După 525 păreri
compari.ro Magazin de încredere
Rata de satisfacţie:
Termen de livrare:
Uzabilitatea magazinului:
Relaţii cu clienţi:
Dintre cumparatorii magazinului
93.14% ar recomanda magazinul cunostintelor
99.8% a primit produsul in mai putin de 10 zile
Mai multe informaţii despre programul magazin de încredere.

Magazin piese auto online - epiesa.ro

Logo-ul magazinului: Magazin piese auto online - epiesa.ro
Anul fondarii: 2011
Denumirea firmei Euro Parts Distribution SRL
Adresa: 123456 Bucuresti, str. Mihai Eminescu, nr. 158-160, sector 2 (Punct de preluare)
Web: http://www.epiesa.ro
Email: vanzari@epiesa.ro
Tel.: 0755458088

PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI

Evaluare %529
  74.7 % 395
  18.5 % 98
  3.2 % 17
  2.6 % 14
  0.9 % 5
STATISTICILE LUNARE ALE PĂRERILOR
LunaEvaluarePunctajPăreri
Octombrie 2014   4.7 97
Septembrie 2014   4.7 106
August 2014   4.7 103
Iulie 2014   4.6 145
Iunie 2014   4.6 76

Toate părerile

Filtrare după: 
1 zile
Lucian
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Am lansat o comanda in care am cerut un anume tip de placate de frana si am fost sunat caci nu mi se potrivesc masinii mele, daca imi pot trimite altele care erau mai scumpe. Am zis ok , voi sunteti specialisti, livratile pe acestea.
Am primit coletul, am fost la service sa mi le schimbe , unde constata mecanicul ca sunt prea mari si nu se potrivesc masinii mele. Sun imediat la D-nul respectiv ce mi-a recomandat aceste placute si imi spune ca asa I-a dat programul dupa seria de sasiu.
Dupa 2 zile mi-a trimis placutele comandate de mine si le-a ridicat pe cele prost recomandate, dar eu am pierdut timp(6zile) +bani dati degeaba in service +nervi. Multumesc Epiesa!
Alt aspect deranjant este reclama mincinoasa cu , ,verificare colet". Curierul iti da coletul daca platesti si pleaca, poti sa ai si pietre in colet, nu il intereseaza. Doar daca este coletul deteriorat sau desigilat, in rest nu il intereseaza daca ai fizic ce ai platit. Curierul spune ca nu este specificat inMai departe
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Preturi acceptabile si credeam ca are specialisti, nu angajati ce dau cu banul sa vada ce piesa se potriveste masinii tale.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

In primul rand sa imbunatateasca programul de service si sa faca angajari, caci daca ceri o oferta prin e-mail sau telefon nu iti raspunde nimeni. Se lucreaza doar pe comanda si atunci o dau la bajbaiala, nu stiu care este adevaratul motiv: programul de service sau indiferenta angajatilor.
Din 2 modele de placute de frana , acelasi furnizor-ce imi arata programul lor dupa datele masinii mele , desii le-am comandat bine pe unele(caci erau mai ieftine) ,mi le-au recomandat si trimis pe celelalte, care nu se potriveau pt masina mea. Apoi am facut schimb , dar a durat inca 2zile negocierea.

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
2 zile
Cornel Ionita
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Foarte bun
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Produse ieftine si livrare rapida

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

Produse si mai ieftine! ?! ?(daca se poate)

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
2 zile
Vasile Daniel
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Sunt Ok, am recomandat si altora.
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Preturi mici,
calitatea serviciilor.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

Plata online,
Prag livrare gratuita mai redus

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
2 zile
florin t
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
piese de calitate, rezolvare prompta , profesionalism in verificarea corectitudinii alegerilor facute.
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

cautarea pieselor este facila, transportul gratuit peste o anumita valoare

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

valoarea impusa pentru transport sa nu fie discriminatorie . Pentru provincie , acolo unde veniturile sunt mai mici transporul este mai scump ceea ce poate determina amanarea reparatiei...

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
adrian
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Am trimis comanda pe net, in scurt timp am fost contactat de catre un angajat pentru a transmite adresa de livrare si pentru confirmarea comenzii. A 3 zi dimineață aveam produsele, câteva ore mai tarziu acestea fiind pe mașină.
In concluzie sunt mulțumit de felul cum s-a desfășurat comanda.
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Preturi ale acelorași piese mai mici comparativ cu alte magazine online

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

Publicitate

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
Georgescu
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
OK
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Pt pret si calitate

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

O fac destul de OK

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
Cumpărătorul magazinului
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
-
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

-

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

-

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
Cumpărătorul magazinului
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Accesibil, preturi acceptabile. Personal amabil si destul de prompt. Magazinul ar fi ok daca ar putea sa acorde discount pentru comenzile online.
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Mi s-a parut ieftin, insa am gasit la acelasi pret in magazin.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

Transport graturit.

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
Cumpărătorul magazinului
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
Placute de frana , disc de frana , ulei motor filtre, kit disc de ambreaj
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

Ieftin si livrare rapida.

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

nu este cazul

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
3 zile
Cumpărătorul magazinului
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi
rola intinzatoare din kitul de distributie nu a corespuns d. p. d. v. tehnic(nu intindea suficient si avea un zgomot puternic) motiv pt. care am repus-o pe cea veche care functineaza o. k. (am facut deja 1500km cu ea). Intrebarea care ramine(care am spus-o si reprezentantului epiesa) ce fac cu piesa ramasa si ce facem cu diferenta de pret?
Motivul pentru care am cumpărat de la ei:

prin compararea preturilor

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul:

sa tina cont de sugestiile clientului

Consideri această părere utilă? Da (0) | Nu (0)
Spune-ţi părerea