuza ca e totul foarte aglomerat si iti inchide in nas, toate raspunsurile lor arata la fel, scuze ... Mai multe detalii »peste scuze si nu iti rezolva cu nimic problema, le am trimis si email-uri si nu raspunde absolut nimeni, un site extrem de nasol
iSTYLE (1 luni)
Bună ziua,
Vă mulțumim că ne-ați împărtășit experiența dumneavoastră și ne cerem scuze pentru inconvenientele create. În anumite cazuri, opțiunea de plată poate întâmpina erori tehnice, iar echipa noastră lucrează constant pentru a le rezolva cât mai rapid.
Înțelegem că situația a fost frustrantă, mai ales în contextul dificultăților de a ne contacta. Dacă încă întâmpinați probleme cu plasarea comenzii, vă rugăm să ne trimiteți un email la webstore@istyle.ro, iar colegii noștri vă vor oferi sprijin cât mai curând posibil.
Regretăm disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere. Vom continua să ne străduim să oferim o experiență mai bună tuturor clienților noștri.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
I'm very disappointed I was paid by my debit card for 16 pro max and now it's more than one month I didn't get my phone even I didn't get any information about when I get my phone.
Every time when I sent them mail they said only one thing you should to wait for 4 to 12 week WTF.
And they said after charged me why they didn't said before oo you should to wait 4 to 8 weeks so I didn't ... Mai multe detalii »wanna paid there
iSTYLE (1 luni)
Hello,
Thank you for sharing your feedback. We truly regret the frustration caused by the delay in receiving your iPhone 16 Pro Max.
Please note that the delivery timeframe of 4 to 12 weeks is clearly mentioned on our website under the Delivery Information section. We strive to fulfill all orders as quickly as possible, but unfortunately, some products take longer to arrive in our stock due to delays from the supplier.
We understand how disappointing this situation is, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Rest assured, our team is doing everything possible to expedite the delivery process and keep you updated. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us via email.
Thank you for your understanding and patience.
Kind regards,
iSTYLE
Am comandat si platit azi 08 noiembrie 2024 de Black Friday un Apple Pencil Pro, pretul fiind redus cu 50 de ron fata de cel standard, pret final 697, 48 ron iar la jumate de ora dupa confirmarea comenzii/platii am primit un email ca se anuleaza comanda ca n-am incarcat documentele cerute in aplicatie. Ce fel de documente / pt ce trebuie incarcate documente pentru un apple pencil .. cand... Mai multe detalii » au fost cerute .... ?? !! .... nu era nimic prevazut in cadrul comenzii sa incarc buletin... acte de prorietate........ actele masinii .... certificat de nastere...... Niste carpanosi ca sa onoreze o amarata de campanie de balck friday anuleaza comenzile.... Acum trebuie astept sa-mi returneze si banii pe card..... O sa-i reclam la ANPC sa-ti onoreze comenzile ... Am vazut ca raspusul lor e standard... BLA BLA BLA .... vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru experiența neplăcută l
iSTYLE (2 luni)
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru mesaj și ne pare rău pentru confuzia legată de comanda dvs. de Black Friday. Într-adevăr, produsul Apple Pencil Pro a fost recent inclus în campania de reduceri educaționale, iar eligibilitatea dvs. dintr-o aplicație anterioară din luna iulie a activat reducerea specifică acestei campanii. Conform regulamentului, pentru a beneficia de această reducere, sunt necesare documente de confirmare, însă regretăm că această cerință nu a fost clar comunicată.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de anularea comenzii și vă asigurăm că lucrăm pentru a face procesul de achiziție cât mai clar și fără întreruperi. Ne bucurăm că am reușit să soluționăm situația și că ați beneficiat de produsul dorit cu reducerea aplicabilă.
Vă mulțumim pentru că ne-ați oferit ocazia de a corecta situația, și sperăm să ne revedem cu plăcere la următoarele cumpărături.
Cu respect,
Echipa iSTYLE
iSTYLE Brasov(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
500097 Brasov, Blv 15 noiembrie nr 78
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0758044580 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 21:45 |
Marti | 10:00 - 21:45 |
Miercuri | 10:00 - 21:45 |
Joi | 10:00 - 21:45 |
Vineri | 10:00 - 21:45 |
Sambata | 10:00 - 21:45 |
Duminica | 10:00 - 21:45 |
iSTYLE Baneasa(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
013696 Bucuresti, Șoseaua București-Ploiești 42D
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0757026021 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Promenada(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
014476 Bucuresti, Calea Floreasca 246B
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0757555059 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Mega Mall(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
021901 Bucuresti, Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0770443966 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Grawe(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
030857 Bucuresti, Str. Vulturilor nr. 98, Parter
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0747045290 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 18:00 |
Marti | 10:00 - 18:00 |
Miercuri | 10:00 - 18:00 |
Joi | 10:00 - 18:00 |
Vineri | 10:00 - 18:00 |
Sambata | Inchis |
Duminica | Inchis |
iSTYLE Vitan(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
031282 Bucuresti, Calea Vitan 55-59
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0758083215 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE ParkLake(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
031783 Bucuresti, Strada Liviu Rebreanu 4
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0757555059 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Cotroceni(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
061344 Bucuresti, B-dul. G-ral. Vasile Milea 4
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0743160282 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Cluj Iulius Mall(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
400436 Cluj-Napoca, Alexandru Vaida Voevod 53B
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0758690096 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Constanta(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
900498 Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu 220
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0758083216 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 08:00 - 18:00 |
Marti | 08:00 - 18:00 |
Miercuri | 08:00 - 18:00 |
Joi | 08:00 - 18:00 |
Vineri | 08:00 - 18:00 |
Sambata | 08:00 - 18:00 |
Duminica | 08:00 - 18:00 |
iSTYLE Craiova(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
200611 Craiova, Calea Severinului 61
Hartă » | Localizare » |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Cluj(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
407280 Florești, Strada Avram Iancu 492-500
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0757026022 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Oradea(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
410533 Oradea, Strada Nufărului nr 30, Lotus Center
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0770415522 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Sibiu(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
550245 Sibiu, Str Lector 1-3A
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0770447536 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Timisoara(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
300627 Timisoara, Piața Consiliul Europei nr. 2
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0753010227 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 10:00 - 22:00 |
Marti | 10:00 - 22:00 |
Miercuri | 10:00 - 22:00 |
Joi | 10:00 - 22:00 |
Vineri | 10:00 - 22:00 |
Sambata | 10:00 - 22:00 |
Duminica | 10:00 - 22:00 |
iSTYLE Iasi(magazin offline) | |
---|---|
Adresa: |
700051 iasi, Strada Palas 7A
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0747044743 |
Imagini despre magazin: | |
Program de lucru | |
Luni | 09:45 - 22:00 |
Marti | 09:45 - 22:00 |
Miercuri | 09:45 - 22:00 |
Joi | 09:45 - 22:00 |
Vineri | 09:45 - 22:00 |
Sambata | 09:45 - 22:00 |
Duminica | 09:45 - 22:00 |
Hartă | |
---|---|
Posibilitatea de stabilire a locaţiei nu este suportată de catre browserul Dvs. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Stabilirea locaţiei de către browser a fost nereuşită. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Pentru adresa mentionată se găsesc prea multe posibilităţi de pornire. Vă rugăm să precizați adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Localizare
Adresa de pornire
OK
|
|
Magazine si puncte de preluare | |
iSTYLE Brasov
500097 Brasov, Blv 15 noiembrie nr 78
|
iSTYLE Baneasa
013696 Bucuresti, Șoseaua București-Ploiești 42D
|
iSTYLE Promenada
014476 Bucuresti, Calea Floreasca 246B
|
iSTYLE Mega Mall
021901 Bucuresti, Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5
|
iSTYLE Grawe
030857 Bucuresti, Str. Vulturilor nr. 98, Parter
|
iSTYLE Vitan
031282 Bucuresti, Calea Vitan 55-59
|
iSTYLE ParkLake
031783 Bucuresti, Strada Liviu Rebreanu 4
|
iSTYLE Cotroceni
061344 Bucuresti, B-dul. G-ral. Vasile Milea 4
|
iSTYLE Cluj Iulius Mall
400436 Cluj-Napoca, Alexandru Vaida Voevod 53B
|
iSTYLE Constanta
900498 Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu 220
|
iSTYLE Craiova
200611 Craiova, Calea Severinului 61
|
iSTYLE Cluj
407280 Florești, Strada Avram Iancu 492-500
|
iSTYLE Oradea
410533 Oradea, Strada Nufărului nr 30, Lotus Center
|
iSTYLE Sibiu
550245 Sibiu, Str Lector 1-3A
|
iSTYLE Timisoara
300627 Timisoara, Piața Consiliul Europei nr. 2
|
iSTYLE Iasi
700051 iasi, Strada Palas 7A
|
Toate subcategoriile
|