Top4Sport.ro

Top4Sport.ro
Denumirea firmei
Top4Sport.ro
Anul fondarii:
2021
Adresa:
61500 Brno, Lazaretní 4298/11a (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0356630007
1
0
0
0
0
4
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: e-paymant
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Păreri

Spune-ţi părerea despre Top4Sport.ro!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Mărimile produselor nu corespund cu mărimile de la ei de pe site! În realitate mărimile sunt mult mai mari. Am trimis 4 mailuri către ei și nu s-a trimis niciunul pe motiv ca adresa de mail menționată de ei NU EXISTA! Acum pe banii mei trebuie sa fac si returul. NU recomand!

 

Top4Sport.ro (3 săptămâni)

Buna Adrian, ne pare rau sa auzim acest lucru. Avem rugamintea sa ne contactezi pe nr de telefon afisat pe site si unul dintre operatorii nostri va ajuta cu mare drag.
O zi frumoasa!

Părerea Cumpărătorului

Au trimis alt produs decat cel comandat și nu mi au făcut retur, sunt neserioși, au spus ca trimit curier si nu a venit , plus ca trebuia platit tot de client pt vina lor... nu recomand

 

Top4Sport.ro (10 luni)

Buna Diana, ne pare rau sa auzim acest lucru. Avem rugamintea sa ne contactezi pe nr de telefon afisat pe site si unul dintre operatorii nostri va ajuta cu mare drag.
O zi frumoasa!

Părerea Cumpărătorului

Returul nu este gratuit și instrucțiunile sunt vagi

 

Top4Sport.ro (1 ani)

Buna Alin, Perioada de incheiere a unui retur (prevazuta si in lege) este de 14 zile de la expedierea acestuia de catre client (inspre noi), deoarece coletul odata ajuns in depozitul partener din Romania, este repus in expediere inspre depozitul nostru extern din Cehia, de unde au fost trimise initial produsele catre client. Acolo se afla departamentul nostru de retur si reclamatii, cat si cel de contabilitate.
O zi frumoasa!

Părerea Cumpărătorului

Am cumparat o minge Rihla, a venit deformata , mi-au cerut sa o dau retur , sa achit eu transportul de retur si ca-mi voi primi banii intr-un anumit termen . Lipsa de profesionalism total cand trimiti rebuturi unor clienti care iti platesc produsul + trasport , iar tu ca magazin le ceri clientilor sa achite tariful de transport retur . Ca sa nu mai spun ca ei cereau ambalaje intacte , e