Efistore

Efistore
Denumirea firmei
eFitness a.s.
Anul fondarii:
2007
Adresa:
16900 Praha, Za Strahovem 2338/44A (Nu este punct de preluare)
Tel.:
+420 770 154 606
4
18
5
8
4
3
Despre noi
Echipamente de fitness și de exterior de top de la mărci cehe și străine dovedite. Suntem pasionați de fitness și activități în aer liber, vom fi bucuroși să vă oferim sfaturi de specialitate în alegerea celui mai bun echipament.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Păreri

Spune-ţi părerea despre Efistore!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
47.4 %
13.2 %
21.1 %
10.5 %
7.9 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Foarte eficient

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

La sfatul unei prietene

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Nu exista

 

Efistore (1 săptămâni)

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră minunat! Ne bucurăm că totul a decurs fără probleme. :-) Bucurați-vă de achiziția dumneavoastră!
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Lipsă mare de comunicare privind situația comenzii!

 

Efistore (1 săptămâni)

Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Dorim să vă asigurăm că am expediat comanda dumneavoastră pe data de 2 aprilie, așa cum era programat.
În mod normal, după expediere, veți primi automat un e-mail cu numărul de urmărire direct de la compania de curierat. Dacă nu ați primit acest e-mail, vă rugăm să verificați și folderul de spam.
Vrem să menționăm că răspundem întotdeauna la toate e-mailurile în termen de o zi lucrătoare și suntem dedicați să oferim cea mai bună experiență clienților noștri.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau dacă putem ajuta cu orice altceva, vă rugăm să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta!
Cu stimă,
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Foarte bun

 

Efistore (2 săptămâni)

Multumesc pentru recenzie! Ne bucurăm că vă plac produsul și serviciile, ne motivează să ne îmbunătățim în continuare! :-)
Cu stimă,
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

După mesajul "comanda anulata" am primit mesajul "Comanda trimisa" Ce sa înțeleg din asta? Ați trimis sau nu comanda?

 

Efistore (3 săptămâni)

Bună ziua,
Ne cerem scuze pentru confuzia creată. Din păcate, comanda dumneavoastră a fost anulată deoarece produsul comandat nu mai este pe stoc. Ne cerem scuze pentru eroarea tehnică, în urma căreia ați primit un email despre expedierea comenzii, această informație fiind incorectă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem încă o dată scuze pentru neplăcerile cauzate. Dacă aveți nevoie de ajutor suplimentar, nu ezitați să ne contactați.
Cu stimă,
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Magazinul ar trebui sa actualizeze constant site-ul online asupra stocurilor produselor!

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Nimic.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Am ramas dezamagita de acest site!

 

Efistore (3 săptămâni)

Bună ziua,
Îți mulțumim pentru feedback-ul oferit! Ne pare rău să aflăm că experiența ta nu a fost pe măsura așteptărilor. Într-adevăr, actualizarea constantă a stocurilor este foarte importantă pentru noi și vom lua în considerare sugestia ta pentru a îmbunătăți serviciile noastre.
Îți mulțumim că ne-ai ales și sperăm să avem ocazia să te impresionăm într-o viitoare comandă. Dacă ai întrebări suplimentare sau neclarități, nu ezita să ne contactezi.
Cu apreciere,
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Buna

 

Efistore (1 luni)

Thanks for the review! We’re glad we didn’t let you down. It truly means a lot. Have a great day!
Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Super magazin

 

Efistore (1 luni)

Mulțumim pentru recenzie! :-)
Echipa Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Doresc documentele din comandă , contract de vânzare cumpărare și procesele verbale de predare primire

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Comanda e plătită și întârzie să apară e făcută de 7 zile și încă nu a plecat din magazin

 

Efistore (1 luni)

Vă mulțumim pentru feedback! Comanda dvs. a fost expediată imediat pe 19.02 și vedem că astăzi a fost deja livrată. Din păcate, se pare că e-mailurile noastre ajung în folderul de spam, deoarece toate documentele aferente comenzii au fost trimise pe adresa de e-mail indicată. Vă recomandăm să verificați folderul spam sau să ne contactați dacă aveți nevoie de documente suplimentare.
Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Comanda simpla, plasare la fel.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Produse rezonabile la pret

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Termen de livrare un pic mare, dar nu deranjează

 

Efistore (1 luni)

Mulțumim pentru recenzie! Ne bucurăm că apreciați prețurile și procesul de comandă. Ne cerem scuze pentru timpul de livrare mai lung și vom continua să lucrăm la îmbunătățirea serviciilor noastre. :-)
Efistore

Părerea Cumpărătorului
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

degeaba scriu,... va intereseaza mai mult incasarea decat comunicarea

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

nimic deosebit

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

nu am beneficiat de reducerea de 30 lei pentru abonare newsleyyer

 

Efistore (2 luni)

Stimate Robert,
Vă mulțumim pentru feedback, însă recenzia dumneavoastră ne lasă puțin nedumeriți. Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi, însă nu am găsit nicio corespondență pe e-mail din partea dumneavoastră care să indice că ați încercat să rezolvați ceva cu noi.
Cel mai probabil, reducerea de 30 lei pentru abonarea la newsletter nu a putut fi aplicată deoarece produsul achiziționat beneficia deja de o altă reducere.
Vă încurajăm să ne contactați la adresa info@efistore.ro în cazul în care întâmpinați vreo problemă, și vom face tot posibilul să o rezolvăm împreună :-)
Cu stimă,
Echipa Efistore