WWW.FONEXPERT.RO

WWW.FONEXPERT.RO
Denumirea firmei
YOUNIVERSE MOBILE SRL
Anul fondarii:
2016
Adresa:
012653 Bucuresti, Bucuresti Sector 3 (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0720083803
4.5
275
10
0
4
50
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre WWW.FONEXPERT.RO!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
81.1 %
2.9 %
0.0 %
1.2 %
14.7 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Am dat comanda luni dimineata, am sunat, mi s-a comunicat ca voi primi un e-mail, voi fi sunat, dar nimic.
Am sunat si marti si miercuri, dar acum nu-mi mai raspund deloc. Nuam primit nici-o informatie despre comanda. Statusul ramane acelasi ca in prima zi: Comanda noua.
Ce sa inteleg?
Seriozitatea ramane un mister pentru unii si las la aprecierea celor ce citesc aceste randuri sa

 

WWW.FONEXPERT.RO (1 săptămâni)

Buna ziua, email-ul s-a trimis catre dvs la adresa din comanda, va rugam sa verificati si in spam, de multe ori sunt redirectionate acolo. Motivul pentru care statusul comenzii ramane acelasi este pentru ca asteptam un raspuns din partea dvs legat de termenul de livrare de cca 20 de zile oferit de furnizor. Multumim!

Părerea Cumpărătorului

Am comandat Duminica seara un Samsung Galaxy Note+. Luni dimineata am fost sunat pentru confirmarea comenzii si Marti la pranz am primit comanda. Produsul este cel comandat. Functioneaza impecabil. Recomand acest magazin.

 
Părerea Cumpărătorului

Magazin ok, personal foarte amabil și livrări rapide.

 
Părerea Cumpărătorului

Profesionalism, promptitudine, nimic de comentat de rău. A verificat dacă are produsul în depozit, la expediat în aceeași zi cum a promis și a ajuns în mai puțin de 24 de ore. Bravo!

 
Părerea Cumpărătorului

Am cumparat de la ei un telefon Sony la care s-a stricat camera foto. Telefonul fiind in garantie i-am sunat sa vedem cum se procedeaza cu trimiterea in garantie.
Timp de o saptamana si jumatate i-am sunat de vreo 6 ori si raspunsul a fost acelasi: "Verificam la furnizor si revemin cu un telefon". Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni inapoi...
Ultima oara domnul de la telefon a spus sa

 

WWW.FONEXPERT.RO (3 luni)

Buna ziua, garantia este oferita de centrul de service Sony din orasul dvs. Procedura pentru acordarea acesteia este identica pentru orice produs cumparat din SEE si beneficiati de aceasta in baza facturii emise de magazinul de unde se face achizitia. Va multumim!

Părerea Cumpărătorului

Am comandat și plătit o pereche de AirPods pro. Am primit căștile dar acestea funcționau doar o ora. Am sesizat vânzătorul, iar acesta a încercat sa ma convingă ca așa este normal. Am cerut sa îmi fie schimbate căștile, dar cel de la telefon a refuzat. Am trimis căștile retur și am cerut rambursarea banilor. După 3 zile am sunat sa văd ce sa întâmpla cu banii mei. Am primit răspuns ca sa

 

WWW.FONEXPERT.RO (3 luni)

Buna ziua, dupa cum vi s-a explicat, autonomia tuturor produselor electronice variaza in functie de modul si conditiile de utilizare si pentru ca ati fost nemultumit de produs am acceptat returul dvs si rambursarea sumei. Exista un termen legal pentru acest lucru si noi il respectam dupa cum respectam si drepturile tuturor clientilor nostri. Va multumim pentru intelegerea si amabilitatea de care dati dovada!

Părerea Cumpărătorului

Am comandat in data de 05. 01. 2020 ora 12: 30 AM o tableta Ipad Pro 12. 9 2020, am fost contactat de un operator la ora 13: 25 PM ( cred ca e singurul angajat de acolo ) care mi-a confirmat faptul ca tableta este in stoc si in cursul zilei va fi predata curierului. In data de 06. 01. 2020 i-am contactat sa-mi zica daca tableta a fost predata curierului, mi-a raspunsul acelasi "operator

 

WWW.FONEXPERT.RO (3 luni)

Buna ziua, ne cerem scuze pentru inconvenient, insa a durat 2 zile pana sa primim produsul dorit de la furnizor pentru ca dvs ati schimbat datele comenzii initiale si vi s-a transmis sa refaceti comanda online, de aici a rezultat intarzierea. Nu consideram ca am gresit cu nimic ca v-am anuntat ca produsul a sosit cu ambalajul usor deteriorat, fapt ce a impiedicat trimiterea imediata a lui catre dvs. Am dorit sa evitam situatia neplacuta in care dvs primeati un produs neconform. Multumim pentru intelegere.

Părerea Cumpărătorului

Va multumesc pentru proptitudine , am primit comanda super repede ( mai exact am comandat sambata si duminica am avut produsul ) , am primit exact ce doream , produsul nou , sigilat si original .

 
Părerea Cumpărătorului

Seriozitate, promptitudine si colaborare de incredere.
Ipadul a ajuns in stare buna de functionare
Multumesc

 
Părerea Cumpărătorului

TEAPA MAXIMA! Comandat pe site produs, singura optiune de plata la momentul comenzii fiind ramburs, desi pe site, la termeni si conditii sunt si alte variante. Primit email de confirmare fara numar de comanda, fara vreun element de identificare a comenzii sau produsului comandat, doar o fraza ca o sa fiu contactat in cel mai scurt timp. Am sunat eu si am cerut factura proforma ca sa o pl

 

WWW.FONEXPERT.RO (4 luni)

Buna ziua, incercam sa intelegem logica dvs legata de plata proformei si faptul ca puteati primi ce ati comandat sau nu. Cum v-ar fi protejat plata proformei?!? Nu v-ati fi simtit mai in siguranta sa vina curierul la dvs, sa desfaceti coletul si sa vedeti ca este exact ce doriti pentru ca abia apoi sa achitati?
Magazinul nostru, spre deosebire de altele, incaseaza proforme abia cand avem produsul livrat de catre furnizor tocmai pentru a evita situatii de genul acesta. Daca ar fi fost achitata comanda si primeati acelasi email, lucru care ar fi insemnat o intarziere in livrare de cel putin cateva zile, timp in care banii dvs erau la noi in cont, v-ati fi simtit mai bine sau ati fi lasat acelasi gen de comentariu rau intentionat?
Din pacate datorita manevrarii improprii exista multe situatii in care sososesc cutiile lovite, iar noi nu le expediem clientilor pentru ca ar insemna sa ne asumam raspunderea in fata dvs in caz ca produsul ar fi deteriorat in interiorul ambalajului. Apreciem ca ne intelegeti punctul de vedere si ca veti trage concluziile corecte. Multumim!