LOSI LMT Monster Truck 1: 8 4WD RTR Son Uva Digger (LOS04021T2)

LOSI LMT Monster Truck 1: 8 4WD RTR Son Uva Digger (LOS04021T2)

3 641,40 RON

Ofertele pentru produsul

 

LOSI LMT Monster Truck 1: 8 4WD RTR Son Uva Digger (LOS04021T2)

3 641,40 RON
+ 24,90 RON costul livrarii
Livrare: max 3 zile
spre magazin »
raijucarii.ro
Descrierea produsului
Caracteristici: Pentru fanii marilor monștri americani, există un model Losi LMT Monster Truck RC la scară 1:8 cu tracțiune integrală 4WD. Cu corpurile licențiate Grave Digger sau Son Uva Digger, nu vă veți teme de niciun obstacol. Mașina este echipată cu transmisie Spektrum Firma, emițător Spektrum DX3. Mașinile Monster Truck Show au o tradiție îndelungată în Statele Unite și au evoluat de la mașini de stoc modificate cu roți mari la speciali care au construcție tubulară originală, amortizoare pe gaz, un motor gigant cu până la două mii de cai putere, o transmisie specială, un caroserie laminată și roți gigantice cu anvelope speciale. Aceste utilaje au o greutate de până la 5 tone, o înălțime de 4 m, pot accelera rapid și pot sări la o înălțime de 7 m și o distanță de până la 40 de metri! În 1984 a luat ființă competiția Battle of the Monster Truck, iar în 1987 a fost înființată prima competiție oficială Monster Jam, cu reguli clare și un program de evenimente. Astăzi există aproximativ 300 de mașini de curse în seria Monster Jam. Printre legendele competițiilor Monster Jam se numără și ofertele speciale Grave Digger și Son Uva Digger. Aceste mașini legendare sunt oferite ca modele RC de Losi la scară 1:8. Au o construcție nouă de la zero, cadrul este format din laturi verticale din aluminiu de înaltă rezistență 6061-T6, între care sunt plasate electronica cu drive și baterie. Axele rigide față și spate sunt suspendate în patru puncte și susținute cu amortizoare de ulei cu cursă extra lungă. Mașina are un diferențial central, arbori canelați telescopici și articulații cardanice. Axele fixe au diferențiale conice clasice, care pot fi înlocuite cu altele fixe opționale dacă este necesar. Caroseria este rabatabilă, astfel încât aveți acces ușor la șasiu, electronică și baterie în orice moment. Farurile din față strălucesc, au iluminare LED integrată care este colorată pentru a se potrivi cu culoarea caroseriei. Unitatea este asigurată de un motor de curent alternativ Spektrum Firma 3150Kv 4P cu un regulator Spektrum Smart Firma 130A. Bateria este recomandată 2-3S LiPol cu conector IC5/EC5. Elementele electronice ale controlerului Spektrum Firma sunt acoperite într-un material special pentru ghiveci care împiedică pătrunderea umezelii sau murdăriei în electronice. Regulatorul este pornit și reglat cu butoanele de sub capacul de cauciuc. Motorul folosit are un design cu patru poli pentru funcționare lină și cuplu mare, arborele cu diametrul de 5 mm este plasat în rulmenți cu bile. Controlul este asigurat de un set RC cu un transmițător Spektrum DX3 și un receptor Spektrum SR315. Când utilizați o baterie SMART, transmițătorul indică tensiunea bateriei de unitate folosind LED-uri. Caracteristici ale modelului de mașină RC LMT Monster Truck 1:8 RTR Monster Truck 1:8 cu axe solide Licență oficială MT Monster Jam Șasiul este format din două plăci verticale de aluminiu Motor AC și regulator Spektrum Firma Roll cușcă din compozit cu caroserie Tehnologia Spektrum SMART Axe solide din mai multe piese Amortizoare cu ulei cu cursă extra lungă Diferenţial central cu roţi dinţate conice Diferențiale la scară 1:8 Diferențialele clasice de pe osii pot fi înlocuite cu o angrenare fixă Anvelope model Monster Truck Servo saver reglabil, servo 15kg. cm Spektrum S614S Detalii machete bazate pe mașina reală Jante modele 2 pozitii pentru reglarea suportului Wheelie Bar Pozițiile motorului presetate în funcție de tipul pinionului Bateria asigurată cu o bandă de elastomer de cauciuc Licență Monster Jam MT Corpurile Grave Digger și Son-Uva Digger sunt autorizate oficial de Monster Jam și Feld Motorsports. Laturile sasiu din aluminiu Cadrul șasiului este format din doi pereți laterali verticali din aluminiu de înaltă rezistență 6061-T6, care sunt conectați printr-o structură internă și formează un schelet rigid de care sunt atașate alte componente ale șasiului. Șasiul cu plăci verticale nu numai că are rezistență și durabilitate extremă, dar permite și configurații multiple de suspensie. Găurile de montare la distanța dintre motor Patul motorului este pregătit pentru a monta motorul cu diferite dimensiuni de pinion. Găurile din patul motorului stabilesc pasul exact atunci când sunt utilizate cu pinioane cu 12-16 dinți. Corp cu balamale Corpul este atașat la un cadru compozit care se pliază înapoi pentru un acces ușor la electronice și la baterie. În poziția închis, se fixează cu siguranțe de sârmă. Wheelie Bar cu două poziții de reglare În timpul accelerației, mașina se sprijină pe roțile din spate, prin urmare în spatele roților din spate se află o bară cu rolă de sprijin, care este depozitată în doi rulmenți cu bile. Bara poate fi presetată în două poziții. Turnare din mai multe piese a axei spate Designul axului din mai multe piese nu numai că are o funcție practică la întreținerea diferențialului, dar are și un aspect de machetă ca un adevărat monstru. Tijele de șasiu, amortizoarele și transmisia diferențială sunt atașate la punte. Diferenţial central cu absorbţie de şoc Un diferenţial central umplut cu ulei permite utilizarea unei puteri mari de antrenare cu protecţie suplimentară a elementului de amortizare Cush Drive. Cush Drive formează un elastomer de cauciuc care absoarbe șocurile dintre motor și roți, minimizând șocul transmisiei. Amortizoare cu cursă lungă Deoarece în timpul mersului există o răsucire considerabilă a axelor, amortizoarele trebuie să reacționeze în orice poziție, motiv pentru care au o cursă foarte lungă. Sunt pline cu ulei și au opritoare de cauciuc în cazul în care sunt împinse în poziția extremă. Opțional angrenaj fix În multe cazuri, utilizarea diferențialelor clasice poate să nu fie potrivită, puteți obține o aderență stabilă, de exemplu, atunci când conduceți pe o suprafață liberă, eliminând răsturnarea diferențialelor de osie. Acest lucru poate fi realizat în schimbul unui diferențial fix. Reglaj diferențiale Diferenţialele umplute cu ulei de silicon permit mai multe opţiuni de reglare pentru performanţe optime pe o varietate de suprafeţe. Densitățile de bază ale uleiului sunt de 100k față și spate și 500k în mijloc. Diferenţialul central vă permite să reglaţi distribuţia puterii faţă şi spate pentru performanţe optime pentru condiţii specifice. Roți Short Course cu butuc central înlocuibil Roțile stil Short Course cu un hexagon de 17 mm reduc greutatea de rotație a anvelopei. Este disponibil opțional un butuc central de 12 mm, astfel încât să puteți rula aceste roți pe mai multe mașini. Hexagoane opționale din aluminiu de 12 mm Un suport hexagonal din aluminiu de 12 mm este disponibil pentru LMT, astfel încât să puteți utiliza piese de schimb și anvelope de la mărci populare. Anvelope model Monster Truck Anvelopele pentru acest model au fost create și pe baza unor anvelope de camion Monster Jam reale. Se folosesc anvelope clasice cu model de săgeată, care au o aderență excelentă și s-au dovedit excelent pe o pistă liberă sau pe zgură. Salvator de servo reglabil Servo de economisire a servo reglabil vă permite să reglați rigiditatea manetei de direcție și să reglați fie rigiditatea pentru o direcție maximă, fie să setați o direcție mai moale care absoarbe în mare măsură șocurile și asigură o protecție maximă a servo. Detalii machetă Machete de esapament, caroserie sau cadre de iluminat completeaza modelul cu elemente care completeaza iluzia unui vehicul adevarat. Caroseria vine în culorile de curse Grave Digger sau Son Uva Digger. Cabina pilotului În mijlocul caroseriei, ca și în cazul monstrului mare, în structura cadrului se află un cockpit cu o figură de călăreț. Fixarea bateriei cu o bandă elastică LMT este echipat cu un sistem de fixare a bateriei folosind o bandă elastică universală de cauciuc care ține ferm bateria în loc, este flexibilă și, prin urmare, nu deteriorează bateria. motor AC Motor Spektrum Firma 3660-3150kv Alimentare 2-3 celule LiPol Carcasă din aluminiu cu anodizare neagră și logo Spektrum gravat Design rotor cu 4 poli cu 8 magneți Un arbore cu diametrul de 5 mm din oțel aliat este plasat în rulmenți cu bile Motorul este echipat din fabrică cu conectori placați cu aur de 4 mm pentru o conexiune fiabilă Canelura de la capătul arborelui motorului permite montarea sigură a pinionului Greutatea motorului este de 247g, putere 1300W Regulator de curent alternativ SPEKTRUM FIRMA 130A SMART 2S-4S Controlul modelului este asigurat de un controler SPEKTRUM FIRMA 130A SMART modern cu un microcontroler ARM Cortex M4 pe 32 de biți, care este capabil să capteze telemetria completă și să o transfere la receptor folosind un fir integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Controlerul citește informații despre tipul, temperatura și tensiunea celulelor bateriei direct din bateria Smart. Curentul, temperatura, tensiunea totală a bateriei Smart, tensiunea celulei bateriei Smart, temperatura bateriei, capacitatea rămasă și turația motorului sunt disponibile în timp real. Sistemul electronic este complet acoperit într-un material special pentru ghiveci care împiedică pătrunderea umezelii* sau murdăriei în electronice. Regulatorul este pornit și reglat cu butoanele de sub capacul de cauciuc. Controlerul conține un procesor ARM M4 rapid și puternic pe 32 de biți Regulatorul este impermeabil* Protecție la supracurent, protecție termică, sigură Deconectare automată LiPol la tensiune joasă Carcasă robustă din plastic, răcitor din aluminiu cu ventilator pentru eficiență ridicată BEC reglabil de înaltă performanță Conectori IC5 rezistenti, compatibili cu conectorii EC5 Spektrum SR315 DSMR Sport Noua generație de receptor SR315 DSMR Sport în versiunea micro cântărește doar 6g. Alegerea SmartSafe sau „Gas Failsafe, asociere cu buton. Tehnologia DSMR asigură gamă completă și răspuns rapid al receptorului. Design cutie cu colțuri rotunjite și greutate redusă Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere SmartSafe Failsafe și „Gas Mode sunt disponibile atunci când sunt asociate Protocol securizat de modulație DSMR și frecvență de cadre ridicată de 5,5 ms Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația de bord SPEKTRUM) Transmițător RC DSMR Spektrum DX3 2.4GHz Noul transmițător Spektrum DX3 RC are 3 canale și este compatibil cu sistemul de stabilizare Spektrum AVC și telemetria Spektrum Smart . Gamă excelentă, răspuns super rapid și rezistență ridicată la interferențe datorită tehnologiei exclusive Spektrum DSMR. Setarea rapidă a parametrilor necesari. Indicarea cu LED a stării de încărcare a acumulatorilor Smart de conducere din model Suport pentru sistemul de stabilizare Spektrum AVC Posibilitatea de a seta inversul, dimensiunea abaterilor și funcția canalului 3 Reglarea clapetei de accelerație și a canalului de direcție Datorită limitatorului de gaz, puteți limita viteza maximă a modelului pentru copii Ergonomic, usor Volan cu jantă din spumă pentru o ținere confortabilă Tehnologia Spektrum SMART Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart , care oferă mai multe informații despre model, funcționare mai ușoară și îngrijire a bateriei. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, sunt capabile să comunice între ele și să transmită telemetrie. Transmițătorul DX3 inclus arată starea de încărcare a bateriei Smart din model. Ca instrument de reglare, puteți afișa telemetria completă ( revoluții, viteză, temperatură și multe altele ): Prin adăugarea unui modul BT la transmițătorul setului DX3, care va permite conectarea modelului cu aplicația grafică clară Spektrum Dashboard pe un telefon sau tabletă. Prin utilizarea emițătorului universal Spektrum cu afișaj, de ex. DX5C. Puteți găsi mai multe informații despre tehnologia Smart în blogul nostru. Conținutul pachetului: Pachetul conține un model Losi LMT Monster Truck 4WD 1:8 RC complet asamblat cu componente instalate: controler Spektrum Firma 130A Smart, motor Spektrum Firma 3660-3150 rpm, receptor Spektrum SR315 DSMR 3CH, Spektrum . Transmițător Spektrum DX3 Smart. Caroseria finisată vopsită în culorile Grave Digger sau Son Uva Digger . Instruire în slovacă, manual EN, DE, FR, IT. Vă recomandăm să cumpărați: Pentru a pune modelul în funcțiune, este necesar să achiziționați 4x baterii AA pentru transmițător, o baterie de drive și un încărcător adecvat pentru bateria de drive. Baterii LiPo recomandate Modelul poate fi operat cu o baterie LiPo cu 2-3 celule. Acumulatorul trebuie să fie prevăzut cu un conector EC5 sau IC5. Pentru conducere normală, vă recomandăm o baterie LiPo cu 2 celule (7,4 V). Pentru conducere obișnuită, baterie LiPo Spektrum 7,4 V 5000 mAh cu tehnologie Smart sau Spektrum G2 7,4 V 5000 mAh cu tehnologie Smart G2 . Pentru viteza maxima posibila acumulator LiPo Spektrum LiPo 11.1 V 5000 mAh cu tehnologie Smart , sau Spektrum G2 LiPo 11.1 V 5000 mAh cu tehnologie Smart G2 . Acumulatoarele Spektrum cu tehnologie Smart reprezintă în prezent cel mai modern și mai sigur mod de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Puteți găsi beneficiile tehnologiei Spektrum Smart aici. Bateriile Smart G2 sunt și mai simple și mai sigure, datorită absenței unui conector de echilibru. În plus, bateriile G2 au o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Bateriile Smart G2 pot fi încărcate numai pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2. Baterii NiMH recomandate Bateriile NiMH nu sunt greu de manevrat cu precizie și, prin urmare, sunt potrivite dacă modelul de mașină RC este operat de copii (bateria NiMH nu este distrusă prin descărcarea completă). Cu toate acestea, acumulatorii NiMH nu au o astfel de performanță. Încărcătoare recomandate atât pentru bateriile convenționale, cât și pentru cele inteligente Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât bateriile Smart și Smart G2, cât și bateriile convenționale. Încărcătoarele Smart vândute anterior acceptă și Smart G2 după actualizare. Încărcător de rețea Spektrum S155 cu o singură ieșire 1x 55W. Încărcător de rețea Spektrum S1100 cu o singură ieșire 1x 100W. Încărcător de rețea Spektrum S2100 cu două ieșiri 2x 100 W. Încărcător de rețea Spektrum S1400 cu o ieșire 1x 400 W. Accesorii pentru funcționare normală Pentru funcționarea normală a modelelor RC, aveți nevoie de lipici pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei siliconic pentru amortizoare. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de instrumente pentru mașini RC. Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Vă recomandăm Robitronic Tire Glue din oferta noastră - vezi accesorii recomandate. Uneori este necesar să adăugați ulei siliconic la amortizoarele modelului și să schimbați uleiul în diferențiale. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt furnizate kituri de reparații sau piese individuale. Din selecția noastră de uleiuri siliconice, recomandăm uleiurile siliconice TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate. Lipiciul pentru șuruburi este necesar pentru întreținerea de rutină. Șuruburile înșurubate în materialul metalic (de exemplu, șuruburi ale motorului, șuruburi de reglare a pinionului) trebuie să fie asigurate împotriva slăbirii cu acest adeziv. Ambalaj de protectie pentru acumulatori Ambalajul de protecție este conceput pentru a limita riscul asociat cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot, menținând în același timp dimensiuni mici și greutate redusă, să furnizeze curenți mari de descărcare și să aibă o capacitate mare pentru o perioadă lungă de condus. Dimpotrivă, bateria LiPo este deosebit de susceptibilă la deteriorări mecanice.

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.