Dunlop SP SPORT MAXX TT DSST 245/40 R17 91W

Dunlop SP SPORT MAXX TT DSST 245/40 R17 91W

de la 700,00 RON 2 oferte
Descrierea produsului
Categoria de vehicule Autoturism
Sezon  Vara
Latime  245
Inaltime  40
Diametru  R17
Indice de sarcina  91
Indice de viteza  W (270 km/h)
Clasa eficientei consumului de combustibil  E
Aderenta pe suprafata umeda  C
Zgomotul exterior 67 dB
Anvelopa runflat  Da
Anvelope reinforced  Nu

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Precizie la sofat cu ajutorul tehnologiei Kevlar® SP Sport Maxx TT beneficiaza de tehnologia DuPont Kevlar pentru a aduce performanta la un nivel superior.

Acest compus dur creeaza un perete lateral mai rigid, conducand la o precizie imbunatatita in timpul sofatului. Tehnologia Dunlop Touch sporeste viteza de reactie si asigura un nivel inalt de feedback pe drum.

Manevrabilitate si viraje exceptionale

Designul suprafetei de rulare a anvelopei Sport Maxx TT gestioneaza mai eficient presiunea de pe anvelopa, imbunatatind performanta de manevrare pe carosabilul ud si uscat. Tranzitiile line de la deplasare in directie dreapta la curbe va ofera mai mult timp sa „simtiti drumul si sa reactionati, chiar si la viteze inalte. Blocurile de cuplare rigide sporesc stabilitatea la viraje.

Aderenta si capacitate de franare excelente

Bucurati-va de aderenta superioara si de franare mai scurta pe carosabilul ud si uscat, datorita unui compus unic din suprafata de rulare care contine nano-particule utilizate in domeniul curselor auto sportive. Dispunerea asimetrica a canelurilor imbunatateste si mai mult aderenta, oferindu-va control suplimentar la viteze de autostrada. Beneficii

Performanta imbunatatita pe drum drept si la viraje rezistenta sporita la acvaplanare. Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului. Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie. Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură. Nanoparticule. Compusul din banda de rulare este amestecat cu nanoparticule din negru de fum specific anvelopelor de curse. Aceste nanoparticule sunt combinate cu răşină şi polimeri pentru a asigura o aderenţă excelentă pe carosabilul ud şi uscat. Beneficii Aderenţă superioară pe carosabilul ud şi uscat, frânare precisă, uzură redusă. Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari. Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari uzură unitară şi uniformă. Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie. * Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri. * Disponibile doar pentru dimensiunile selectate Raport gol-plin variabil. Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare. Blocul masiv al umărului exterior asigură dispersia rapidă şi fără turbulenţe a apei, furnizând o uimitoare stabilitate la viraje. Beneficii Rezistenţă crescută la acvaplanare contact mai mare cu drumul stabilitate îmbunătăţită la viraje şi precizie de dirijare. Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate. Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje rezistenţă sporită la acvaplanare. Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis. Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare uzură redusă stabilitate şi precizie excelente la viraje aderenţă superioară pe carosabilul uscat. Miez Kevlar®. Pereţii laterali ranforsaţi cu miezul din fibre Kevlar® menţin rigiditatea optimă la temperaturi înalte. Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului şi precizie la şofat. Sistem Multi-lamele (Multi Blade System). Condiţiile meteo pe timp de iarnă pot varia foarte mult. De la rece şi uscat la zăpadă sau lapoviţă, aceste condiţii solicită foarte mult anvelopa. Sistemul Multi-lamele de la Dunlop face faţă acestei provocări, promovând un tip diferit de nervuri pentru starea variabilă a drumului pe timp de iarnă. BeneficiiPerformanţă constantă în diverse condiţii meteo de iarnă. Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură. RunOnFlat Tehnologia Dunlop Self Supporting (Dunlop Self Supporting Technology - DSST) Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasării până la 80 km după o perforare sau explozie. Anvelopele RunOnFlat utilizează pereţi laterali ranforsaţi, care permit păstrarea mobilităţii anvelopei după pierderea completă a presiunii aerului. Notificare privind siguranţa Anvelopele Dunlop RunOnFlat trebuie montate doar pe autoturismele concepute pentru anvelope de tip „run flat" şi echipate cu un dispozitiv de avertizare de presiune, complet funcţional, cum ar fi Dunlop WARNAIR. Nu se recomandă depăşirea distanţei maxime de 80 km/50 mile şi a vitezei maxime de 80 km/h/50 mph. Consultaţi manualul autoturismului dvs. pentru a afla recomandările producătorului, deoarece unele autoturisme pot fi diferite.
Denumiri similare la Anvelope Dunlop SP SPORT MAXX TT DSST 245/40 R17 91W: SP SPORT MAXX TT DSST 245 40 R 17 91 W, SPSPORTMAXXTTDSST24540R1791W, SP SPORT MAXX TT DSST 245/40 R17 91 W
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^