MomKi Club 2% Joc de societate

MomKi Club 2% Joc de societate

de la 80,72 RON 7 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  

Alte oferte pentru produsul

Descrierea produsului
Joc Club 2%, marca Momki

Recomandat copiilor de la 4 ani.

Acest joc de logica ingenios si totusi simplu este distractiv pentru intreaga familie!

Club
2% este inspirat din modelul de logica si ratiune folosit si in
âGhicitoarea lui Einsteinâ, pe care renumitul fizician sustinea ca o pot
rezolva numai cei mai inteligenti 2% oameni de pe planeta. Club 2% va
va provoca cu enigme palpitante care incurajeaza gandirea logica pas cu
pas.

Cine locuieste unde?

Alegeti un cartonas de
provocare din setul de 84 de cartonase cu dificultate crescanda si
folositi seria de indicii pentru a descoperi cum sa pozitionati oamenii
si animalele dragute in interiorul caselor.

Indiciile sunt
oferite in simboluri simple, realizate special pentru a spori
strategiile matematice si de rezolvare a problemelor, fara a fi nevoie
de abilitati de citire.

Rezolvarea indiciilor incurajeaza distinctia intre informatiile de baza si cele secundare.

Lucrand
creativ cu fiecare cartonas, veti stapani treptat procesul de gandire
logica deductiva, intr-un mod distractiv si prietenos.

Credeti ca ati rezolvat enigma? Solutia poate fi gasita pe spatele cartonasului. A ajuns toata lumea la locul potrivit?

O
experienta de invatare unica, special creata pentru a intriga,
entuziasma si provoca intreaga familie, atat pe cei mici, cat si pe
adulti.

Contine:
   - 5 case din plastic.
   - 10 piese de joc din plastic tridimensionale â 5 oameni si 5 animale.
   - 84 de cartonase de provocare ce contin enigme cu grade crescande de dificultate.
   - Instructiuni detaliate.

Reguli

Obiectivul jocului: Rezolvarea tuturor celor 84 de provocari si dezvoltarea abilitatilor de gandire logica.

Asezare

Incepatorilor
le recomandam sa joace numai cu trei case. Dupa ce veti descoperi
cateva din enigmele legate de cele trei case, veti putea sa mergeti mai
departe la cele care se refera la patru case. Jucatorii experimentati
vor juca cu toate cele cinci case.

Asezati cartonasele in ordine crescatoare de la 1 la 84, cu fata in sus.

In partea de sus a cartonasului veti vedea urmatoarele simboluri: Numarul de case oameni animale.

Puneti numarul de case corespunzator pe masa, unindu-le cu ajutorul gardurilor.

Verificati
simbolurile din partea de sus a cartonasului pentru a vedea de cate
animale si/sau de cati oameni veti avea nevoie pentru a rezolva
provocarea.

Asezati personajele corespunzatoare in fata dumneavoastra.

Sa incepem

Orice carte ati alege, vi se va cere intotdeauna sa rezolvati acelasi puzzle: cine locuieste in care casa?

Indiciile
care apar pe cartonas vor fi diferite de fiecare data. Aceste indicii
folosesc un sistem simplu de simboluri, pe care il veti stapani cu
usurinta.

Jocul foloseste 7 simboluri diferite:
   1. Figurina locuieste in casa marcata.
   2. Figurina nu locuieste in casa marcata.
   3. Figurinele sunt vecine. (Atentie â inca nu stiti pe care parte locuieste fiecare!)
   4. Figurinele nu sunt vecine.
   5.
Figurina A locuieste pe partea figurinei B. Luati in considerare faptul
ca aceasta nu inseamna neaparat ca sunt vecine! (acest simbol explica
amplasarea directionala a personajelor, incurajand copiii sa faca
diferenta intre dreapta si stanga).
   6. Figurinele locuiesc in aceeasi casa.
   7. Figurinele nu locuiesc in aceeasi casa.

Cum se joaca?

Alegeti un cartonas de provocare.

Inainte de a incepe, verificati toate indiciile de pe cartonase.

Decideti care sunt indiciile cele mai importante si urmati pasii pentru a rezolva provocarea: incepeti cu indiciile precise, care dezvaluie amplasarea exacta (de exemplu, in acest cartonas aveti un indiciu care spune: âBroasca testoasa locuieste in casa din mijlocâ).

Cautati personajele care au cele mai multe indicii, pentru ca astfel vor fi cel mai usor de pozitionat (in acest cartonas, constructorul are doua indicii si este cel mai bine sa incepeti cu el).

Nu ignorati nici un indiciu, pentru ca fiecare este important si veti avea nevoie de toate pentru a gasi solutia corecta.

Folosind indiciile si aptitudinile dumneavoastra de ratiune logica, pozitionati personajele in casele corecte.

Nota: in provocarile care se refera numai la oameni, fiecare persoana trebuie sa fie plasata intr-o casa separata. Nu puteti pune doi oameni in aceeasi casa. in provocarile care contin si oameni si animale, puteti plasa un om si un animal in aceeasi casa. Nu puteti pune doi oameni sau doua animale in aceeasi casa.

Sunteti convins ca ati rezolvat corect provocarea? Treceti in revista toate indiciile. Daca a fost rezolvat fiecare indiciu, provocarea este incheiata! Fiecare provocare are o singura solutie posibila.

Intoarceti cartonasul si verificati. Solutia poate fi gasita pe spatele cartonasului. Cand enigma e rezolvata, treceti la urmatoarea provocare.

Primele cartonase va vor familiariza cu logica de care aveti nevoie pentru a rezolva toate enigmele. De aceea, va recomandam sa nu omiteti primele cartonase! Respectati pe cat posibil ordinea cartonaselor. Daca sariti peste enigme, veti putea avea probleme mai tarziu la rezolvarea puzzle-urilor mai complicate.

Ati rezolvat singur toate cele 84 de provocari? Felicitari!

Denumiri similare la Joc de societate MomKi Club 2% : Club 2, Club2, Club 2%
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^