epantofi.ro

epantofi.ro
Denumirea firmei
MODIVO S.A.
Anul fondarii:
2000
Tel.:
+4 0371783601
2
22
2
0
6
101
Despre noi
Echipa epantofi.ro este formată din oameni plini de pasiune și angajament. Ne bazăm pe profesionalism și ne concentrăm pe domeniul în care suntem cei mai buni – vânzarea de încălțăminte. Suntem pe piață de peste 20 de ani, oferind produse atent selecționate, ale celor mai bune branduri internaționale. Asortimentul nostru este constant îmbogățit cu cele mai exclusiviste mărci. Dar pentru noi cel mai important și valoros aspect este reprezentat de opiniile pozitive și calificativele mari din rețea. Actual suntem unul dintre cele mai mari magazine on line din Polonia care se specializează în vânzarea de încălțăminte și accesorii și dorim să oferim produsele noastre și clienților din România.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre epantofi.ro!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
16.8 %
1.5 %
0.0 %
4.6 %
77.1 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Am comandat o geanta guess si un portofel calvin klein, am platit on line cu cardul si surpriza ... cand am primit coletul am primit doar geanta, portofelul nu era in colet. Le am trimis cateva emailuri, vreo 3 zile, si mi raspundeau foarte greu, spunandu mi ca mi au redirectionat email catre compartimentul care se ocupa de asa ceva, ca in final sa mi spuna ca ei mi au trimis portofelul

 

epantofi.ro (2 zile)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Am verificat situația dumneavoastră iar între timp a fost rezolvată, fiind restituită suma de bani pentru portofelul Calvin Klein. Noi am depus o reclamație către GLS în acest sens, deoarece, conform verificărilor video, portofelul a fost împachetat în coletul dvs. Dacă vă mai putem oferi alte informații va rugăm sa ne contactați la adresa: info@epantofi.ro
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

Groaznică experiență! !! ! Am făcut o comandă iar după două săptămâni încă nu a ajuns… Am pierdut timp scriind pe chat…aproape zi de zi pentru a afla informații cu ce se întâmplă… TOTUL în zadar! !! FOARTE NESERIOȘI! !! NU RECOMAND! !! !!

 

epantofi.ro (2 săptămâni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Pentru a verifica problema întampinată, avem rugămintea să ne transmiteți solicitarea pe email la adresa: info@epantofi.ro.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

degeaba au produse bune pe modivo. ro daca respectul fata de clienti este ZERO! prima data la inscriere am primit un mesaj cu reducere de 15% la prima achizitie. TZEAPA! cuponul este valabil la produsele dorite de EI, nu cele dorite de VOI! Apoi am primit comanda, o cutie cu 3 tricouri Hugo Boss, scumpa! Am primit coletul desfacut, cutia din pachet rupta, a fost umblat in pachet iar pach

 

epantofi.ro (3 săptămâni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Situația dvs. este în verificare în cadrul departamentului de logistică pentru a se stabili cum a fost împachetat coletul dvs. Vă asigurăm, ambalăm produsele corespunzător, însă, în cadrul transportului efectuat de compania de curierat, uneori coletele pot fi deteriorate, din păcate. De asemenea, verificăm situația și împreună cu compania de curierat care s-a ocupat de livrarea comenzii dvs. pentru a stabili cu exactitate ce s-a întâmplat. Revenim la dvs. în cel mai scurt timp pe e-mail cu detalii suplimentare.
Cu respect,
Echipa MODIVO.RO

Părerea Cumpărătorului

incerc fara succes sa fac un retur din meniul contului dar .... surpriza: msg "Nu există nicio comandă asociată în prezent cu contul tău care să poată fi returnată. " nu exista formular in colet sau alta varianta iar in meniul de comenzi nu exista optiune de retur asociata comenzii nici macar in aplicatie; te arunca la infinit in aceeasi pagina de info cum sa faci dar.... nu poti face ni

 

epantofi.ro (3 săptămâni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Avem rugămintea să ne transmiteți solicitarea dvs.pe email la adresa: info@modivo.ro iar noi vom înregistra un ordin de ridicare gratuit pentru comanda dvs. Ne pare rău pentru neplăcerile create.
Echipa MODIVO.RO

Părerea Cumpărătorului

Promoting leather products which are not leather (the actual producer even says so on their website that the product is imitation leather).
Process for returning items is broken. Courier collects the product but does NOT leave any proof of doing so.

 

epantofi.ro (3 săptămâni)

Dear Client,
Thank you for your feedback and rating. To check the problem encountered, we ask you to send us the request by email to the address: info@modivo.ro
Respectfully,
MODIVO.RO TEAM

Părerea Cumpărătorului

Te pun sa iti platesti returul produselor. Mi se pare cel mai trist lucru, sa platesti ca adidasii cumparati online nu corespund cerintelor descrise pe site.
Alta comanda de la mine nu vor mai vedeaz eu nu platesc pentru greselile lor la fiecare comanda

 

epantofi.ro (1 luni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Returul înregistrat online pe site-ul nostru e gratuit. Mai multe detalii regăsiți accescând pagina: https://epantofi.ro/b/returnare. În cazul în care nu reușiți, avem rugămintea să ne transmiteți solicitarea pe email la adresa: info@epantofi.ro.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

FAKE-uri, nu cumpărați de pe acest site, nu sunt originali, dezamăgită

 

epantofi.ro (1 luni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Toate produsele noastre sunt noi, originale, le luăm direct de la producător și sunt livrate clienților noștri cu toate însemnele și în cutia producătorului. Fiecare produs disponibil în ofertă include 24 de luni garanție din partea producătorului. Mai multe detalii aici: https://www.epantofi.ro/garantie. Dacă produsul ales de dvs. nu este pe placul dvs., vă putem ajuta cu returnarea acestuia, returul fiind gratuit. Vă rugăm sa ne contactați la adresa: info@epantofi.ro
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

Pana cand nu am oferit o recenzie urata pe acest site, nu mi-au acceptat rewievul, acum dupa ce l-au acceptat, au trecut mai bine de 2 saptamani de cand am trimis pantofii si nu am primit nici un leu, e o mare țeapa, nu dau nici banii inapoi si produsele lasa de dorit maxim

 

epantofi.ro (1 luni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare sincer rău pentru experiența neplacută. Am verificat situația dumneavoastră iar între timp a fost rezolvată, fiind restituita suma achitată. Dacă vă mai putem oferi alte informații va rugăm să ne contactați la adresa: info@epantofi.ro
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

Am comandat mărimea 41 și am primit 43. Produsul era etichetat greșit, pe pantofi scria clar 43.

Produsul NU se poate SCHIMBA chiar dacă era greșeala lor. Trebuie să faci retur și plătești iar încă o pereche și să speri să nu fie greșită marimea trimisă : ). În plus, între timp am verificat prețul la pantofi și acum este cu 80 lei mai mare față de când (o săptămână) am comandat.

 

epantofi.ro (2 luni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare sincer rău pentru experiența neplacută. Pentru a verifica această situație, avem rugămintea să ne transmiteți solicitarea pe email la adresa: info@epantofi.ro cu datele comenzii efectuate de dvs.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro

Părerea Cumpărătorului

Este un magazin polonez - deci ca si cum ar fi chinezesc (desi exista 2 tipuri de magazine chinezesti, unele s-au ridicat, au licenta).
Are un site facut cu google translate, astfel incat, daca nu pui diacritice, nu-ti gaseste nimic. Si chiar si asa, trebuie sa pui mai multe filtre, ca sa ajungi la ce-ti doresti.
Daca ar fi dupa ei, ar trebui sa platesti in avans, cu metodele cele ma

 

epantofi.ro (2 luni)

Stimate client,
Vă mulțumim pentru feedback și nota acordată. Ne pare rău pentru experiența neplacută. Plata în avas poate fi efectuată prin PayU sau ApplePay, fiind platforme sigure pentru procesarea plăților utilizate și de alte magazine online. Dacă ați primit produsele în două colete, înseamă că acestea au fost disponibile în depozite diferite și din acest motiv au fost împachetate separat. Avem depozit în Polonia și România, din acest motiv, uneori comenzile clienților nostri sunt trimise în două colete. De asemenea, dacă unul din produsele primite nu este pe placul dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa info@epantofi.ro cu numărul comenzii și adresa unde doriți să vină curierul iar noi vă putem ajuta cu un ordin de ridicare gratuit prin curier. Ne pare sincer rău pentru experiența neplăcută. Feedback-ul dvs. ne ajută să ne verificăm și să ne îmbunătățim calitatea serviciilor.
Cu respect,
Echipa epantofi.ro