Domo.ro

Domo.ro
Denumirea firmei
Corsar Online Srl
Anul fondarii:
1994
Adresa:
020371 Bucuresti, Calea Crangasi Nr. 10, Bl. 19A, Sc. B, Ap. 82, Sector 6. (Nu este punct de preluare)
Email:
Tel.:
031.436.45.63
1.5
1
0
0
0
8
Despre noi
Domo este un retailer de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania care pune la dispozitia clientilor sai prin siteul Domo.ro un portofoliu bogat ce include peste 8000 de produse ale unor branduri de talie internationala.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Modalitati de comanda: Prin telefon
E-mail
Păreri

Spune-ţi părerea despre Domo.ro!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
Toate părerile

Produsele sunt livrate prin FanCurier. Am primit un AWB prin email joi. Vineri la FanCurier scrie ca nu au putut sa intre. Luni la fel. Nu am primit nici un telefon de la FanCurier sa ma intrebe daca sunt la adresa sau nu sau daca pot livra produsul. Comand in alta parte, poate alt magazin + alt curier reusesc sa intre si la mine in bloc si sa livreze ce am comandat.

 

Am comandat un ceas, a doua zi am primit un mail in care imi spuneau ca se ocupa de comanda mea.
Dupa 7 zile pt ca nu am auzit nimic de la ei si nici nu am primit ceasul, le-am trimis mail ca sa ii intreb ce se intampla.
Am primit un mail in care imi spuneu ca ei m-au anuntat cu cateva zile in urma, printr-un mail (pe care eu nu l-am primit desi am verificat de 10 ori) ca produsul nu

 

Am comandat un monitor LG 24mp59g-p, totul a decurs ok, am primit factura si garantia dupa livrare prin mail.

 

Am cumparat un produs resigilat (tricicleta pt copii) , am sunat si am facut comanda telefonic special pentru a ma asigura ca produsul este resigilat, in stare buna si nu in stare proasta. Am fost asigurat ca la ei resigilat inseamna ca doar a fost desfacut ambalajul, eventual mici urme cum a fost manevrat produsul. A sosit tricicleta cu urme de uzura (roti tocite puternic pe o suprafata

 

Am cumparat o statie de calcat, cu plata online, mi-a fost livrata peste o luna, era defecta (rezervorul curgea, fara insa a prezenta vreo fisura vizibila). Am returnat-o in ambalajul original, pe cheltuiala mea. In stare impecabila, dar cu aceasta defectiune. O luna a durat pana cand m-au anuntat ca in maxim alte 14 zile voi primi banii, minus 15% (minus 140 lei) , reprezentand taxa dev

 

doamne fereste sa comanzi de la acest magazin.
am comandat de la ei 2 produse. au confirmat comanda iar dupa o saptamana in care am asteptat sa primesc un awb de la ei i-am contactat eu cu greu(ptr ca nu raspund nici la mail nici la telefon) mi0au spus ca din pacate nu imi pot livrare produsele ptr ca unul dintre ele nu mai este pe stoc si ca nu imi pot da nici un alt produs cu caracte

 

NU CUMPARATI DE LA CORSAR ONLINE (domo, cel. ro, dc-shop, azerty, mediadot). NESIMTITI ORDINARI. Am returnat un TV in stare impecabila și m-au penalizat cu 200 RON trimițându-mi fotografii cu zgârieturi foarte urate spanand că sunt pe TV trimis de mine.

 

aceeasi problema. prezinta produse care nu mai sunt pe stoc... te anunta ei ulterior de asta... vai si amar! !!

 

Foarte neprofesionali! !! Am facut o comanda, achitata in full si a trebuit sa sun eu dupa 3 zile ca sa aflu ca produsul nu mai este pe stoc si ca "nu au cum sa ma ajute! " dezamăgită... Acum astept returul banilor.. Probabil ca trebui sa sun din nou...

 
^