Dunlop SP QuattroMaxx XL 315/35 R20 110Y

Dunlop SP QuattroMaxx XL 315/35 R20 110Y

Acest produs nu este comercializat de nici unul dintre partenerii noştri. Vă rugăm să alegeți din produsele de mai jos.

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse Dunlop: Dunlop Anvelope masini

Kumho Crugen HP91 XL 315/35 R20 110Y Anvelope masini de la 1 352,97 RON Kumho Crugen HP91 XL 315/35 R20 110Y Dunlop Sport Maxx RT 2 XL 315/35 R20 110Y Anvelope masini de la 1 059,14 RON Dunlop Sport Maxx RT 2 XL 315/35 R20 110Y Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A 315/35 R20 110Y Anvelope masini de la 1 231,00 RON Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A 315/35 R20 110Y Bridgestone Potenza Sport 315/35 ZR20 110Y Anvelope masini de la 1 363,84 RON Bridgestone Potenza Sport 315/35 ZR20 110Y
Descrierea produsului
Categoria de vehicule Offroad / 4x4
Sezon  Vara
Latime  315
Inaltime  35
Diametru  R20
Indice de sarcina  110 (1060 kg)
Indice de viteza  Y (300 km/h)
Clasa eficientei consumului de combustibil  E
Aderenta pe suprafata umeda  C
Zgomotul exterior 72 dB
Anvelopa runflat  Nu
Anvelope reinforced  Da

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Feedback exceptional din partea drumului cu tehnologia Touch. Anvelopa Dunlop S P QuattroMaxx beneficiaza de tehnologia Dunlop Touch pentru a va oferi un nivel sporit de feedback din partea drumului.

Rezultatul este un sofat mai usor si mai placut. Precizie de dirijare, prin intermediul tehnologiei DuPont Kevlar Peretii laterali ai anvelopei SP QuattroMaxx sunt ranforsati cu ajutorul tehnologiei DuPont Kevlar pentru a va oferi precizie de dirijare si stabilitate la viraje.

Aderenta buna pe drumuri ude si uscate . Compusul Dual Silica ofera niveluri inalte de aderenta si capacitate de franare, atat pe carosabilul ud, cat si pe cel uscat. De asemenea, compusul are o durata lunga de uzura, ceea ce inseamna parcurgerea unor distante mai lungi inainte de inlocuirea anvelopelor.

Rezistenta ridicata la acvaplanare. Canalurile adanci si late din suprafata de rulare a anvelopei elimina rapid apa ajutandu-va sa pastrati un control optim in conditii extreme de ploaie. Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului. Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie. Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari. Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari uzură unitară şi uniformă. Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie. * Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri. * Disponibile doar pentru dimensiunile selectate Raport gol-plin variabil. Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare. Blocul masiv al umărului exterior asigură dispersia rapidă şi fără turbulenţe a apei, furnizând o uimitoare stabilitate la viraje. Beneficii Rezistenţă crescută la acvaplanare contact mai mare cu drumul stabilitate îmbunătăţită la viraje şi precizie de dirijare. Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate. Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje rezistenţă sporită la acvaplanare. Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis. Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare uzură redusă stabilitate şi precizie excelente la viraje aderenţă superioară pe carosabilul uscat. Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive. Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat control sporit la viraje. Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.


Denumiri similare la Anvelope masini Dunlop SP QuattroMaxx XL 315/35 R20 110Y: SP QuattroMaxx XL 315 35 R 20 110 Y, SPQuattroMaxxXL31535R20110Y, SP QuattroMaxx XL 315/35 R20 110 Y


Galerie

Păreri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.