Despre noi |
---|
Echipamente de fitness și de exterior de top de la mărci cehe și străine dovedite. Suntem pasionați de fitness și activități în aer liber, vom fi bucuroși să vă oferim sfaturi de specialitate în alegerea celui mai bun echipament. |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant |
Spune-ţi părerea despre Efistore! In opinia mea acest magazin...
Foarte eficient
La sfatul unei prietene
Nu exista
Efistore (1 săptămâni)
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră minunat! Ne bucurăm că totul a decurs fără probleme. :-) Bucurați-vă de achiziția dumneavoastră!
Echipa Efistore
Lipsă mare de comunicare privind situația comenzii!
Efistore (1 săptămâni)
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Dorim să vă asigurăm că am expediat comanda dumneavoastră pe data de 2 aprilie, așa cum era programat.
În mod normal, după expediere, veți primi automat un e-mail cu numărul de urmărire direct de la compania de curierat. Dacă nu ați primit acest e-mail, vă rugăm să verificați și folderul de spam.
Vrem să menționăm că răspundem întotdeauna la toate e-mailurile în termen de o zi lucrătoare și suntem dedicați să oferim cea mai bună experiență clienților noștri.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau dacă putem ajuta cu orice altceva, vă rugăm să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta!
Cu stimă,
Echipa Efistore
Foarte bun
Efistore (2 săptămâni)
Multumesc pentru recenzie! Ne bucurăm că vă plac produsul și serviciile, ne motivează să ne îmbunătățim în continuare! :-)
Cu stimă,
Echipa Efistore
După mesajul "comanda anulata" am primit mesajul "Comanda trimisa" Ce sa înțeleg din asta? Ați trimis sau nu comanda?
Efistore (3 săptămâni)
Bună ziua,
Ne cerem scuze pentru confuzia creată. Din păcate, comanda dumneavoastră a fost anulată deoarece produsul comandat nu mai este pe stoc. Ne cerem scuze pentru eroarea tehnică, în urma căreia ați primit un email despre expedierea comenzii, această informație fiind incorectă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem încă o dată scuze pentru neplăcerile cauzate. Dacă aveți nevoie de ajutor suplimentar, nu ezitați să ne contactați.
Cu stimă,
Echipa Efistore
Magazinul ar trebui sa actualizeze constant site-ul online asupra stocurilor produselor!
Nimic.
Am ramas dezamagita de acest site!
Efistore (3 săptămâni)
Bună ziua,
Îți mulțumim pentru feedback-ul oferit! Ne pare rău să aflăm că experiența ta nu a fost pe măsura așteptărilor. Într-adevăr, actualizarea constantă a stocurilor este foarte importantă pentru noi și vom lua în considerare sugestia ta pentru a îmbunătăți serviciile noastre.
Îți mulțumim că ne-ai ales și sperăm să avem ocazia să te impresionăm într-o viitoare comandă. Dacă ai întrebări suplimentare sau neclarități, nu ezita să ne contactezi.
Cu apreciere,
Echipa Efistore
Buna
Efistore (1 luni)
Thanks for the review! We’re glad we didn’t let you down. It truly means a lot. Have a great day!
Efistore
Super magazin
Efistore (1 luni)
Mulțumim pentru recenzie! :-)
Echipa Efistore
Doresc documentele din comandă , contract de vânzare cumpărare și procesele verbale de predare primire
Comanda e plătită și întârzie să apară e făcută de 7 zile și încă nu a plecat din magazin
Efistore (1 luni)
Vă mulțumim pentru feedback! Comanda dvs. a fost expediată imediat pe 19.02 și vedem că astăzi a fost deja livrată. Din păcate, se pare că e-mailurile noastre ajung în folderul de spam, deoarece toate documentele aferente comenzii au fost trimise pe adresa de e-mail indicată. Vă recomandăm să verificați folderul spam sau să ne contactați dacă aveți nevoie de documente suplimentare.
Efistore
Comanda simpla, plasare la fel.
Produse rezonabile la pret
Termen de livrare un pic mare, dar nu deranjează
Efistore (1 luni)
Mulțumim pentru recenzie! Ne bucurăm că apreciați prețurile și procesul de comandă. Ne cerem scuze pentru timpul de livrare mai lung și vom continua să lucrăm la îmbunătățirea serviciilor noastre. :-)
Efistore
degeaba scriu,... va intereseaza mai mult incasarea decat comunicarea
nimic deosebit
nu am beneficiat de reducerea de 30 lei pentru abonare newsleyyer
Efistore (2 luni)
Stimate Robert,
Vă mulțumim pentru feedback, însă recenzia dumneavoastră ne lasă puțin nedumeriți. Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi, însă nu am găsit nicio corespondență pe e-mail din partea dumneavoastră care să indice că ați încercat să rezolvați ceva cu noi.
Cel mai probabil, reducerea de 30 lei pentru abonarea la newsletter nu a putut fi aplicată deoarece produsul achiziționat beneficia deja de o altă reducere.
Vă încurajăm să ne contactați la adresa info@efistore.ro în cazul în care întâmpinați vreo problemă, și vom face tot posibilul să o rezolvăm împreună :-)
Cu stimă,
Echipa Efistore