Dunlop SP SPORT MAXX RT XL 225/45 R18 95Y

Dunlop SP SPORT MAXX RT XL 225/45 R18 95Y

de la 608,40 RON 22 oferte
Localizare:
Traseu sugerat:  

Alte oferte pentru produsul

634,86 RON
Livrare gratuita
In stoc
Oferte adiționale 1 Ascunde
639,00 RON

Livrare: Într-o săptămână
Descrierea produsului
Categoria de vehicule Autoturism
Sezon  Vara
Latime  225
Inaltime  45
Diametru  R18
Indice de sarcina  95
Indice de viteza  Y (300 km/h)
Clasa eficientei consumului de combustibil  C
Aderenta pe suprafata umeda  A
Zgomotul exterior 67 dB
Anvelopa runflat  Nu
Anvelope reinforced  Da

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic

Aderenţă excepţională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi. Polimerii utilizaţi în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafeţei drumului, mărind contactul şi îmbunătăţind aderenţa.

Control îmbunătăţit la viraje

Bucuraţi-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranziţii line de la deplasare în direcţie dreaptă la curbe. Aderenţa la viraje şi stabilitatea sunt îmbunătăţite şi de blocurile exterioare de cuplare masive.

Frânare pe distanţă mai scurtă la viteze de autostradă Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distanţe de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru şofatul de înaltă performanţă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare. Design pentru eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o construcţie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenţa la rulare, conducând la un consum redus de combustibil şi la emisii scăzute de CO 2 Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului. Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie. Compus adaptiv. O tehnologie a compuşilor care utilizează polimeri din compoziţia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafeţei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creşte contactul per ansamblu dintre anvelopă şi drum. Beneficii Aderenţă superioară şi performanţe de frânare Blocuri de frânare puternice. Blocuri rigide care menţin rigiditatea atunci când se aplică forţa de frânare. Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obţinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânaţi la viteze mari. Beneficii Distanţe de frânare mai mici, mai ales la viteze mari. Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură. Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari. Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari uzură unitară şi uniformă. Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie. * Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri. * Disponibile doar pentru dimensiunile selectate Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate. Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje rezistenţă sporită la acvaplanare. Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis. Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare uzură redusă stabilitate şi precizie excelente la viraje aderenţă superioară pe carosabilul uscat. Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive. Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat control sporit la viraje. Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.
Denumiri similare la Anvelope Dunlop SP SPORT MAXX RT XL 225/45 R18 95Y: SP SPORT MAXX RT XL 225 45 R 18 95 Y, SPSPORTMAXXRTXL22545R1895Y, SP SPORT MAXX RT XL 225/45 R18 95 Y
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^