Freya Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Professional)

Freya Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Professional)

4 115,00 RON
Localizare:
Traseu sugerat:  
 

Freya Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Professional)

4 115,00 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
aparaturafiscala.ro
Descrierea produsului
Informatii produs Freya Restaurant este un software complet pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a altor unitati de servire din domeniul ospitalier.

Program disponibil variantele:

Freya Mini - Include: marcare produse cu deschidere de mese; trimitere comenzi catre sectii; separare si combinare note de plata; rapoarte de vanzari.
Freya Standard - Include suplimentar: gestiune stocuri pe baza de retetar; rapoarte de stocuri, clienti, personal, furnizori, s. a.
Freya Professional - Include modul fidelizare clienti; modul productie; happy-hour; rezervari; schimbari automate de pret; gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de management; transfer intre gestiuni; afisare calorii pe nota de plata; player muzica; s. a.
Freya Delivery - Include suplimentar modul de comenzi. Optional se pot integra: website, centrala telefonica, GoogleMaps.

Avantajele Freya Restaurant:

ASPECT PERSONALIZABIL - Prin alegerea culorilor si configurarea planului localului.
FIABIL - Asigura functionarea continua, fara erori.
USOR DE FOLOSIT - Chiar si de catre utilizatori neexperimentati.
COMPLET - Raspunde oricarei nevoi din domeniul ospitalier.
RAPID - Intuitiv si performant.

Freya Restaurant se integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante fiscale, cantare, afisaje pentru client etc. ) si sisteme aditionale (precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, sisteme de chemare ospatari).

Avantajele implementarii unui sistem cu SEDONA:

Preturi avantajoase la echipamente datorita importului direct;

Consultanta pentru personalizare solutie completa;

Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet;

Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse;

Posibilitate de plata in 4 rate la Sedona sau leasing prin Grenke.

O aplicatie pentru localuri potrivita fidelizeaza clientii si aduce economii!

Functionalitate

Mini

Standard

Professional

Definire catalog produse sub o forma arborescenta

+

+

+

Editare vizuala a planului locatiei cu numar nelimitat de mese sau zone

+

+

+

Definire numar nelimitat de operatori si drepturi

+

+

+

Marcare produse, trimitere la sectii de preparare si tiparire bon fiscal

+

+

+

Marcare avansata a comenzilor: atribute de preparare, grupare pe platou, feluri, descriere libera

+

+

+

Separare si combinare vanzare

+

+

+

Tiparire note de plata, bonuri de comanda si mini-rapoarte

+

+

+

Generare de rapoarte de vanzari pe categorii de produse, pe operatori sau pe sectii de preparare

+

+

+

Integrare cu diverse echipamente specializate: cititor de carduri magnetice, sertar de bani, afisaj client

+

+

+

Integrare cu aplicatia Freya Mobile pentru marcarea comenzilor clientilor de pe echipamente portabile

+

+

+

Definire numar nelimitat de gestiuni

-

+

+

Definire retete

-

+

+

Gestiune cantitativa si valorica a stocurilor.
Soft de gestiune pentru restaurante.

-

+

+

Generarea tuturor documentelor de contabilitate primara (Fisa de magazie, Balanta de stoc, Raport de gestiune etc. )

-

+

+

Registru de casa

-

+

+

Definire clienti si grupe de clienti

-

+

+

Import automat de clienti si grupe de clienti

-

+

+

Asociere clienti pe vanzari

-

+

+

Preluare automata a greutatii produselor folosind un cantar la vanzare

-

+

+

Delegarea operatorilor

-

+

+

Descarcare stocuri in mod on-line sau off-line

-

+

+

Afisare logo grafic pe nota de plata

-

-

+

Generare facturi pentru clienti pe baza notelor de plata

-

-

+

Generare nota de plata in mai multe limbi

-

-

+

Aplicare discount-uri pe produs, vanzare sau client

-

-

+

Aplicare automata de happy-hours si promotii cu produse cadou

-

-

+

Redare melodii direct din interfata de vanzare

-

-

+

Impartirea terminalelor pe grupe pentru a izola verticalele afacerii. Ex. : restaurant si autoservire

-

-

+

Plata in contul clientului

-

-

+

Plata cu card preplatit

-

-

+

Plata cu diverse monede la cursuri specificate anterior

-

-

+

Alegerea formei de descarcare a stocului: FIFO, LIFO, Cost mediu ponderat

-

-

+

Definire limitari la marcarea produselor in functie de zone sau operatori

-

-

+

Planificator schimbari automate de preturi

-

-

+

Definire numar de calorii pe produs si afisarea acestuia pe nota de plata

-

-

+

Definire timp de preparare pentru produse

-

-

+

Productie cu sau fara reteta

-

-

+

Calculare necesar si costuri pentru meniu eveniment

-

-

+

Evidenta platilor catre furnizori

-

-

+

Sistem de rezervari

-

-

+

Integrare cu Freya Hotel pentru posibilitatea de plata in contul camerei

-

-

+

Modul Freya Kitchen optional pentru afisare comenzi pe tv

-

-

+

Rapoarte avansate pentru management. Exemplu: evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana, etc.

-

-

+

Pret - cu TVA / Computer (Lei)

1450

2400

3600

Module software optionale:

Licenta suplimentara pentru POS- 60% din licenta principala

Licenta suplimentara de back-office- 40% din licenta principala

Modul Kitchen pentru tv/monior- 1700 Lei, tva inclus

Comenzi pe tablete- 2023 Lei, tva inclus – oricate tablete

Optiune Fidelizare la var. Standard- 400 Lei, tva inclus

Servicii de instalare si instruire:
Gratuit – de la distanta (prin internet si telefon)
300 Lei, tva inclus – la sediul Sedona din Bucuresti
500 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in Mun. Bucureşti, jud. Ilfov si jud. Constanta
700 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in judetele limitrofe judetelor Ilfov si Constanta
900 Lei, tva inclus – la sediul clientului, pentru celelalte judete

Contract de intretinere:
90 Lei, TVA inclus / luna – Asistenta de la distanta (contract pe minim 3 luni)
200 Lei, TVA inclus / luna –Doua Deplasari incluse

Opriti pierderile cauzate de lipsa unui program pentru restaurant potrivit! Oferim gratuit import baza de date din alte programe.
Servicii incluse - Instalare si instruire remote. Optional, deplasare la sediul clientului, in orice localitate.
- Desenarea planului restaurantului in interfata de marcare.
- Export date catre alte programe in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Design carduri de fidelitate.

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.