Am comandat ieri un produs de pe site-ul lor deoarece l-am gasit mai ieftin ca pe alte site-uri si m-am bucurat foarte mult . Am fost sunat in aceeasi zi de operatorii lor ca urmeaza sa predea produsul curierului. Mi s-a emis si factura pe acel produs iar pe site-ul lor mi-a si aparut dupa cateva ore ca, comanda a fost trimisa prin curier.... cu tot cu numar awb pentru urmarirea coletulu... Mai multe detalii »i.... pana aici totul a decurs ca la carte..... ca mai apoi sa fiu sunat astazi ca sa mi se spuna ca de fapt a avut loc o eroare si ca de fapt nu aveau acel produs pe stoc si daca vreau la schimb sa imi trimita alt produs.
Draga Tonis. ro, sper ca in acest nou an sa nu mai aveti parte de astfel de erori daca vreti sa fiti luati drept un magazin serios iar pe viitor verificati ceea vindeti ca sa nu duceti lumea in eroare ... ! Numai bine!
Considerați această părere utilă?
Tonis Trade (1 luni)
Buna ziua, va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. In momentul in care s-a pregatit produsul pentru expediere, s-a constatat ca avea un defect si de aceea ati fost sunat de colegi pentru a va anunta de acest fapt si sa va ofere varianta de a alege alt produs, daca doriti. Nu avem de unde sa stim de aceste defecte pana nu se face o verificare fizica a produselor. Inca o data ne cerem scuze pentru inconvenient.
×
Pentru a oferi utilizatorilor o experienţă de navigare mai plăcută, site-ul Compari.ro utilizeaza cookie-uri care sunt acceptate odata cu utilizarea siteului. Detalii.