Plug In Digital Fleet Commander Pacific (PC) Jocuri PC

Plug In Digital Fleet Commander Pacific (PC) Jocuri PC

92,24 RON

Ofertele pentru produsul

 

Plug In Digital Joc Fleet Commander: Pacific cod de activare Steam

92,24 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
xupe.ro

Evoluţie preţ

Puteti obtine informatii privind evolutia pretului
 
preţ minim
 
preţ mediu

Alerta pret

Serviciul Alerta pret va anunta daca pretul produsului ales scade sub suma precizata.
Pretul minim actual al produsului: 92,24 RON

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse Plug In Digital: Plug In Digital Jocuri PC

Take-Two Interactive Sid Meier's Civilization IV Warlords DLC (PC) Jocuri PC de la 33,11 RON Take-Two Interactive Sid Meier's Civilization IV Warlords DLC (PC) THQ Supreme Commander (PC) Jocuri PC de la 42,09 RON THQ Supreme Commander (PC) Electronic Arts Anno 1503 [Gold Edition] (PC) Jocuri PC 127,40 RON Electronic Arts Anno 1503 [Gold Edition] (PC) Ubisoft The Settlers II [10th Anniversary] (PC) Jocuri PC de la 38,08 RON Ubisoft The Settlers II [10th Anniversary] (PC)
Descrierea produsului
Categorie joc Strategie

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Jocul este un joc pe rând, sistem I GO U GO cu faze alternante. Puteți juca hot seat, împotriva AI sau în modul multiplayer. Jocul contine: o secvență de joc pe ture, SUA având un mic avantaj de a juca pe locul al doilea, în timp ce au încălcat codul inamic, permițând contra-mișcări interesante, toate navele de luptă principale, transportoarele și crucișătoarele grele ca unități individuale, precum și navele minore, marinarii sau unitățile aeriene regrupate în grupuri și flotile; un set simplu (dar nu simplist) de mecanisme de joc, care se concentrează pe preluarea controlului asupra zonelor maritime cheie, mecanisme de luptă simple, care gestionează diferitele aspecte ale războiului naval: schimburi de tunuri, submarine și atacuri aeriene, jocul include bătălii de zi sau de noapte, invazii de baze ale insulelor, raiduri aeriene împotriva porturilor, întăriri din alte teatre de război, un set provocator de decizii la fiecare turneu pentru selectarea zonelor pe care să le ții sub controlul tău, să apuce de la inamic sau să hărțuiască, o inteligență artificială care va încerca să-ți zădărnicească marile planuri strategice sau acțiunile tale locale, o bază de date foarte precisă cu schițe fidele ale navelor, modele 3D și fotografii istorice reale, o interfață de utilizare simplificată și controale ușoare și o mulțime de informații în joc, multe scenarii de lungime și dificultate variabile. MAI MULTE ÎN DETALII SECVENȚA DE JOC: Jocul se joacă în 10 ture a câte 4 luni, alternând părțile adverse. Partea americană, jucând ultima, are un ușor avantaj strategic. OBIECTIVUL JOCULUI: La fiecare tură, ambele părți vor încerca să controleze zonele maritime cheie de pe hartă. Fiecare dintre acestea aduce Puncte de Victorie (VP), nu întotdeauna aceleași pentru fiecare parte dintr-o mare dată, reprezentând importanța strategică diferită a diferitelor mări pentru părțile respective. La sfârșitul turei, odată ce scorurile au fost calculate, partea de conducere primește soldul și îl acumulează la scorul său general. Câștigătorul jocului este partea cu un sold pozitiv de VP la sfârșitul scenariului în joc. FAZE DE JOC: Toate sunt identice la fiecare tură, cu excepția cazului în care sunt mandatate de un caz special (de exemplu, faza de atac surpriză din decembrie 1941 în FC Pacific). In secvență: Sosirea întăririlor într-un port prietenos sau îndepărtarea unităților, dacă este necesar după dată/turn. Mutarea patrulelor pe mare, pentru a prelua controlul asupra zonelor maritime. Amplasarea aeronavelor terestre, câte un avion, laturile alternante. Doar în mările permise. Acele avioane pot controla zonele maritime. Mișcarea unităților amfibie. Amplasarea unității submarine (dacă este în joc). Misiuni de raid cu scopul de a face atacuri sau apărare în zonele maritime, dar nu permite controlul viitor prin raiduri pe nave. Rezolvarea bătăliilor navale, în ordinea selectată de jucătorul japonez, zonă de mare cu zonă de mare. Secvența de luptă este descrisă în continuare. Debarcarea pușcașilor marini, dacă nu au avut loc în timpul bătăliilor. Întoarceți-vă în portul tuturor misiunilor de raid. Verificarea controlului zonelor maritime și schimbarea proprietății bazelor izolate. Întoarcerea la baza aeronavelor terestre și întoarcerea în port pentru toate navele de patrulare. Repararea unităților avariate în porturi. FAZE DE LUPTA: Fiecare bătălie urmează același proces de mai jos, atâta timp cât unitățile ambelor părți rămân în zona de mare selectată în prezent: Selectarea tipului de rundă de luptă, între aer și suprafață. În cazul în care părțile nu sunt de acord, se face o selecție aleatorie, cu diverse bonusuri sau penalități pentru acțiunea aeriană, controlul zonei sau prezența amiralului în zona mării. Schimburile de foc, aer sau suprafață, sunt simultane, deși arată o parte după alta pentru o mai bună prezentare și înțelegere. Toate unitățile cărora li se permite să tragă pot selecta o singură țintă validă pe rundă. Acest schimb complet este o rundă de luptă și poate fi repetat până la terminarea luptei. Unele nave nu pot fi vizate în lupte de suprafață dacă sunt protejate de ecranul altor nave și nu sunt angajate singure (această restricție nu se aplică luptei aeriene). Ambele părți se pot retrage total sau parțial la sfârșitul unei runde de luptă. Dacă ambele rămân, o altă rundă începe din nou. Navele și avioanele suferă rezultate dezactivate sau puncte de avarie. Daunele acumulate superioare factorului de protecție al navelor le scufundă. În porturi (prin raiduri aeriene), navele pot suferi daune duble înainte de a se scufunda, dar rămân pe fund și nu se pot mișca (până când sunt reparate) dacă daunele depășesc protecția. În cazul unei retrageri, unitatea poate fi urmărită de oponenții care nu se retrag dacă vitezele respective ale navelor o permit. Retragerile se fac către baze din aceeași zonă sau cel mai apropiat port major. La sfârșitul bătăliei, partea victorioasă cu portavion poate lansa 2 runde de raiduri aeriene asupra bazelor adiacente zonei maritime. În timpul bătăliei, maximum un submarin pe parte, dacă este prezent, poate trage o dată. Într-un astfel de caz, se va întoarce la bază la fel ca o navă de raid. MIȘCAREA NAVELOR: În funcție de misiunile lor (patrulare sau raid) și viteza lor. În timpul patrulării, o navă se poate deplasa către o mare adiacentă și, eventual, o mare mai departe, dacă viteza o permite. Majoritatea navelor rapide vor reuși automat, în timp ce cele mai lente trebuie să treacă teste de viteză și, dacă nu reușesc, să rămână în prima mare intrat. Amiralii oferă bonus la astfel de teste. În timpul raidurilor, navelor li se permite o mare în plus: se pot deplasa până la două zone de mare fără testare și trebuie să treacă controalele de viteză pentru a treia. Este interzisă trecerea printr-o zonă de mare controlată de inamic către o altă mare. MIșcarea avioanelor de bază terestră: Acele unități nu se mișcă de fapt, ci sunt „plasate din bazinul avionului în zonele maritime adiacente bazelor sau porturilor laterale. Prin urmare, astfel de avioane nu pot fi plasate într-o zonă de mare în care partea laterală nu deține baze sau porturi. Fiecare parte plasează un avion terestru într-o zonă de mare, alternând unul câte unul până când ambele rămân fără avioane. Acele avioane pot prelua și păstra controlul asupra unei zone maritime. Dacă în timpul unei lupte avioanele pierd toate bazele adiacente mării unde are loc bătălia, avionul respectiv revine imediat la fondul de avioane. CONTROLUL MĂRILOR: Pentru a determina controlul sunt folosite doar navele de patrulare și avioanele terestre aflate în prezent pe mare. Navele aflate în raid s-au întors în port înainte de un astfel de control. Menținerea sau obținerea controlului unei zone de mare câștigă tot atâtea PV câte oferă acea parte acea zonă de mare. CAPTURA DE BAZE ȘI PORTURI: Bazele pot fi capturate prin atac amfibiu direct sau prin izolare. Porturile pot fi capturate numai prin izolare. Izolarea este atunci când o bază sau un port are toate mările adiacente sub controlul inamicului pentru două ture consecutive. REPARAȚIE DE NAVE: În funcție de scara și durata jocului, dacă este permis, va depinde de portul în care navele își termină turnul. Fiecare port are o alocare diferită a reparațiilor și fiecare punct al aceleiași elimină un punct de avarie pe navele din acel port. Reparațiile nefolosite se pierd, nu se pot acumula. De obicei, tot în funcție de scara jocului, avioanele și pușcașii marini sunt reparate gratuit. INFORTURI: Ei vor ajunge la începutul fiecărei ture în porturile specificate. Dacă un astfel de port nu este disponibil sau neprietenos, un port implicit este de obicei selectat în locul lui. La anumite viraje, unele nave trebuie ridicate și îndepărtate, deoarece sunt trimise în alte teatre de operațiuni. Cele care nu au fost îndepărtate vor fi înlocuite cu nave eventual echivalente, dacă navele mandatate au fost deja scufundate. Avioanele terestre și pușcașii marini distruși înainte pot reveni automat pentru a juca în piscină (în funcție de scara scenariului și de durata). MARINAȚI ȘI ALTE FORȚE TERESTRE: Acele unități, dacă sunt prezente în joc, sunt folosite pentru a captura bazele inamice sau pentru a vă apăra pe ale dvs. Au propria lor fază de mișcare și se pot deplasa până la două zone maritime (cu sau fără escortă, după dorința jucătorilor). Când se află într-o luptă, ei pot opta pentru aterizare sau asalt amfibiu la sfârșitul oricărei runde în care au supraviețuit. Dacă nu este într-o luptă, aterizarea sau atacul au loc într-o anumită fază după toate bătăliile. Când atacă, pușcașii marini captează automat bazele inamice neapărate și sunt distruși în acest proces, iar baza devine a ta. Dacă este apărat de un pușcaș inamic, fiecare dintre unitățile pușcași elimină un pușcaș inamic, până când toți sunt distruși și, dacă este posibil, baza capturată. Marinii nu pot ataca porturile inamice.


Denumiri similare la Jocuri PC Plug In Digital Fleet Commander Pacific (PC): Fleet Commander Pacific PC, FleetCommanderPacificPC, Fleet Commander Pacific ( PC)


Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.