www.covera.ro

www.covera.ro
Denumirea firmei
Agricover Srl
Anul fondarii:
2012
Adresa:
729941 Voluntari, Str. Pipera, Nr 1B (Nu este punct de preluare)
Tel.:
0741144177
Fax:
0213352500
4
527
193
154
143
77
Despre noi
Totul pentru casa, gradina, ferma, unelte, utilaje si produse pentru animale.
Suport clienti: contact@covera.ro
Transport gratuit pentru comenzi peste 499 lei
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
Fax
E-mail
Prin telefon
Modalitati de plata: Finantare in Rate
e-paymant
Transfer bancar
Numerar
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Păreri

Spune-ţi părerea despre www.covera.ro!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
48.1 %
17.6 %
14.1 %
13.1 %
7.1 %
Toate părerile
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Produse de buna calitate. Transportul a durat 5 zile, daca nu sunam nu mi-l aduceau nici atunci.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Transport gratuit, preturi bune.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Persoanele care discuta cu clientii ar trebui sa incerce sa afle si sa explice eventualele probleme la plasarea comenzilor nu sa asculte "doar" cofirmarea comenzilor.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Plasarea comenzii a fost relativ usoara... problema a fost ca nu aveau in stoc unele produse si mi s-a livrat comanda pe bucati(4) ,insa taxa de transport s-a impartit pe cele 4 livrari .

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Au o oferta foarte variata de produse din multe domenii nefiind nevoie sa plasez mai multe comenzi pe diferite site-uri...

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Urmarirea cu atentie a stocurilor si centralizarea comenzilor pentru a nu mai fi obligat sa astepti mai multe livrari pe aceeasi comanda.

 

www.covera.ro (3 săptămâni)

Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul acordat! Produsele nu sunt toate in acelasi depozit si acesta este motivul pentru care se livraza in mai multe colete. O zi frumoasa!

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Comanda cu camp optional la telefon insa livrarea se face obligatoriu numai cu nr. de telefon. Cel putin ciudat, ori e optional, ori nu! De sunt obligat sa las numarul de telefon? Am spus ca livrarea s face la o cladire de birouri, ore de lucru, nume, date, etc.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Gama.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

campuri de client usor derutabile, nu foarte clar intre minim si obligatoriu

 

www.covera.ro (3 săptămâni)

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat . din pacate cei de la firma de curierat nu livreaza coletele daca nu au numar de telefon deoarece au nevoie de confirmarea dumneavoastra ca va aflati la adresa mentionata in comanda. O zi frumoasa!

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Vam trimis o comanda acum 2 saptamini si nu ca sa plasat comanda nici nu mi sa raspuns la telefon. Sinteti exact asa de neseriosi ca si ceilalti magayine pe net
Surpriya este ca nu mi sa onorat comanda si cind am vrut sa iau legatura prin telefon cu operatorul care mi sa transmis prin email nimeni nu a raspuns la numarul trimis de dumneavoastra

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Ati avut un preti atragator

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

experienta neplacuta

 

www.covera.ro (3 săptămâni)

Buna ziua ! Va multumim pentru feedback-ul acordat. Din cate am observat dumneavoastra ati selectat ordin de plata iar colegii asteptau confirmarea platii. Intre timp problema a fost rezolvata. O zi frumoasa !

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Comanda efectuata cu usurinta, spre deosebire de alte ocazii, nu am fost sunat pentru confirmare, insa am primit mail, care a cuprins toate datele comenzii.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Decizia cumpararii s-a bazat pe experiente anterioare si datorita diversitatii produselor.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Nu am observant minusuri la aceasta ultima colaborare.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Sunt foarte multumita de produse. Am scapat deocamdata de muste. Avem o mare problema si cu paianjenii si urmeaza sa aflu mai multe despre felul in care pot scapa de ei. Sotul meu a stropit cu o substanta din comert, dar nu prea se vad rezultate.
Multumesc, COVERA!

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Am vazut reclama pe Facebook.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

foarte bun

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

a fost in fuctie de produs si pret

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Observatiile scrise de client la efectuarea comenzii nu sunt luate in seama de operatorii magazinului.
Nu se raspunde la nici un email trimis.
La comanda #39467 nu am primit unul dintre produse.

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Decizia s-a bazat pe o comanda anterioara la care nu au fost probleme.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Recomandari:
-sa se tina cont de observatiile facute de client la efectuarea comenzii;
-sa se raspuda la email-uri si la solicitarile din pagina de contact;
-nu se primesc toate produsele comandate, confirmate ca existente in stoc.

 

www.covera.ro (3 săptămâni)

Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul acordat! Comanda se livreaza etapizat deoarece produsele nu se afla toate in acelasi depozit . O zi frumoasa,

 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Departamentul relatii clienti este excelent. Practic acest aspect a fost al doilea motiv principal pentru care am revenit cu a doua comanda dupa ce prima a fost un esec... partial.
Chiar si a doua comanda a fost tot esec cu toate ca am zis ca nu iau in considerare faptul ca prima experienta a fost neplacuta.
Per ansamblu totul a decurs satisfacator pana cand am desfacut coletul si am

Motivul pentru care ați cumpărat de la ei

Am lansat comanda pentru ca am gasit ceea ce cautam la momentul respectiv insa dupa doua comenzi care nu au fost chiar mici am fost dezamagit de fiecare data de procesul ce a urmat preluarii comenzii si livrarii produselor.
Daca ma bazam pe experie

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Cum am scris si mai sus procesul de comanda decurge perfect pana in momentul in care plasezi comanda si discuti cu reprezentantul Covera.
Dupa aceea incepe aventura: produsele vin in transe separate, incomplete si/sau cu termene de valabilitate foa

 
^