Despre noi |
---|
Cea mai mare platforma online de scule electrice si accesorii: Makita, Bosch, Hitachi, DeWalt, Metabo, Felisatti, Black and Decker, Karcher, BGS, Unior. |
Servicii oferite de magazinul online | |
---|---|
Modalitati de livrare: | Personal, de la sediul magazinului Serviciu de curierat |
Modalitati de plata: | Numerar Transfer bancar e-paymant |
Modalitati de comanda: | Prin telefon Cos cumparaturi |
Spune-ţi părerea despre AtelierulTau.ro! In opinia mea acest magazin...
Produsele primite de la ei deteriorate, interactiunea cu suportul clienti de la aceasta firma execrabila. Factura care trebuia sa contina ce am comandat este goala. Nici pe gratis nu as mai lua produse de la ei
Am comandat un compresor de BF la reducere, platit online ... nu intru in detalii ... anulat de ei comanda si nu a mai fost livrat.
Am precizat ca nu vreau sa ma sufoce cu reclamele pe mail, am debifat optiunea in setare cont ... o porcarie ... reclamele au continuat. La insistente si sub presiune au incetat!
In trecut am achizitionat mai multe de la ei acum nu as mai face asa deva ... Mai multe detalii »-e sport extrem.
Am fost personal la magazin, o firma de apartament ... ce sa ceri de la ei ... cititi si alte comentarii ... sunt adevarate! !!
CONCLUZIE: NU RECOMAND. Sunt alternative ok oferite de compari. ro ... de ce sa te compromiti?
Echipa vanzari este depasita de situatie.
Daca o comanda intarzie din cauza furnizorului sau alte cauze, trebuie anuntat clientul cu informatii sigure.
Nu trebuie sa sune clientul de nenumarate ori si sa fie mintit ca va primi in cursul zilei awb.
Trebuie comunicat cu cei de la livrare si apoi revenit cu raspunsuri certe.
Daca aceste comenzi intarzie, trebuie cautat o modalita... Mai multe detalii »te de expediere si prin alt curier.
Nu este posibil ca din data de 03. 09 comanda confirmata si in 08. 09 ridicata de curier, sa fie tot in depozitul curierului in 11. 09. 2020.
Trebuie data prioritate solicitarilor de urgentare din partea clientilor si tinut cont, comenzile acestea sa fie plasate si expediate cu un alt curier decat Raben.
Nu este normal si datoria clientului sa hartuiasca cu telefoane pe cei de la curierat, in speranta ca va expedia coletul mai repede.
SC WUNDER HAFF SRL aveti contract cu ei, este datoria dvs!
Curieratul mi-a raspuns de 2 ori la telefon.
Prima oara ieri in 10. 09, cand am descris situatia urgenta adica penalizari de la beneficiar / destinatar.
Mi s-a confirmat ca va pleca seara o masina suplimentara catre destinatie (Bacau) si va fi livrata astazi 11. 09. 2020.
Astazi observ ca este tot in depozit la curier.
Am sunat si mi s-a comunicat dupa ceva timp ca SC WUNDER HAFF SRL a notat codul postal gresit la destinatar, ca va ajunge luni 14. 09. 2020.
Curierul nu are nici o datorie fata de mine, ca si client.
Acest circuit trebuie fluidizat.
Daca la SC WUNDER HAFF SRL se intarzie, sa se opteze pentru un alt curier si tinut legatura cu clientul.
, ,Comanda #201080 (Livrata) " pe pg contului deschis dar informatia este eronata!
Aveti un rewiew negativ din partea mea si daca ar fi sa dau o nota pe o scara de la 1-10, as da 3!
O mizerie. Am comandat un produs aflat in stoc. Dupa o saptamana i-am contactat sa aflu care e starea comenzii si am aflat ca se fapt produsul nu se poate livra si au anulat comanda. O saptamana pierduta degeaba din cauza unor dobitoci.
Un magazin de apartament rămâne un un magazin de apartament. Stocurile nu sunt actualizate, comunicarea cu ei se face foarte greoi. M-am trezit cu comanda anulată, vorbesc cu cineva de acolo și îmi zice ba că onorează comanda, si că este activa, ba că nu mai este. Parca jucăm bambilici...
În afară de prețuri bune totul lasă de dorit. Am plasat o comanda pe website si am selectat plata cu cardul. Nu mi s-a deschis nici o fereastră pentru a completa datele de card. Am presupus că o să plătesc curierului cu cardul (ciudat totuși, n-am mai întâlnit asemenea situație... ). După o săptămână de așteptare, sun la serviciul clienți. Aflu ca nu am achitat așa că nu au trimis coman... Mai multe detalii »da. Trimit aceeași comandă, de data aceasta cu plata ramburs. După trei zile sunt sunat de cineva de la ei care îmi spune că unul dintre produse este disponibil peste trei săptămâni (desi apărea pe stoc). Inlocuiesc produsul și confirm comanda. Din acest moment a mai durat 4 zile până la primirea coletului.
Serviciul clienți este departe de ceea ce ar trebui să fie!
Mai bine plătiți un preț mai mare pe alt site! La sfârșit o să fiți în câștig!
Nu recomand! !!
Am comandat o masina de insurubat cu impact. Dupa mai multe zile, am sunat EU sa vad de ce nu vine prousul. Mi-au spus ca e de la un furnizor extern, defapt ei nu aveau produsul pe stoc, si ca am fost sunat (nu am fost sunat de nimeni de la ei) ca sa-mi spuna ca trebuie sa-l achit in avans, ca sa-l poata aduce ei pe stoc si sa il livreze catre mine. Nu prea mai platesc nimic inainte sa v... Mai multe detalii »ad produsul, de cand am patit-o cu cateva comenzi on-line. Nicaieri pe site nu specifica asa ceva. Vand produse care nu le au pe stoc, si cer banii in avans. I-am trimis in origini, cu mult drag. Neseriosi
Am facut comanda online, am primit confirmarea pe mail. A ajuns exact ca pe site 2 zile.
Desi am fost sceptic, datorita parerilor anterioare, am sunat, am discutat cu un baiat care mi-a zis ca produsul de la Makita HR2470 e destul de slab pentru ce vreau eu, ba chiar mai mult mi-a recomandat sa inchiriez de undeva sa ma conving, am zis sa merg pe incredere si bine am facut. Va multumesc !
Pe data de 12 03 2019 am comandat un polizor unghiular metabo 15 -125. Am primit un e-mail automat de confirmare a comenzii. Nu ma sunat nimeni sa confirm comanda, am crezut ca nu o mai trimite, dar totusi pe 15 03 sunt anuntat de curier sameday ca voi primi a doua zi un colet de la Atelierul tau . In ziua urmatoare , sambata, urma sa plec la munca pt doua saptamani asa ca las in seama... Mai multe detalii » sotiei primirea coletului , urmand sa-mi trimita poze cu produsul respectiv, sa-l verific macar vizual. Cutia din carton a polizorului este roasa pe la colturi si nu numai , bine de tot de parca ar avea o vechime de cativa ani , conditiile in care pentru un retur cutia trebuie sa arate impecabil altfel sunt penalizat cu 7 procente din valoare . polizorul arata bine in afara de citeva puncte suspecte, dar poate din cauza luminii blitului . Sper ca polizorul sa fie in regula si nu un sh.
AtelierulTau.ro(punct de colectare) | |
---|---|
Adresa: |
040313 Bucuresti, Bulevardul Gheorghe Sincai, nr.13
Hartă » | Localizare » |
Telefon: | 0374770344 |
Program de lucru | |
Luni | 09:00 - 18:00 |
Marti | 09:00 - 18:00 |
Miercuri | 09:00 - 18:00 |
Joi | 09:00 - 18:00 |
Vineri | 09:00 - 18:00 |
Sambata | 09:00 - 14:00 |
Duminica | Inchis |
Hartă | |
---|---|
Posibilitatea de stabilire a locaţiei nu este suportată de catre browserul Dvs. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Stabilirea locaţiei de către browser a fost nereuşită. Vă rugăm să introduceți adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Pentru adresa mentionată se găsesc prea multe posibilităţi de pornire. Vă rugăm să precizați adresa de pornire.
Adresa introdusă nu poate fi identificată. Vă rugăm să precizați adresa corectă.
Localizare
Adresa de pornire
OK
|
|
Magazine | |
AtelierulTau.ro
040313 Bucuresti, Bulevardul Gheorghe Sincai, nr.13
|