Culori Noi

Culori Noi
Denumirea firmei
Nowe Kolory Sp. z o.o. (Acest webshop are sediul in strainatate. Inaintea efectuarii unei comenzi va sugeram sa va interesati de TVAul aplicat la facturare, timpul de livrare si termenii de garantie.)
Anul fondarii:
2009
Adresa:
02-737 Warsaw, Niedzwiedzia 29b (Nu este punct de preluare)
Skype:
Tel.:
031 229 45 42
După 1347 păreri
Rata de satisfacţie
Termen de livrare
Uzabilitatea magazinului
Relaţii cu clienţi

Dintre cumparatorii magazinului

85.52% ar recomanda magazinul cunostintelor

92.87% a primit produsul in mai putin de 10 zile

Mai multe informaţii despre programul magazin de încredere.

Despre noi
Magazin online prezent în mai multe țări din UE. La noi găsiți cel mai mic preț la produse electrice și electrocasnice.
Servicii oferite de magazinul online
Modalitati de comanda: Cos cumparaturi
E-mail
Prin telefon
Modalitati de plata: Transfer bancar
Numerar
Modalitati de livrare: Serviciu de curierat
Calificativ obţinut
Magazin de încredere
Programul Magazin de încredere

Acest magazin a devenit "Magazin de incredere" dupa parerile cumparatorilor reali.

Programul "Magazin de încredere" a fost creat in interesul cumparatorilor, pentru a stimula webshop-urile sa ofere servicii de o calitate cat mai buna. Are scopul de a transmite opinia utilizatorilor, care deja au efectuat cumparaturi, catre cei care intentioneaza sa cumpere de la magazin. Dupa cumpararea produsului userul va primi un chestionar, prin care poate evalua serviciile magazinului.
Păreri

Spune-ţi părerea despre Culori Noi!

1
         
2
3
4
PĂRERI DUPĂ EVALUĂRI
Evaluare
 
%
45.7 %
30.2 %
11.9 %
7.5 %
4.5 %
Toate părerile
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Totul OK.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Pachetul a avenit cu amabalajul ud.

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Aici am gasit produsul care ma interesa

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Lipsa comunicare cu clientii

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Am comandat o hota cu anumite caracteristici si am primit o hota cu caracteristici tehnice mai slabe.

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

era mai ieftin

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

sa spuna adevarul clientilor nu sa ii minta cu produse cu caracteristici umflate.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

OK

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Pret

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

! !!

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Un consultant mi-a explicat amabil unele aspecte cu care nu eram lamurit..

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Pret decent al produsului.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Foarte multumit de cum a decurs comanda si modul de comunicare cu cei de la magazin

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Produsul nu are traducerea in limba romana, cablul electric nu intra in interior asa cum este in prezentare, cutia este pt alt model.
Am comandat destul de usor produsul dar timpul pina la primirea acestuia a fost destul de mare.

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Livrarea - fara probleme
Departamentul de relatii cu clientii - fara probleme

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Am cumparat obiectul pentru ca era cel mai ieftin in acea zi (perioada)

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Am cumparat un obiect de la Culorinoi. ro si de la transport s-a rupt partial facture. Dupa 5 zile de la sesizarea aspectului, mi s-a trimis facture pe email. Tot atunci am reclamat faptul ca nu am un act de garantie, obiectul cumparat fiind de lunga

 
 Rata de satisfacţie
 Termen de livrare
 Uzabilitatea magazinului
 Relaţii cu clienţi

Procesul de comanda este relativ simplu numai ca dupa ce ai comandat nu mai ai nici o vizibilitate in ceea ce priveste evolutia comenzii. Pentru a avea un oarecare tracking, Culorinoi recomanda sa-ti faci un cont, numai ca daca faci acest lucru dupa ce ai facut comanda, nu te ajuta cu nimic. Le-am scris celor de la Culorinoi despre acest aspect (indicand atat contul cat si numarul comenz

Motivul pentru care am cumpărat de la ei

Ca si avantaj (la prima vedere) a fost pretul mai mic decat la alte magazine din Romania numai ca, cel putin in ceea ce ma priveste, am primit un produs deteriorat (dar functional) iar acum "vorbesc cu peretii" (apropos de relatia cu clientul a celor

În ceea ce s-ar putea îmbunătăţi magazinul

Aplicatia utilizata pentru magazinul online trebuie schimbata. Acum este din epoca de piatra.
Relatia cu clientul este aproape inexistenta. Daca aplicatia ar fi mai evoluata, probabil ca si presiunea asupra celor de la "relatii cu clientii" ar fi m

 
^