zooplus.ro

zooplus.ro
Denumirea firmei
zooplus SE
Anul fondarii:
1999
Adresa:
80331 Munich, Sonnenstrasse 15 (Nu este punct de preluare)
Tel.:
031 229 50 16
3
28
5
2
3
26
Despre noi
Tot ce este mai bun pentru dumneavoastră și animalul dumneavoastră de companie

zooplus vă oferă o gamă largă de articole pentru animalele de companie - peste 8000 de produse de top pe stoc, gata de a fi expediate. Cu peste 15 ani de experienţă în comerţul cu hrană şi accesorii destinate animalelor de companie, zooplus vă oferă mărci de top și produse de calitate la preţuri incredibil de avantajoase.

Scopul nostru este să vă facem viaţa mai ușoară prin comenzi online simple și livrare convenabilă la domiciliu. Vă punem la dispoziţie facilităţi utile precum înregistrări video ale produselor, evaluări și fotografii trimise de clienţi și descrieri exacte ale produselor, prin urmare puteţi lua o decizie în deplină cunoştinţă de cauză cu privire la produsul adecvat pentru animalul dumneavoastră de companie.

În cele 6 sedii ale noastre - München (Germania), Strasbourg (Franţa), Oxford (Anglia), Genova (Italia), Madrid (Spania), și Cracovia (Polonia) - membrii echipei noastre (de diverse naţionalităţi) colaborează pentru a îmbunătăţi serviciile zooplus în fiecare zi. Suntem mândri să vă oferim servicii și produse de cea mai bună calitate 365 de zile pe an.

Suntem la dispoziţia clienţilor noştri şi a animalelor lor de companie de peste 20 ani, în 28 de ţări.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Modalitati de plata: Numerar
Transfer bancar
e-paymant
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Păreri

Spune-ţi părerea despre zooplus.ro!

1
         
2
3
4

Odata cu transmiterea parerii va dati acordul ca adresa de email furnizata sa fie gestionata de Online Comparison Shopping Kft in calitate de persoana imputernicita. Detalii despre gestionarea datelor gasiti aici.

Trimiterea părerii
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
43.8 %
7.8 %
3.1 %
4.7 %
40.6 %
Toate părerile
Părerea Cumpărătorului

Comand la ei de cativa ani, am fost multumita mai putin de ultima comanda unde s-a pus adresa gresita pe colet, acesta ajungand in alta parte... in urma a 3 tikete si o discutie telefonica nu s-s rezolvat nimic.
Deci parerea mea este ca au inceput sa dea buleala, mai ales ca hrana nu mai vine din Germania, vine din Cehia, calitate prosta bineinteles.
Nu recomand sub nicio forma! !! !

 

zooplus.ro (3 săptămâni)

Ne pare foarte rău dacă ai avut o experiență neplăcută recent cu noi! Ne ești alături de mult timp și știi că nu este modul nostru uzual de a opera, iartă-ne dacă te-am dezamăgit! Te asigurăm că luăm activ măsuri pentru a îmbunătăți procesele de livrare și comunicarea cu clienții noștri.
Referitor la calitatea produselor, aceasta nu este modificată sau afectată în funcție de centrele logistice de distribuție. Colaborăm direct cu producătorii, iar produsele sunt distribuite spre centrele noastre logistice de pe teritoriul Europei. Livrările spre România se realizează de la unul dintre centrele noastre din Polonia, Cehia sau Ungaria, însă cum am transmis, acestea sunt puncte de distribuție, calitatea și caracteristicile produselor nu sunt influențate în vreun fel de acestea.
Îți mulțumim pentru feedback și încă o dată, ne cerem scuze dacă lucrurile nu au funcționat optim la comanda ta recentă!

Părerea Cumpărătorului

Comand de aproximativ 1 an de la Zooplus și sunt foarte mulțumită de toate produsele lor. Într-un an de când comand am avut o singură problemă , o singură dată, cu un produs care a ajuns puțin deteriorat, problema s-a rezolvat în mai puțin de 2 zile.
Promptitudinea lor este un punct forte, produsele lor sunt variate, și tot ce am comandat am recomandat și altor persoane , împărtășind p

 
Părerea Cumpărătorului

Până acum câteva luni sincer nu credeam că o să fiu atât de dezamăgită de zooplus. Am fost clientă fidela timp de multi ani si speram sa folosesc in continuare serviciile lor, dar având în vedere că de câteva luni comenzile imi tot vin dupa 1-2 saptamani, sau ca in cazul de față nici după 2 săptămâni jumate , și în plus nici nu reusesc să primesc un răspuns la mesajele trimise la servici

 

zooplus.ro (2 luni)

Vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat transmis fiindcă ne va ajuta să ne îmbunătățim serviciile. Ne pare foarte rău pentru problemele de livrare întâmpinate recent și vă asigurăm că lucrăm activ pentru a le remedia.
Referitor la comanda menționată, ați primit un răspuns de la echipa noastră, cu întârziere într-adevăr, ne pare rău, nu am reușit să răspundem în termenul nostru standard la toate solicitările în ultima perioadă, însă revenim întotodeauna către toți clienții care ne contactează. În ceea ce privește transmiterea adreselor, acestea sunt transferate electronic automatizat din sistemul nostru către sistemul partnerului de transport. Dacă ați întâmpinat probleme referitoare la acest aspect, a existat cel mai probabil o eroare tehnică în timpul transferului electronic. Vom transmite sesizarea dumneavoastră spre echipele interne aferente pentru a investiga mai departe.
Vă oferim întregul nostru sprijin pentru soluționarea oricărei situații problematice care ar putea afecta cumpărăturile la noi și încă o dată, ne pare rău pentru incidentele menționate.

Părerea Cumpărătorului

Am cumpărat in decurs de 2 ani mancare de zeci de lei de la zooplus dar la ultima comanda au gafato, dupa 3 zile de la plasarea si plata comenzi mi-au anulat jumate din produse pe motiv ca nu sunt pe stoc si am ramas fara mancare la catel.

Asta a fost ultima comanda de la iei. Daca caut mai bine gasesc aceleasi produse mult mai ieftine in alta parte

 

zooplus.ro (2 luni)

Bună ziua, ne pare sincer rău pentru situația apărută la această comandă și vă înțelegem supărarea.
Astfel de cazuri sunt foarte rare, iar echipele noastre lucrează pentru a minimiza astfel de incidente pe cât de mult posibil, drept dovadă că ne sunteți alături de mai mulți ani și este prima dată când aveți parte de o astfel de experiență. Regretăm sincer incidentul, știm că aveți nevoie de produse pentru animăluțele dumneavoastră !
Vă mulțumim pentru feedback și pentru încrederea oferită în tot acest timp, vă asigurăm că luăm toate măsurile posibile pentru a evita astfel de incidente nefericite.

Părerea Cumpărătorului

Nu recomand nimanui sa mai comande de la acest "magazin".

Am facut o comanda acum aproape 2 saptamani si nu am primit nimic. Pe site-ul livratorului apare "adresa gresita", desi am completat-o corect cand am facut comanda si apare corect si pe notificarea de livrare. Am deschis 3 tichete la suport clienti si nu am primit niciun raspuns in ultimele 4 zile.

Am cerut anularea comenz

 

zooplus.ro (2 luni)

Bună ziua, vă mulțumim că ne-ați contactat și ne cerem scuze pentru problema de livrare apărută la comanda menționată. Echipa noastră de relații clienți a inițiat o investigația cu firma de transport referitoare la cauza problemei și v-a răspuns la tichetele de suport.
Vom reveni la dumneavoastră prin email cu mai multe detalii asupra situației sesizate.

Părerea Cumpărătorului

Eu nu înțeleg de ce să te plângi ca vine comanda mai greu și dai și scor negativ pentru asta .
În primul rând , să luăm în considerare ca au mulți clienți , nu sunteți doar voi care comanda .
Mulți s-au plâns de prețuri , mie mi se par în acord cu piața . La accesorii poate sunt mai mari dar totuși depinde și de furnizorii pe care ei îi au , nu doar de ei .
Țin să precizez ca am vr

 
Părerea Cumpărătorului

In general sunt multumita de produse si livrare, dar cu ultima comanda au dat-o in bara rau de tot. Am facut comanda pe 14. 12 si din data de 17. 12 de cand urmaresc livrarea, coletul este in drum spre Romania , mi-au spus ca vine din Cehia, sunt deja 4 zile , astazi este a cincea si nu a ajuns. Nici nu cred ca mai ajunge anul asta. Exact cand aveam mare nevoie de niste produse pe care n

 

zooplus.ro (3 luni)

Bună Ivanel, ne pare sincer rău pentru faptul că această comandă a ajuns la tine cu întârziere față de termenul nostru standard. Ne-am confruntat într-adevăr cu un volum ridicat de comenzi în perioada sărbătorilor, iar rețelele logistice au fost de asemenea supra aglomerate, factori care au dus la întârzieri de procesare și livrare a comenzilor în unele cazuri. Ne cerem scuze, facem tot posibilul pentru a procesa și livra toate comenzile cât mai repede către toți clienții noștri.

Florin Groza

Părerea mea e că nu recomand nimănui să cumpere de pe acest magazin online.
Livrarea comenzii este extrem de greoaie.
Am comandat pe 21 noiembrie seara și azi, 27 noiembrie, încă nu am primit pachetul.
Din păcate, doar după ce am plătit și mi-au confirmat comanda am văzut că pachetul este trimis din Polonia.
Azi a trebuit să merg să cumpăr de mâncare pisicilor, nu le pot spune că

 

zooplus.ro (4 luni)

Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o cu livrarea comenzii dumneavoastră și vă mulțumim pentru feedback! Înțelegem că durata lungă de livrare poate fi dezamăgitoare. Echipa noastră de relații clienți vă stă la dispoziție cu drag pentru a vă oferi ajutor în cazul oricărui incident sau întrebare.
În ceea ce privește originea expedierii din afara României, aceste informații se pot regăsi transparent pe website-ul nostru (https://www.zooplus.ro/info/about/shippingcosts). Ne pare rău pentru orice confuzie sau neînțelegere.
Vă asigurăm că oferim importanță fiecărui feedback și vom continua să lucrăm la îmbunătățirea serviciilor noastre!

Părerea Cumpărătorului

Foarte nemultumita preturile au crescut in nesimtire mai mari decat la pet shopuri... sunt foarte dezamagita mai ales ca sunt clienta de cativa ani am comenzi de zeci de milioane facute, insa am avut o experienta urata cu ultima comanda plasata pe data de 10. 11. 2023 au fractionat comanda cu livrare prin doua firme de curierat o prostie , fara logica ca in final sa se , ,piarda "coletul

 

zooplus.ro (4 luni)

Vă mulțumim sincer pentru feedback-ul transmis și ne pare rău pentru experiența neplăcută pe care ați avut-o cu ultima comandă. Vă înțelegem dezamăgirea și suntem dedicați să ne îmbunătățim serviciile.
Referitor la prețuri, facem tot posibilul pentru a le menține competitive, însă nu avem posibilitatea întotdeauna de a evita anumite creșteri de preț la unele dintre produsele noastre. În plus, oferim deseori prețuri și campanii promoționale, astfel că prețul unui anumit articol se poate modifica destul de mult într-o perioadă scurtă de timp. Bineînțeles, luăm toate măsurile necesare pentru a reduce pe cât posibil orice creștere de preț.
În legătură cu împărțirea coletelor și utilizarea a două firme de transport diferite, acest lucru s-a realizat deoarece produsele au fost expediate de la 2 centre logistice diferite, din motive legate de stoc. Ne pare foarte rău pentru neplăceri și pentru faptul că unul dintre coletele dumneavoastră a fost rătăcit în tranzit. În cazul în care nu ați făcut-o deja, vă rugăm să contactați echipa Relații Clienți (https://support.zooplus.ro/ro/support/tickets/new) pentru a vă ajuta cu înlocuirea produselor pierdute (la aceleași prețuri precum în comanda inițială desigur) sau cu o rambursare. Vă vom ajuta cu drag!
Vă asigurăm că luăm toate plângerile clienților noștri în serios și că vom depune eforturi pentru a îmbunătăți experiența de livrare.

Părerea Cumpărătorului

Uitându-mă la comentarii… realizez ca trăiesc în România. Crize ca vine comanda in 4-5 zile. Nu stiu la voi dar la mine în aplicație scrie 2-5 zile. Normal ca dacă fac comanda vineri cum mai fac deseori, vine pe miercuri probabil. Cand fac sambata, duminica, luni-marți deja vine.
Citind comentarile, am impresia ca, cumpărăm de pe site-uri diferite.
Dragilor, cu prețurile la pliculețe