Spune-ţi părerea despre C - E_L! In opinia mea acest magazin...
Am comandat SSD extern Samsung T7 de 500GB.
Doamna care a preluat comanda a fost amabila si comanda a ajuns conform estimarii primite.
Am dat de curand o comanda pentru un produs de aproape 700 de lei, care aparea pe site-ul lor pe stoc. Banii mi-au fost retinuti, comanda confirmata, dar apoi n-am mai primit nicio notificare de la ei. Am observat dupa, pe site, ca mi-a fost anulata de catre ei fara nicio instiintare, in timp ce eu asteptam produsul. Am sunat la ambele numere de telefon de pe site de mai multe ori, dar n... Mai multe detalii »-a raspuns nimeni.
Salut. Aceeasi experienta neplacuta am avut-o si eu.
Am comandat in august 2020 un calculator custom build(specificatiile si pretul nu au importanta, era un produs bun). Dupa 2 luni inevitabil s-a defectat si l-am trimis in garantie, undeva pe 22 septembrie 2020.
Astazi, 13 februarie 2021 inca "se afla" in garantie. Jalnic!
Returul e un cosmar, trebuie sa dai mail, sa astepti aprobarea returului, sa pui produsul la curier si sa i anunti din nou cu AWB si nr de referinta. UN COSMAR, EVIDATI ACEST MAGAZIN! !! ! Dupa aia mai stai 2 saptamani sa ti vireze banii in cont (inapoi pe card NU se poate). Jalnici! !
Nu trimiteti produsele la garantie! ! Ramaneti fara ele!
Foarte slab, întârzieri în livrare, nu răspund la mesaje ori reclamații, doamne feri de o garanție că renunți la tot.
Nu recomand!
Nu își asuma nici o responsabilitate pentru produse și pentru parteneri cum face emagul, dar iar garanția este 0 la produsele lor.
Mai mult nu poți găsii un operator sa vb el despre problemele tale.
ȚEAPĂ!
ASTA ESTE CEL. RO
Ma mir cum de i se permite sa mai existe asemenea firma
Am cumparat un espressor in 5. 11. 2020, 10 bauturi, peste 2200 lei. Din primul moment nu a livrat lapte pentru rpodusele care contineau lapte. Am pierdut cateva zile pana a venit curierul sa-l ridice pentru a merge in service. In service a stat aprox o luna si, urmare interventiilor mele, a fost adus de curier. In acel interval de timp petrecut in service am fost informat ca ar fi bine ... Mai multe detalii »sa ma interesez de situatia espressorului la o adresa indicata! !! Imediat dupa primirea produsului din service l-am dus personal in service pentru defectiunea nu fusese remediata. L-am ridicat, personal, dupa o saptamana si am constatat ca defectiunea nu fusese inlaturata, mai mult, recipientul cu lapte se umplea cu apa pe masura ce se incerca folosirea anumitor functii ale aparatului. Am transmis firmei cel. ro (vanzatorul) rugamintea de a schimba acel produs pentru ca eu, aveam nevoie de aparat. Nu au fost de acord si m-au trimis la plimbare, elegant, invitandu-ma sa ma adresei firmei de service.
Nu ai cu cine sa iei legatura, nu au telefon nu au puncte de lucru care sa fie vizibile, au adrese fictive si reprezinta O MARE TEAPA pentru comertul online, cu produse neconforme, dezinteresati de satisfacerea clientului, preocupati de obtinerea unor castiguri facile.
Cred ca organele de control ar trebui sa isi faca datoria!
Nepăsători față de clienți, nu au număr de telefon sau email, doar aplicația lor unde nu răspund sau răspund cu mesaje automate... Garanțiile de la cel sunt groaznice.... nu cumpărați de la acest site... și dacă este un preț mai ieftin pe site-ul asta.. recomand sa luați de pe alt site