Marketonline

4.5
1983
575
223
185
100
Despre noi
MarketOnline este unicul magazin online de sapte stele, cu sapte promisiuni ferme:

1. PROFESIONALISM - Spunem intotdeauna DA clientilor;
2. CORECTITUDINE- Comunicam intotdeauna adevarul;
3. INCREDERE- Respectam intocmai promisiunile facute;
4. CONSULTANTA- Oferim suport si consultanta tuturor vizitatorilor nostri;
5. ACCESIBILITATE- Vindem numai produse de marca la cele mai bune preturi;
6. PROMPTITUDINE- Raspundem oricarei solicitari in maxim 3 ore;
7. RECUNOSTINTA- Recompensam clientii fideli prin reduceri de 7 stele
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Personal, de la sediul magazinului
Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Finantare in Rate
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre Marketonline!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
64.7 %
18.8 %
7.3 %
6.0 %
3.3 %
Toate părerile

La anumite produse preturi bune, dar foarte rigizi ca sistem de comenzi si client service, parca ar lucra la stat...

 

Toate magazinele inclusiv ce au legatura cu cel. ro evitatile! !!
Comanzi si achiti online dar daca ai facut greseala sa ridici produsul din showroom si nu ai optat cu livrare la domiciliu, ai pierdut dreptul de a returna produsul in cele 14 zile ! Nu poti returna decat daca invoci un defect ce necesita testarea specialistilor lui Peste' si te alegi cu acelasi produs inlocuit sau repa

 

Niste nemernici. Am comandat un laptop care a venit cu un ssd defect. Am facut si sesizare si cerere de retur dar nu m-a bagat nimeni in seama. Nu exista modalitate de a intra in legatura cu ei dupa comanda alta decat online, unde nu raspunde nimeni. I-as fi reclamat la opc dar nu am timp de pierdut. Pana la urma am luat alt ssd si merge. Ma gandesc totusi cu groaza ca as putea avea v

 

Au greșit comanda, trimițând același produs dar pe altă culoare, și nu vă doresc să aflați care este procedura de retur. Am ajuns să folosesc produsul primit dar am învățat o lecție: să nu mai cumpăr niciodată de la ei (marketonline, cel, domo, mediadot și care or mai fi).

 

Rednic 5 Blue.
Totul a decurs bine.
Mai puțin sistemul de urmărire al curierului.
Recomandare: Chiar daca lucrați cu un operator mare care este serios, este nevoie sa știm și noi când va ajunge coletul. Nu așteptăm 2-3 zile sa din contactați, sa știm că d sa stăm acasă.

Mulțumesc de înțelegere. Și sper că la următoarea comandă sa nu mai fie nevoie sa întreb eu și să m-i se răsp

 

Vand produse fictive, au promotii la produse care nu sunt pe stoc la furnizor, iar dupa ce le faci plata primesti mail ca nu exista produsul si daca doresc unul mai scump, nu recomand, acum ma asteapta distractia cu recuperatul banilor!

 

Au o descriere frumoasa , din pacate nu cunosc prea bine termenul "Profesionalism".
Am achizitionat un aer conditionat si am specificat ca nu pot fii la adresa decat dupa o anumita ora, nu a tinut nimeni cont de aceste observatii, am intrebat in scris daca a fost informat curierul despre intervalul in care poate livra, asta dupa ce am primit sms de la Fan curier dar din pacate nu am p

 

Nu recomand!
Am primit laptopul în cutia originală care s-a deteriorat la transport!
Prin e-mail mi s-a transmis, la o zi după comandă, că factura este sub AWB și NU era. De asemenea garanția va fi trimisă prin e-mail (! ) până în 21. 04. 2018. Încă nu am primit nici o garanție!

 

Am comandat un Rack extern si 2 buc microSD card (pe 16. 04. 2018) , din fericire cu plata la livrare. Dupa ce am primit pe mail confirmarea comenzii, la 3h dupa, am primit mail ca produsele comandate nu mai sunt in stoc furnizor si ma intreaba daca vreau sa le inlocuiesc cu altceva... : (
Nu este corect sa pierd eu 1 zi pentru ca ei afiseaza pe site produse inexistente, doar pentru a a

 

Am facut retur la un usb extender si de aproape o luna incerc sa iau legatura cu ei sa-mi trimita pe cont suma. Mi s-a spus ca a fost trimisa, dar pe cont nu apare, si nu imi trimit un extras ca sa verific, daca a fost trimis unde trebuie, sau sa iau legatura cu banca. Foarte neprofesionali!

 
Magazine

Punct de preluare

Marketonline(punct de preluare)
Adresa: 061071 Bucuresti, Str. Iuliu Maniu Nr. 7 Corp A parter, Sector 6,
Hartă » | Localizare »
Hartă
Hartă
Localizare:
Traseu sugerat:  
Magazine
Marketonline
061071 Bucuresti, Str. Iuliu Maniu Nr. 7 Corp A parter, Sector 6,
^