Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Transfer bancar |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre HiFiStore! In opinia mea acest magazin...
O echipa foarte neserioasa! Am comandat de o luna un monitor, dupa ce am vazut ca intrzie asa mult comanda am luat legatura cu ei, moment in care un angajat mi-a spus ca a fost predat curierului si ca o sa verifice sa vada in ce stadiu este comanda, urmand sa revina cu un telefon. A doua zi am revenit eu cu un telefon pentru a vedea ce anume s-a întâmplat, unde am vorbit cu o doamna care... Mai multe detalii » se incurca in minciuni. In prima faza mi a zis ca urmeaza sa vina curierul sa ridice coletul, dupa mi-a spus ca venise curierul dar a fost o problema cu depozitul celor de la firma de curierat si cum ca acestia au ratacit monitorul. Cert este ca nici pana acum nu am intrat in posesia produsului care este platit de cand am facut comanda. Sa nu va mai spun si despre atitudinea lor care este una execrabila, doamna fiind foarte ofensata iar in timp ce ii spuneam ca nu este normal ce se intampla a inceput sa zica in continuu , , Dadada, multumesc o zi buna” urmand sa incheie apelul cu mine. Eu una va recomand sa va ganditi de 10 ori daca sa comandati de la ei.
Am plasat o comanda , si nu am primit produsul . La nr afisat nu raspunde nimeni. Trageti voi concluziile
Bună dimineața
Acești hoți și mincinoși
Am comandat o mașină de spălat în valoare de 5075 lei și am primit o mașină de spălat la 3200 lei
Mau contact cei de la această firma și cu o nesimțire maxima doreau sa ma convingă ca această este o mașină de spălat care este mult mai bună decât cea comandă de mine
Am comandat un produs, cu un pret umflat, 2 saptamani nici un semn. Apoi a ajuns, era un produs care semana aproximativ cu cel din poza, dar era diferit. Sunt niste hoti.
Niste hoti care vand produse cu defecte sau poate destocaje luate din vest. O sa le fac reclamatie.
Am achiztionat un aspirator Dyson de la ei care s-a defectat dupa relativ scurt timp. L-am trimis catre Hifistore (Sibiu) pt. ca ei, la randul lor, sa-l trimita la reparat in Germania la Dyson. Cei de la Hifistore nu mi-au raspuns la mail-uri sau telefon pt. a-mi spune care este status-ul acestei reparatii.
Sunt foarte neseriosi, nu recomand acest comerciant deloc. Tocmai am facut plan... Mai multe detalii »gere la ANPC pentru a incerca sa-mi obtin produsul reparat.
Daca, totusi, vreti sa achizitionati ceva, evitati aspiratoarele Dyson sau produse similare pentru care ei nu ofera garantie locala.
Foarte neserios! Am cumparat o friteuza si dupa o lună de zile am intampinat probleme cu ea, am sunat la ei, mi am exprimat nemulțumirea si au considerat că ar fi ok sa mi închidă telefonul in nas si sa nu mai răspundă.... De evitat aceast site
Sincer, inainte sa cumpar am vazut unele recenzii negative si eram putin nedumerit. Initial am apelat pentru a verifica stocul produsului (o boxa hifi). Un domn a confirmat ca produsul se afla pe stoc si am cerut informatii referitoare la livrare, daca se putea livra in ziua urmatoare. Ulterior am plasat comanda, platind online. Desi era destul de tarziu (17: 45) , i-am rugat daca e posi... Mai multe detalii »bil sa se tina cont de ce am discutat referitor la livrarea in ziua urmatoare.
Nu ma asteptam sa ajunga ziua urmatoare, dat fiind ca nu am primit nici AWB. Dar supriza mea a fost cand am primit mesaj de al curier in vederea livrarii produsului.
Prin urmare, boxa a ajuns intacta, cutia sigilata si toate accesoriile si cablurile in pachet.
- Singurul minus in acest caz sunt preturile de livrare si faptul ca deocamdata nu am primit factura, doar proformele generate de site. I-am contactat in privinta aceasta pe mail si astept raspuns de la ei.
Nu ofera garanție la produsele Dyson! Trebuie sa le trimita in Germania (costuri si timp pierdut).
Nu raspund la email si nici la telefon.
Am facut initial comanda la acest magazin si am retinut ca se numeste HIFISTORE. Dorind sa regle, emtez factura am incercat sa iau legatura prin telefon dar telefonul mentionat pe sit este tot timpul inchis , iar pe emil nu mi s-a raspuns nici acum dupa cca 10 zile. Ca urmare, m-am adresat EMAG, am facut comanda si nu am realizat ca Expert Audio este HIFISTORE ca renuntat la comanda. P... Mai multe detalii »rima mea impresie este extrem de corecta. Astazi am primit expresorul de cafea DELONGHI Magnifica-am doit acest model pentru ca am unul in SUA si sunt extrem de multumita si am dorit sa am unul si aici. Expresolu NU functioneaza si am si foarte , foarte mari baniieli ca nici nu ar gi nou. Toata cafeaua o imprastie in interior , in cana curgind cu greu si timp indelungat citeva rare picaturi.
Este realmente o bataie de joc si am si completat fisa de retur. Aveti grija ce comandati la aceasta firma de apartament total neserioasa.