Despre noi |
---|
Echipa epantofi.ro este formată din oameni plini de pasiune și angajament. Ne bazăm pe profesionalism și ne concentrăm pe domeniul în care suntem cei mai buni – vânzarea de încălțăminte. Suntem pe piață de peste 20 de ani, oferind produse atent selecționate, ale celor mai bune branduri internaționale. Asortimentul nostru este constant îmbogățit cu cele mai exclusiviste mărci. Dar pentru noi cel mai important și valoros aspect este reprezentat de opiniile pozitive și calificativele mari din rețea. Actual suntem unul dintre cele mai mari magazine on line din Polonia care se specializează în vânzarea de încălțăminte și accesorii și dorim să oferim produsele noastre și clienților din România. |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre epantofi.ro! In opinia mea acest magazin...
Dacă faci un retur, te duc cu vorba cât de mult pot pentru a nu returna suma de bani. Ba ca nu e bun contul bancar, ba ca urmează sa primești banii, numai vorbe goale.
Cel mai bine e ca aceste situații sa fie raportate catre politie și organele competente, pentru ca de moment ce tu trimiți produsul înapoi și nu îți primești banii, este furt.
Ceea ce urmează sa și fac.
Este ultima d... Mai multe detalii »ata când am cumpărat ceva de la magazinul asta, dacă se poate numi asa.
epantofi.ro (2 săptămâni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
un site de ..., pe langa ca au trimis alti adidasi decat am comandat(pe langa ca erau si alt model erau si fake pe deasupra) acum la retur am ramas si fara adidasi si fara bani si trebuie sa astept 14 zile dupa banii mei deoarece ei mi-au livrat coletul din RO in 2 zile dar returul ce sa vezi ca merge in Polonia 14 zile! i-am informat despre situatie ca vreau sa returnez adidasii livrat... Mai multe detalii »i gresit si sa imi trimita ce am comandat si replica a fost ca ei nu opereaza schimburi, pai ce schimb daca nu ati livrat ce am comandat! daca vreti sa va tepuiti comandati de la ei pentru o experienta de neuitat
epantofi.ro (2 săptămâni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Toate produsele noastre sunt noi, originale, le luăm direct de la producător și sunt livrate clienților noștri cu toate însemnele și în cutia producătorului. Fiecare produs disponibil în ofertă include 24 de luni garanție din partea producătorului.
Îndeplinim toate standardele în ceea ce privește grija pentru produsele comercializate. Asupra calității produselor expediate către dumneavoastră veghează Departamentul de Control al Calității. Asigurăm că produsele pe care le comercializam și livrăm sunt complet sigure. Din verificările efectuate, coletul pentru retur a ajuns în depozitul firmei de curierat în data de 04/07.
Întreaga procedură de retur din momentul în care ați predat coletul curierului durează aproximativ 14 zile calendaristice.
Echipa epantofi.ro
Am făcut comandă pe o pereche încălțăminte, am mers la Easybox să ridic comanda și surpriza prețul cerut era mult mai mare fata de cel de pe site, Epantofi nu sunt serioși deloc încerca să te însele cat pot de mult, unele lucru sunt importate din Turcia copie 1: 1 …. aveti mare grijă
epantofi.ro (1 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Pentru a verifica problema întampinată, avem rugămintea să ne transmiteți aceste informații impreună cu numărul comenzii, pe email la adresa: info@epantofi.ro.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
Dupa spalarea mmanuala a unei perechi de adidasi unul dintre ei si-a schimbat culoarea efectiv de zici ca era din alte pereche, auvramas 2 doar cele 3 dugi aceiasi culoare, raspunsul lor nu se spala se curata. Mentionez ca este o pereche de la addidas de 400 ron.
epantofi.ro (1 luni)
Bună ziua,
Va mulțumim pentru feedback si nota acordata. Ne pare rau pentru aceasta situatie neplacuta. Pentru a putea depune o reclamație pentru un produs achiziționat de la noi și deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns, vă rugăm să completați formularul online de reclamații cu toate informațiile solicitate. Procedura o regăsiți pe site-ul nostru accesând acest link: https://epantofi.ro/b/garantie.
După completarea formularului de reclamații online, dacă toate datele solicitate sunt corecte și complete, în aproximativ 14 zile primiți un răspuns cu privire la reclamația depusă.
Cu respect, Echipa epantofi.ro
Am comandat o pereche de sandale keen si la descriere spune piele naturala nubuc, NU e piele nimic, talpa antiodor si put groaznic, miroase piciorul ca de la slapii chinezesti de 2 lei
Dezamagita maxim si din pacate NU sunt ieftine. am vazut de cand am deschis cutia ca nu e piele dar am zis sa le dau o sansa, cand am vazut ca si miros, dezamagirea e totala
epantofi.ro (1 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Dacă produsul nu este pe placul dumnevaoastră vă putem ajuta cu retur gratuit și restiuirea sumei de bani achitată pe produs. Va rugăm sa ne contactați la adresa info@epantofi.ro, oferindu-ne numărul comenzii și adresa de la care doriți ridicarea produsului. Vă mulțumim.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
Am comandat in 2023 o pereche de pantofi sport Columbia, pe care i-am purtat de maxim 20 ori. S-a rupt captusala interioara, iar la o privire mai atenta am vazit ca se rup si la exterior.
Sunt Fake-uri 100%.
Nu mai cumpar de pe acest site .
epantofi.ro (2 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată.
Toate produsele noastre sunt noi, originale, le luăm direct de la producător și sunt livrate clienților noștri cu toate însemnele și în cutia producătorului. Fiecare produs disponibil în ofertă include 24 de luni garanție din partea producătorului.
În cazul în care întampinați probleme cu produsele comandate se poate depune o reclamație în acest sens. Mai multe detalii despre soluționarea reclamațiilor puteti gasi aici: https://www.epantofi.ro/garantie
Vă dorim o zi bună! Echipa epantofi.ro
Am comandat 3 perechi de incaltari, una singura fara probleme. Celelalte, nu... Concret, perechea de Adidas Superstar comandata marimea 43. 5 este mult mai mica decat alta pereche pe care o detin, acelasi brand, aceladi model, achizitionata din magazin Adidas oficial... La fel si cu perechea de mocasini Tommy Hillfiger... Concluzia mea, vand fake uri... Problemele au continuat insa... re... Mai multe detalii »tururile sunt de 14 zile in aer, coletele aparand inca in livrare... Probabil banii inapoi ii voi primi la anul.... De departe cel mai jalnic magazin online. Reducerile acelea marketate probabil sunt pt ca vand multe produse de calitate inferioara. Prima si ultima oara cand comand de la ei.
epantofi.ro (2 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Toate produsele noastre sunt noi, originale, le luăm direct de la producător și sunt livrate clienților noștri cu toate însemnele și în cutia producătorului. Fiecare produs disponibil în ofertă include 24 de luni garanție din partea producătorului. Lucrăm cu numere europene, iar fiecare produs are un calapod diferit. Vă rugăm să verificați tabelul de mărimi în cm de pe site-ul nostru.
Dacă doriți, puteți returna produsul în termen de 30 de zile de la data livrării coletului. Va rugăm sa ne contactați la adresa info@epantofi.ro, oferindu-ne numărul comenzii și adresa de la care doriți ridicarea produsului. Vă mulțumim.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
Am comandat în 22. 03. 2023 o pereche de pantofi sport Puma.
Dezamăgirea mea a fost să descopăr că nici la un an de la achiziție, o pereche de încălțări de brand, calitative și originale, după cum afirmă magazinul epantofi. ro că vinde, să le crape tălpile și să facă găuri.
Am descoperit o piatră în talpă, care a căzut accidental când îmi stergeam pantofii.
Și nu, tălpile nu sunt c... Mai multe detalii »u relief, ca să pătrundă pietricele în acestea. Sunt plate. Piatra a intrat în crăpătură.
Și nici măcar nu le-am purtat lunar, pentru că sunt doar pentru perioada caldă a anului.
De vreme cu ploaie nici nu mai vorbesc - cu așa tălpi, de parcă umblu desculț.
Comparativ cu încălțările altui brand din același segment de preț, acestea cu siguranță nu sunt originale. Nu poate un produs original să se comporte așa!
epantofi.ro (3 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplăcută și ne cerem scuze.
Toate produsele noastre sunt noi, originale, le luăm direct de la producător și sunt livrate clienților noștri cu toate însemnele și în cutia producătorului. Fiecare produs disponibil în ofertă include 24 de luni garanție din partea producătorului. Puteți înregistra o reclamație online pentru produsul menționat, accesând pagina: https://epantofi.ro/b/garantie.
În cazul în care problema dvs. nu a fost rezolvată vă rugăm să reveniți cu numărul comenzii pe adresa noastră de email info@epantofi.ro.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
Am comandat online o pereche de pantofi sport Salomon Alphacross 4 care după o perioadă scurtă au început să se dezintegreze. Am returnat produsul în 27. 02. 2024 și s-a confirmat defectul, urmând să primesc banii achitați in cont, ceea ce nu s-au întâmplat nici în ziua de azi. Foarte neprofesionist și umilitor , urâtă experiență!
epantofi.ro (3 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Am verificat situația dumneavoastră iar între timp a fost rezolvată, fiind restituita suma pentru produsul reclamat. Dacă vă mai putem oferi alte informații va rugăm sa ne contactați la adresa: info@epantofi.ro
Cu respect,
Echipa epantofi.ro
Am comandat o geanta guess si un portofel calvin klein, am platit on line cu cardul si surpriza ... cand am primit coletul am primit doar geanta, portofelul nu era in colet. Le am trimis cateva emailuri, vreo 3 zile, si mi raspundeau foarte greu, spunandu mi ca mi au redirectionat email catre compartimentul care se ocupa de asa ceva, ca in final sa mi spuna ca ei mi au trimis portofelul ... Mai multe detalii »dar de vina sunt cei de la curierat, de la GLS. NU COMANDATI, eu MI AM LUAT ȚEAPA PE EPANTOFI
epantofi.ro (4 luni)
Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Am verificat situația dumneavoastră iar între timp a fost rezolvată, fiind restituită suma de bani pentru portofelul Calvin Klein. Noi am depus o reclamație către GLS în acest sens, deoarece, conform verificărilor video, portofelul a fost împachetat în coletul dvs. Dacă vă mai putem oferi alte informații va rugăm sa ne contactați la adresa: info@epantofi.ro
Cu respect,
Echipa epantofi.ro