www.covera.ro

www.covera.ro
Denumirea firmei
Agricover Srl
Anul fondarii:
2012
Adresa:
729941 Voluntari, Str. Pipera, Nr 1B (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0741144177
Fax:
0213352500
4
494
177
140
130
71
Despre noi
Totul pentru casa, gradina, ferma, unelte, utilaje si produse pentru animale.
Suport clienti: contact@covera.ro
Transport gratuit pentru comenzi peste 499 lei
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Fax
E-mail
Prin telefon
Modalitati de plata: Finantare in Rate
e-paymant
Transfer bancar
Numerar
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Păreri

Spune-ţi părerea despre www.covera.ro!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
48.8 %
17.5 %
13.8 %
12.8 %
7 %
Toate părerile
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Buna ziua, imi pare rau ca trebuie sa ma declar nemultumita de calitatea serviciilor dvs, comunicarea cu clientul este la pamant. Am facut doua comenzi, niciuna completa iar de doua saptamani incerc sa aflu daca mai sosesc. Saptamana trecuta am dat telefoane iar cand am reusit sa prind legatura doua domnisoare in zile diferite mi au spus sa astept ca ma vor suna sa mi spuna ce se intampl

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Daca produsele comandate si facturate nu se mai afla pe stoc, comunicati clientului.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Magazinul este cel mai ieftin, nu am avut nici un fel de problema cu comanda, referitor la motocoasa ce am cumparat vom vedea cit rezista, functioneaza bine.

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Este cel mai ieftin si au promotii bune!

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Nu stiu.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Am comandat 2 produse. din păcate unul nu a ajuns nici după 7 zile iar orice încercare de comunicare a fost zadarnica. la telefon si pe mail nu răspunde nimeni

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Oferta larga

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Comunicare

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Buna ziua, sau mai bine spus RUSINE COVERA!
Dupa trei saptamani de la primul apel catre firma Covera, in sfarsit reusesc sa primesc in data de 15 Mai o comanda facuta pe 11 Mai. Niste incompetenti acolo de la cei care nu raspund la apelurile catre numarul de la relatii cu clientii, pana la personalul din depozit care in 3 zile a reusit sa faca o poza la piesa necesara clientului si nu

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Aici am gasit piesa necesara.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Relatia cu clientii, de la primire apelurilor telefonice, un robot care iti spune "PA" si iti inchide dupa ce ai stat si ai asteptat, si nu te suna nimeni inapoi desi robotul specifica "o sa va contactam", si pana la discutia cu agentul de la relatii

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

procesul de comanda decurge bine dar persoanele de contact nu cunosc exact stocurile disponibile in deposit si implicit termenul de livrare afisat pe site nu corespunde cu situatia reala

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

a fost usor de accesat

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

comod sa comanzi pe site, importanta fisarea stocurilor

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

nu am

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

satisfacator, prezentare mediocra

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

a fost singurul anunt atuci pe care l-am gasit

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

reclama este sufletul comertului

 

www.covera.ro (2 zile)

Vom incerca sa tinemc ont de sugestiile dvs. Va multumim

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

profesionalism .. calitate servicii excelenta... costurile aferente transportului putin mai mari decat la alte firme

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

-varietate mare de produse prezentate
-decizie bazata pe experiente persoane terte

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

nimic de schimbat....

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Nu am primit comanda conform confirmarii din partea magazinului. Nu am fost contactat sa mi se explice motivul intarzierii, iar la numerele de telefon de pe site raspunde un robot, care imi spune ca a retinut numarul meu de telefon si un responsabil de vanzari ma va contacta, lucru care nu s-a intamplat niciodata. Consider acest aspect ca o lipsa de respect fata de client.

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Fiindca se afla in zona in care locuiesc.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Comunicarea cu clientii.

 

www.covera.ro (2 zile)

Nr de apeluri este foarte mare. Ne imbunatim constant serviciile insa nu reusim sa preluam toate apelurile. Ne-ar ajta un nr de telefon sau numele complet pentru a identifica problema. Multumim

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

FB

 
^