Despre noi |
---|
Webshop IT Hardware Software Electronice |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant PayPal |
Modalitati de comanda: | Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre iPon România! In opinia mea acest magazin...
Sunt super mulțumita de acest magazin până în prezent. am luat o carcasă de la ei cu 200 de lei mai ieftina fata de preturile din ro. care a venit extra împachetată prin curier. nici o problema cu ea și îmi este foarte draga. a ajuns in 3 zile. aseara am comandat mai multe piese pentru PC un kit format din procesor, MB, rami, cooler, ssd, etc. vad foarte multe recenzii negative incredibi... Mai multe detalii »le cum ar fi acel băiat cu mouse ul care în 3 zile a rupt click dreapta și rotita iar apoi se plânge că nu i l au primit la garanție. eate ireal: )) )văd că oamenii sunt foarte transparenți odată ce lasă astfel de recenzii. incearca sa scrii așa ceva la orice retailer din Romania și vei lua ban permanent: )) )). nu va ajunge recenzia ta niciodată să fie postată: ). oricum. garantia este direct la producător. daca v ați uitat la specificațiile produsului comandat ceea ce este foarte ok. odata ce nu este vina ta nu ar trebui sa fie probleme. daca este vina ta nici o garanție din lume nu o va suporta clar. eu una sunt foarte mulțumita de ipon. felicitari
A fost cumpărat doi RAM stick-uri Produsele sunt okey , totul este în regulă până nu ajungem la procesul de garanție , nu vrea să schimbă fiindcă nu componentul are defect cică calculatorul (a fost probat vreo trei unitate ) . Ei nu sunt professinosist , primești răspunsuri vreo două cuvinte / mail , și o singură mail într-o zi numai mult . Transparența nu există , foarte neserioși . A ... Mai multe detalii »zis să trimit procesorul s placa de bază să face ei diagnoză dar nu mai am încredere la firma acesta din păcate
iPon România (2 luni)
Nu putem zice că calulatorul este problema pentru un defect de memorie. Cauzele acestora fiind infinite, inclusiv setări, sau dacă modului este prea performant ar putea să nu funcționeze decât cu cele mai agreabile plăci de bază. Colegii de la dep. garanție sunt profesioniști, ei nu decid dacă modulele sunt defecte doar pe baza informației că "nu a mers în 3 calculatoare". Modulele sunt supuse unor teste extensive și conforme cu prevederile de testare, singurul mod de a greși fiind dacă s-a raportat incorect problema modulelor și au cercetat doar aspectul respectiv.
Metoda standard de diagnosticare este de a verifica modulele cu componentele cu care face probleme, motiv pentru care v-am asigurat această posibilitate. Nu este un detriment, ci denotă angajarea noastră pentru a identifica problema posibil comunicată defectuos din partea dvs..
Serviciul de garanție este disponibil până la perioadele specificate pe hârtia de garanție în cazul în care doriți rezolvare prin cooperare.
Recenzie negativă pentru Ipon România
Am avut o experiență foarte neplăcută cu serviciul de garanție al Ipon România. Am trimis un mouse la garanție acum aproape 3 săptămâni, după ce scroll wheel-ul a încetat să funcționeze corect în prima săptămână de utilizare, iar click dreapta s-a rupt complet. După trei zile am primit un singur update, iar apoi tăcere totală timp de aproape trei ... Mai multe detalii »săptămâni.
În cele din urmă, am primit un email în care mi s-a comunicat că garanția a fost refuzată, cu explicația vagă că problema ar fi fost cauzată de mine, deși defectele apăruseră extrem de rapid, fără uzură normală. Mouse-ul mi-a fost returnat exact în aceeași stare în care l-am trimis, fără să fie reparat sau înlocuit.
Lipsa de comunicare și refuzul unei garanții evident justificate arată o atitudine complet neserioasă față de clienți. Nu recomand acest magazin dacă aveți nevoie de suport real pentru produsele achiziționate.
iPon România (4 luni)
Ne pare rău de probleme, dar ați interpretat greșit garanția. Ați trimis un produs clar deteriorat fizic, care nu cade sub regulile de garanție. Producătorul este responsabil pentru garanții, el l-a refuzat, nu noi. Produsul nefiind în garanție, am încercat să o rezolvăm alternativ, dar producătorul nu a fost agreabil. Suntem triști că aruncați vina pe noi din cauză că nu sunteți la curent cu regulile de garanție. V-am oferit și transport internațional gratuit care nu v-am imputat, și nici nu v-am încărcat cu cost de stocare pentru produsul refuzat de dvs., dar se pare că bunăvoința nu este niciodată răsplătită.
Am ajuns la concluzia că magazinul vinde produse refurbished. Am dat retur un ceas Smart și l. am primit înapoi exact la fel, primind un email din câteva cuvinte cum că ceasul este in regulă, iar in colet in cutie este o foaie in ungurește... din care nu înțeleg un cuvânt. Eu am scris totul în engleză... NU SUNT DE INCREDERE. EI STIU CA PRODUSELE SUNT REFOLOSITE/ RETURNATE DE ALTII. știa... Mai multe detalii »u de la bun început când am cerut refund și mi. au spus că "sa vedem daca e defect"... și "nu au găsit nimic defect"! !! !!
iPon România (2 luni)
Refurbished înseamnă produs vândut care a fost folosit și repus la vânzare cu menționarea acestui detaliu. Un produs trimis în garanție și returnat cu mențiunea că problema specificată nu s-a găsit, nu are legătură cu titlul folosit de dvs. . Manualul produselor se poate găsi și online, iar faptul că nu am găsit eroarea specificată de dvs. înseamnă doar că ați omis detalii sau nu ați analizat problema corect. Sugerăm a reformula această recenzie și a prezenta fapte adevărate, mai ales că produsele nu sunt ale noastre ci furnizorii vând produsele lor prin noi, iar prin contract sunt obligați să furnizeze noi și sigilate.
În caz că serviciul de garanție va comunicat scurt și la obiect că problema nu este găsită, nu înseamnă că procesul nu o puteți cere din nou, singura obiecție fiind să fie trimis înapoi cu aceași problemă. Vă rog a verifica și identifica problemele în detaliu, a accesa manualul online, și pe baza acestora să refaceți cererea, dacă problema nu este una cauzată de utilizator.
.... din ianuarie 2024 de cand am cumparat (#2402621) astept factura produsului !
Acum, octombrie2024, am nevoie de factură pentru ca produsul este in garanție si s-a defectat iar iPon ma trimite pentru service la producător care nu este in Romania ! !! ! Dau 1 - 3 - 5 stele sperand ca primesc factura in timp util .....
iPon România (5 luni)
Nu v-am trimis la service oficial. Produsele se rezolvă prin noi. Strict. Posibil ați înțeles greșit mesajul?
Factura nu este necesară, doar numărul acestuia, pentru identificarea produsului. Acest document este trimis la toată lumea obligatoriu, prin e-mail, la expediere.
Factura a fost însă retrimisă imediat cupă ce l-ați cerut, vă rog a citi și verifica mesajele atent, pentru că comunicarea cu dvs. este extrem de grea, și omiteți toate informațiile trimise.
Adițional, vă rog a nu împărtăși public numere de comenzi, pentru că sunt cazuri în care unii au trăit cu oportunitatea și au abuzat cu folosirea acestora.
Am cumparat un air fryer xiaomi 3. 5l, a venit cu defect la display, afisajul se vede 10%. Produsul a fost resigilat vândut ca nou. Nu am timp sa umblu dupa curier sa il returnez.
Prima oara cand cumpar un produs si imi vine defect. Nu recomand acest magazin!
iPon România (6 luni)
Ne pare rău de incident, dar câteodată este posibil ca furnizorii să trimită produse de genul din greșeală.
În acest caz, produsul se schimbă automat, și nici nu este necesar să umblați după curier!
Conform Termeni, aveți acces la curier gratuit trimis de noi, completând doar formularul de la capătul acestei pagini: https://ipon.ro/curiergarantie
OK - cumparat pe firma procesor AMD 7950x3D la pret bun. Livrarea mai rapida decat era estimat. Produs nou sigilat, ambalat OK si cu factura.
Un magazin de evitat! !Pe partea de garanție sunt inexistenți! Trimis cerere pt ridicare produs defect, Xiaomi Trueclean W10 ultra, fără răspuns.
iPon România (9 luni)
Din păcate nu am primit nici o cerere de genul pe căi oficiale.
Vă rugăm a încerca a ne contacta în mai multe moduri dacă aveți o urgență de genul, înainte de a posta iresponsabil.
Metoda de rezolvare a garanței este clar specificată pe hârtia de garanție, în Termeni și pe orice pagină al site-ului nostru, în meniul Informații de garanție.
Procesul este automat, fiind necesar doar comanda curierului gratuit de garanție. Din păcate nu ați cerut deloc acest serviciu.
Am comandat de la iPon o carcasa PC miercuri noaptea (practic joi) si luni a fost livrata la usa la etajul 4. Erau singurii cu un timp de livrare estimativ de ~7 zile, pe cand celelalte magazine 14+ zile, asa ca am comandat de la ei.
Estimativul initial era de 7-9 zile calendaristice, dar carcasa a fost livrata dupa 5 zile calendaristice (3 lucratoare).
Am platit ramburs deoarece par... Mai multe detalii »erile negative de aici m-au speriat. 20 de RON transportul din Ungaria cu tot cu taxa administrare ramburs.
Foarte prompti, carcasa perfecta, curierul de treaba.
Am primit automat factura si certificatul de garantie 24 luni pe adresa de email prin care m-am inregistrat, cu datele pe care le-am introdus eu la plasarea comenzii.
Mare recomandare din partea mea!
Am comandat o boxa de la Divoom , a ajuns repede si impachetata foarte bine.
E prima mea comanda pe acest site da clar nu va fi ultima .
Multumit de achiziție !