C_E_L

C_E_L
Denumirea firmei
a
Anul fondarii:
2004
Adresa:
Bucuresti (Nu este punct de preluare)
Email:
2
18
1
0
2
60
Păreri

Spune-ţi părerea despre C_E_L!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
22.2 %
1.2 %
0.0 %
2.5 %
74.1 %
Toate părerile

Am cumparat o boxa on-line si am platit cu cardul la ridicarea din magazin. Ajuns acasa am constatat ca boxa nu corespunde specificatiilor , am incercat sa o returnez si nu am avut nicio sansa , nici macar cu ajutorul OPC, pt ca nu a fost livrata prin curier... WTF ! !! Nu va recomand acest magazin, sunt doar niste samsari. Pentru ei clientul este un fraier care trebuie pacalit si atat!

 

Am comandat online dar am platit la ridicare (pentru simplul motiv ca nu dau cardul de credit pe net). La retur au considerat achizitie normala cu toate ca ei VAND DOAR ONLINE si am ajuns la OPC.

 

Bataie de joc romaneasca:
Am comandat un telefon sambata (pret: 949 lei).
Am primit un mail de confirmare a cererii imediat, in cateva minute.
Am primit un mail de alocare a cererii la "Zaharia Ruxandra" luni seara (17: 40).
Marti seara (dupa ora 17) suna ca nu mai exista pe oferta, ca nu mai pot sa onoreze comanda si ca anuleaza. Verific cateva ore mai tarziu, au acelasi telefon

 

Un site, si servicii de frauda, nu pot trimite produs cumparat in 2016 in service ( garantie 36 luni ) pentru ca este eroare la factura , absolut imbecili si patetic inaceptabil fac sesizare la opc nu se paote asa ceva am produs stricat care trebuie trimis in service dar nu pot pentru ca site este stricat si nu raspunde nimeni la email INNACEPTABIL si incalca drepturi mele inaceptabil.

 

Am cumparat in data de 6. 10. 2017 un expressor automat Tchibo Cafissimo Latte Argento la o oferta de pret de 499 lei. De cand l-am pus in functiune am constatat ca tot curge pe dedesupt iar in ceasca cafeaua era mai putina decat trebuia sa fie. L-am dus in service pe data de 31. 10. 2017 pentru a vedea ce are. Mi sa spus ca in maxim 15 zile am un raspuns. Pe data de 22. 11. 2017 le-am s

 

UN magazin care NU tine deloc la calitatea serviciilor prestate. Am cumparat care avea o explicatie pe site si pe factura, dar realitatea e cu totul alta.
NU cumparati de la ei, iar daca aveti probleme cu produsele lor, faceti reclamatie direct la OPC, ca la ei pe site nu raspunde nimeni.

 

Toate comenzile online au fost onorate cu maximum de seiozitate si promptitudine. Daca am avut vreo problema, aceasta a fost imediat rezolvata. Am fost si la showroom, unde e o organizare impecabila si in ciuda aglomeratiei, personalul e amabil. Ma mira parerile negative, dar critica reala e intotdeauna constructiva.

 

Vand produse care apar in stoc... dar nu sunt! !! ! Mi se spune dupa 3 zile ca am comanda procesata si voi fi informata cand va fi expediata. Sumn dupa 7 zile si... aflu ca nu au produsele in stoc... si acum apar pe site ca avandu-le... dae ele nu sunt! !! Nu te anunta nimeni, astepti ca prostul, te amana fara explicatii... NU RECOMAND CEL! !! !! !! !! !! !!

 

Foarte multumit. Am primit comanda a doua zi, desi era weekend. Mail trimis pt fiecare etapa de procesare a comenzii. Poate ca ar trebui eliminata taxa de 3 lei pt deschiderea coletului.

 

Unul din cele mai slabe magazine care refuză dreptul de retur în cazul în care ai cumpărat din showroom-ul lor!

 
^