Dunlop SP SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W

Dunlop SP SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W

de la 388,28 RON 30 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  

Alte oferte pentru produsul

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse Dunlop: Dunlop Anvelope

Descrierea produsului
Categoria de vehiculeAutoturism
Sezon Vara
Latime 225
Inaltime 45
Diametru R17
Indice de sarcina 91
Indice de viteza W (270 km/h)
Clasa eficientei consumului de combustibil C
Aderenta pe suprafata umeda B
Zgomotul exterior67 dB
Anvelopa runflat Nu
Anvelope reinforced Nu

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Producator: Dunlop
Model: SP SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W


Descriere

Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic
Aderentă exceptională Sport Maxx RT oferă niveluri inalte de aderentă pe carosabilul ud si uscat, datorită tehnologiei compusilor adaptivi. Polimerii utilizati in domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafetei drumului, mărind contactul si imbunătătind aderenta.

Control imbunătătit la viraje
Bucurati-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranzitii line de la deplasare in directie dreaptă la curbe. Aderenta la viraje si stabilitatea sunt imbunătătite si de blocurile exterioare de cuplare masive.

Franare pe distantă mai scurtă la viteze de autostradă
Blocurile inovatoare Short Braking (pentru franare rapidă) de la Dunlop vă permit distante de franare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru sofatul de inaltă performantă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la franare. Design pentru eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o constructie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenta la rulare, conducand la un consum redus de combustibil si la emisii scăzute de CO2

Sistemul specific pentru locasul talonului. Consolidează legătura intre anvelopă si jantă, asigurand un sofat mai precis. La fel ca aderenta dintre mana dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigură un feedback exceptional din partea drumului.Beneficii Feedback imbunătătit din partea drumului, nivel mai inalt de stabilitate si precizie.

Compus adaptiv. O tehnologie a compusilor care utilizează polimeri din compozitia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafetei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creste contactul per ansamblu dintre anvelopă si drum.Beneficii Aderentă superioară si performante de franare

Blocuri de franare puternice . Blocuri rigide care mentin rigiditatea atunci cand se aplică forta de franare. Nivelul inalt de rigiditate contribuie la obtinerea unui contact optim cu drumul atunci cand franati la viteze mari.Beneficii Distante de franare mai mici, mai ales la viteze mari.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat in compozitia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel inalt de aderentă, in special pe carosabilul ud si la temperaturi scăzute.Beneficii Franare si accelerare exceptionale, aderentă crescută pe carosabilul ud si pe vreme rece, grad scăzut de uzură.

Curea fără imbinări (Jointless Belt - JLB) . O tehnologie de căptusire hibrid care reduce deformările circumferintei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară si uniformă.

Protectie maximă pentru flansa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protectie a flansei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se intinde in jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protectie. Beneficii Protejează rotile din aliaj scump fată de lovirea de borduri. Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate imbunătătită si rezistentă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor imbunătăteste aderenta pe suprafete ude si uscate.Beneficii Performantă imbunătătită pe drum drept si la viraje; rezistentă sporită la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generatie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate si un feedback mai bun din partea drumului, permitand anvelopelor să reactioneze rapid si precis.Beneficii Stabilitate sporită si precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate si precizie excelente la viraje; aderentă superioară pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lină de la drum drept la curbă, conducand la reactii mai precise si progresive.Beneficii Control semnificativ imbunătătit asupra evolutiei amprentei in toate conditiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud si uscat; control sporit la viraje.

Compus dublu de silică. Acest compus imbunătăteste acceleratia si reduce uzura. Beneficii Franare si accelerare exceptionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară si toamnă, aderentă sporită, rezistentă la uzură.


Denumiri similare la Anvelope Dunlop SP SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W: SP SPORT MAXX RT 225 45 R 17 91 W, SPSPORTMAXXRT22545R1791W, SP SPORT MAXX RT 225/45 R17 91 W
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^